(27/07/2021 08:14 AM)topiq napisał(a): 1440p spokojnie ETS2 uciąga ze wszystkim na ultra ale przy skalowaniu 200-300% to już max, bo bywają spadki. Tak to około 100 fps spokojnie trzyma a w czystych scsowskich DLC po za miastem 144 fps bez problemu. W większych miastach przy dużym trafficu też tragedii nie ma i poniżej 60 fps nigdy nie schodzi. Z tym, że pozbyłem się wielu obciążających silnik gry modów i mam minimum na traffic od Jazzycata, jakieś mapki typu ProMods i PR, bo póki co RusMap pod 1.41 nie ma i wywala mi grę (albo łącznik ciężko stwierdzić po logu).
Jakiegoś kosmicznego zestawu nie mam.
I7 10700F, 16 GB RAM i RTX 3060Ti OC, plus gra na SSD i profil na SSD NVMe systemowym 500 GB Samsung 970 Evo Plus. Nawet pierwsze wczytanie nowego ProModsa już nie trwa wieki. Zawsze można jeszcze w ustawieniach grafiki pozjeżdżać z jakichś opcji zasobożernych jak cienie w ultra (które i tak w ultra wyglądają jak kupa) czy rozdzielczość w lustrach itp. Różnicy bardzo nie widać a te kilka klatek wskoczy. No i to nieszczęsne skalowanie. Masz 1440p to po co Ci 400% skalowania? Aż taką to wielką różnicę zrobi jak się zjedzie na 300% czy nawet 200%? Już wolę płynność rozgrywki niż ciut lepszą powiedzmy jak na SCS grafikę. Coś kiedyś na jakimś streamie przebąkiwali o DX12 i Vulcan, bo w końcu Windows 7 chyba też DX12 już obsługuje a wsparcie Win XP dawno zakończyli. Aczkolwiek patrząc jak na początku wychodziły gry DX11 a później wchodził patch na DX12 i zysku z tego nie było wcale, to w przypadku SCSu może być podobnie.
Zresztą na i7 3770 + GTX 1080 też tragedii nie było i na 1440p potrafiły niektóre tereny spokojnie te 100 fps utrzymać.
No ja dla płynności ustawiłem skalowanie na 125%. Po co mi 400% skalowania? bo ta gra totalnie cierpi na brak normalnego wygładzania krawiędzi. Niby jest, ale za przeproszeniem gówno daje, bo poszarpane krawędzie jak były, tak są dalej. Przy skalowaniu 400% nie rzuca się to tak w oczy.