Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Łączenie modów i map..
Autor Wiadomość
adamets2 Online
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 299
Dołączył: 03/10/2020
Reputacja: 4
Podziękował: 191
Podziękowano mu 157 raz(y)
Post: #11
RE: Łączenie modów i map..
(21/02/2021 06:21 PM)Pietras89 napisał(a):  Mówiłem Europa musi być najlepiej cała. Razem z tymi Armieniami, Kazachstanami itd.. Jak najlepiej rozbudowana mapa. Z tego co wiem powinienem mieć wszystkie DLC : Skandinavian, Beyond Baltic Sea, Vive La France, Italy i Morze Czarne oraz Going East ktore mam tak?.

Wersja gry to chyba jak każdy 1,39

Ja na początku stycznia też byłem całkowicie zielony. Tylko tydzień i się nauczyłem... Smile

Spróbuję pomóc. Być może masz mylne wyobrażenie co do słowa "instalacja". Instalacja modów to nie jest to samo co instalacja gry. Nie masz pliku instalatora itd. Więc po kolei:

1. Kupujesz podstawową wersję gry ETS2 i WSZYSTKIE DLC
2. Instalujesz normalnie grę (zakładam, że w wersji 1.39 bo chyba beta 1.40 nie wchodzi jeszcze z automatu)
3. Ściągasz z tego forum (lub innych) mody jakie chcesz - mapowe i inne
4. Jeśli potrzeba rozpakowujesz pliki np. rar tak żeby mieć gołe pliki z rozszerzeniem .SCS (czasami .zip)
5. Te pliki kopiujesz do katalogu: Documents and Settings/(Twoja nazwa konta w windows np. u mnie Adam)/Documents/Euro Truck Simulator 2/mod
6. Uruchamiasz grę
7. Wchodzisz w managera modyfikacji
8. Ustawiasz mody wg tabelki (wysłałem Ci wcześniej link w 2 poście lub masz w tym temacie jeszcze inną tabelkę od Romek-5 ) lub z innego źródła typu: filmiki z YT np. od MXTruckera (który wstawił Ci Bozo) gdzie pokazuje w jakiej kolejności i co zrobić

Największa trudność jest właśnie z prawidłowym ustawieniem.

WAŻNE: modyfikacje muszą pasować pod daną wersję tzn. np PolandRebulding musisz ściągnąć pod 1.39 żeby działało w wersji pod 1.39 itd. Często np. 1.38 działa pod 1.39 ale należy dążyć żeby było właściwie. Teraz nie ma tego problemu bo właściwie 90% wszystkich ważnych modów jest już pod 1.39. Mody są zarówno na mapy jak i łączniki do map żeby "posklejać" różne mapy. Niestety bez trochę głębszego wejścia w temat nie ogarniesz. Ale na filmikach czy grafikach (co Ci np wysłałem link) - jest ok. Warto się ściśle trzymać tego.

Z mojego doświadczenia wynika, że największe problemy są ze sparowaniem ROS (Russian Open Spaces). Po za tym np z Syberią gdzie masz podany wyżej filmik co dał Ci Bozo - nie ma żadnych problemów.

Od 10 lat nie grałem w żadną grę i myślałem, że już do końca życia w nic nie zagram i we wrześniu 2020r ODKRYŁEM TĄ GENIALNĄ GRĘ jaką jest ETS2/ATS i nic już nie jest takie, jak wcześniej... Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21/02/2021 08:47 PM przez adamets2.)
21/02/2021 08:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER , Bozo
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Łączenie modów i map.. - Pietras89 - 21/02/2021, 11:35 AM
RE: Łączenie modów i map.. - adamets2 - 21/02/2021, 12:36 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Pietras89 - 21/02/2021, 12:52 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Bozo - 21/02/2021, 04:07 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Pietras89 - 21/02/2021, 04:30 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Bozo - 21/02/2021, 04:40 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Pietras89 - 21/02/2021, 04:45 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Krashang - 21/02/2021, 05:50 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Pietras89 - 21/02/2021, 06:21 PM
RE: Łączenie modów i map.. - adamets2 - 21/02/2021 08:37 PM
RE: Łączenie modów i map.. - romek-5 - 21/02/2021, 07:01 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Pietras89 - 21/02/2021, 09:39 PM
RE: Łączenie modów i map.. - adamets2 - 22/02/2021, 02:28 PM
RE: Łączenie modów i map.. - Pietras89 - 23/02/2021, 05:48 PM
RE: Łączenie modów i map.. - adamets2 - 23/02/2021, 07:40 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa