Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacja 1.46 dla ETS2!
Autor Wiadomość
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #9
RE: Pierwsze wzmianki o wersji 1.46!
Cytat:Czy 23 czy 2 w nocy czy 5 nad ranem - pali się większość lub wszystkie światła w oknach ! Tragedia i odbiera realizm gry. Powinno być jak w MFS, że np. o 22 jest więcej, a o 3 w nocy jak wszyscy śpią to jakieś jedno okno z światłem na cały blok. Przykładem tu jest Fernbus jak i wspomniany wyżej MFS.
A tak z ciekawości - czy ktoś zarzucał ten temat na forum SCSu?
Bo jak 10lat gra jest na rynku to mi to przez myśl nie przeszło.

Cytat:- Dlaczego SCS nie jest w stanie wprowadzić uprzywilejowanych pojazdów typu: pogotowie czy busy policyjne/strażackie - jadące na sygnale, którym trzeba ustąpić miejsca ?
Moja ulubiona forma "Dlaczego ... nie jest w stanie" Smile Obstawiam że jest to w wielkiej liście TODO studia

Cytat:Uważam jednak osobiście, że studio powinno wybierać wśród takich moderów kilku najsłynniejszych i zatrudnić ich w swojej firmie. To samo dotyczy map-makerów. Wówczas prace na przebudowami, nowymi DLC terenowymi, powinny lecieć sprawniej. Na przykład taki Matamet, taki Buwek, Michaleczeq, projektanci Promodsa, powinni dostać prace bez problemu w SCS.
Jest paru czy parunastu modderów w SCS. SCS Software może chcieć zatrudniać, ale do tanga trzeba dwojga. Oprócz tego że studio chciałoby zatrudnić modderat to modder:
- musi być pełnoletni
- musi chcieć robić to zawodowo
- musi być gotowy to robić za "czeskie warunki finansowe". Dla nas Polaków to jeszcze będzie w miarę wporzo hajs, chociaż uważam żę polskie IT płaci lepiej niż czeskie
- musi być gotowy przeprowadzić się, przynajmniej na jakiś czas do Pragi.
- musi być gotowy pracować w zespole i realizować powierzone zadania

Nazwijmy modderów "wielkimi artystami". Wielcy artyści to często także indywudaliści, osoby starające się maksymalnie wykorzystać swój talent, chcące tworzyć wielkie dzieła.

Tymczasem to co potrzebuje, to co stara się tworzyć studio to robota rzemieślnicza, to manufaktura.
Tutaj człowiek musi tworzyć efektywnie produkt użytkowy. Artyzm może być dodatkiem do produktu, może pomóc go zrealizowąć, a nie produkt dodatkiem do artyzmu. Nie wiem czy rozumiecie co mam na myśli.

Studio nie może wziąć kilkunastu czy kilkudziesięciu "artystów" i dać im zupełnie wolną rękę. Studio musi skonsumować ich talent. Musi wykorzystać ich umiejętnośći. Dzięki "artystom" powinna dziać się ewolucja, a nie rewolucja.

Artysta oprócz robienia rzeczy pięknie, powinien być w stanie także robić rzeczy w zadanym czasie, zgodnie ogólnymi wytycznymi. Pracować w zespole, używajac jedynie wewnętrznie dostarczonych modeli i przede wszystkim być w stanie optymalizować.

A na optymalizacji i prawach do modeli / assetów wielu modderów się wywalało Wink
No i nie każdy chce się przenosić do Czech, choćby na parę miesięcy.
19/09/2022 09:53 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Aktualizacja 1.46 dla ETS2! - superpiotr4 - 14/09/2022, 08:17 PM
RE: Pierwsze wzmianki o wersji 1.46! - mrzumi - 19/09/2022 09:53 AM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kiedy aktualizacja Polski w ETS2? Tedy 0 935 22/10/2022 05:36 PM
Ostatni post: Old Ted
Tongue Wydanie aktualizacji 1.42 (ETS2 i ATS) (Aktualizacja trybu multiplayer) superpiotr4 3 1,628 21/10/2021 07:51 PM
Ostatni post: superpiotr4
  Równoległa aktualizacja ETS2 i ATS VresT 2 4,063 12/04/2016 04:32 PM
Ostatni post: Thor

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa