Po bardzo długiej dyskusji na temat parku taborowego w Trans Poland s.f. została wspólnie podjęta decyzja o całkowitej zmianie pojazdów ciężarowych oraz naczep.
Do dyspozycji kierowców (z mniejszym stażem niż 5 miesięcy w spółce) będą:
- 4 pojazdy marki Scania R420,
- 4 pojazdy marki Mercedes-Benz Actros MPII,
- 8 naczep typu chłodnia marki Schmitz SKO.
Do dyspozycji kierowców (z większym stażem niż 5 miesięcy w spółce) będą:
- 4 pojazdy marki Scania G420,
- 1 pojazd marki DAF XG+,
- 5 naczep typu chłodnia marki Schmitz SKO.
Warto dodać, że pojazdy z pierwszego obrębu będą rozdzielone na kierowców z większym stażem, lecz będą to jednorazowe przypadki.
Trans Poland s.f. informuje również, że pojazd XG+ będzie przeznaczony do dostaw jak i również do prezentowania nowinek technicznych, które usprawnią komfort kierowcy w spółce.
A ja chciałbym wysłuchać Waszych opinii na temat tego taboru, czy jest on dobry, czy nie jest za dużo jak na start takiego wirtualnego przedsiębiorstwa, czy jest on również w miarę dobrze zbalansowany pod względem rocznika i budżetu?
Pozdrawiam ciepło,
Jakub