Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 7 głosów - 2.86 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Spis] Tworzenie Skinów
Autor Wiadomość
Wex
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
[Spis] Tworzenie Skinów
Od minimus123:
Cytat:Tutaj jest opisane jak tworzymy własny skin na naczepy działa w ETS jak i GTS

Potrzebujemy WinRara DXTbmp i jakiś program graficzny np. paint.
1. Wchodzimy do mój komputer>>>dysk na którym zainstalowaliście grę>>>Euro Truck Simulator i plik base.scs otwieramy za pomocą winrara.
2. W pliku Base.scs idziemy do vehicle>>>trailer_eu>>>reefer i znajdujemy plik eurogoodies.dds i kopiujemy go na pulpit.
3. Otwieramy DXTbmp i przez DXTbmp otwieramy plik eurogoodies.dds
4. Klikamy 2 razy na obrazek i coś tam skrobiemy
5. W DXTbmp bierzemy image>>>reload after edit. czy jakoś tak.
6. Zapisujemy plik jako plik eurogoodies.dds.
7. Na pulpicie robimy folder vehicle potem w folderze folder trailer_eu i w tym folderze folder reefer i do tego folderu wklejamy edytowany i zapisany plik eurogoodies.dds
8. Na folder vehicle klikamy PPM i bierzemy dodaj do archiwum zmieniamy format na zip a nazwę na xxx.scs (piszemy to scs w nazwie) i Metode kompresji zmienamy na brak kompresji.
9. Wklejamy plik xxx.scs do folderu moje dokumenty>>>euro truck simulator>>>mod.
10. Cieszymy się własnym skinem w ETS'ie

Od maksior1999:
Cytat:Zazwyczaj ktoś podaje poradnik na własnego skina, ale tylko na naczepy/ciężarówki z gry. Dziś podam wam jak zrobić własnego Skina, ale na moda. potrzebujemy:
-Program DXTBmp
-Program Graficzny np. Paint
-WinRAR.

Pobieramy np. Naczepę Krone i ją otwieramy z pomocą programu WinRAR. Kiedy już otworzyliśmy za pomocą programu WinRAR to wchodzimy w vehincle/trailer_EU, I jest takie coś Krone. wchodzimy w Krone i są obrazy color.dds Lub Bodybasic.dds. Jak jest takie coś to przeciągamy na (np.Pulpit) i otwieramy za pomocą programu DXTBmp i otwiera nam się program i jest cały obrazek tylko pomniejszony o ileś tam razy (to jest nie ważne o ile jest pomniejszony) i klikamy 2x LPM (Lewym przyciskiem myszy). Otwiera nam się Program graficzny, jak wcześniej powiedziałem np. Paint. Coś tam skrobiemy. kiedy już już coś poskrobaliśmy zamykamy program graficzny, ale ZAPISUJEMY. Kiedy już zapisaliśmy to wchodzimy w program DXTBmp i na samej górze jest pasek i tam jest napisane kilka rzeczy. Bierzemy Image i Reload after Edit. Kiedy już to zrobiliśmy to bierzemy File i Save. Kiedy już zapisaliśmy wrzucamy go tam skąd go wzięliśmy. Pokazuje się nam takie coś tzw. "Dodaj do archiwum", jak się nie pokazało to klikamy na ten obrazek PPM (Prawym przyciskiem myszy) i bierzemy "Dodaj do archiwum". i pokazuje się takie coś, gdzie jest nazwa Archiwum to zmieniamy z .dds na .scs. Potem jest Format Archiwum, zmieniamy z RAR na ZIP. I w końcu ostatni etap; Metoda kompresji, zmieniamy z "normalna" na "bez kompresji". Kiedy już to zrobimy to zrobimy to zamykamy Archiwum, WinRAR itp. i cieszymy się własnym skinem w ETS-ie


UWAGA!
Od razu mówię że nie we wszystkich modach będzie color.dds lub bodybasic.dds.
jeżeli nie będzie, to możliwe że będzie Txt1.dds lub Txt01.dds, ale też nie jestem pewien

I jeszcze jedno. Jeżeli chcemy przerobić ciężarówkę to robimy tak samo jak podałem.Smile


Proszę o łagodne i miłe komentarze. Jeżeli jest jakiś błąd, niedociągnięcie lub problem, to proszę pisać
GG:7101976
Skype:maks.franczuk

Oraz Wideo-Tutorial by Kamil:
Cytat:http://www.youtube.com/watch?v=tLVVhNh-k_w
09/10/2011 05:57 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: dominik_SKIPPER
Enrique Offline
:D
****
Trucker

Skąd: Katowice
Liczba postów: 487
Dołączył: 31/08/2011
Reputacja: 23
Podziękował: 559
Podziękowano mu 348 raz(y)
Post: #2
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
Powiem wam raz to przeczytałem i raz zobaczyłem filmik skin wyszedł za pierwszym razem ale nie za ładny Smile

http://etrucks.pl/thread-11723-post-137221.html#pid137221

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
26/03/2012 09:03 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
CR7toKOX
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #3
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
co mam zrobić jak u mnie nie ma pliku base.scs
25/09/2012 06:52 AM
Odpowiedz cytując ten post
Darson Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: UK
Liczba postów: 1,314
Dołączył: 18/06/2011
Reputacja: 183
Podziękował: 296
Podziękowano mu 1295 raz(y)
Post: #4
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
Plik masz na 100% ale szukasz w złym miejscu,szukaj w katalogu gdzie znajduje się gra.Spróbuj skina na modzie według tego poradnika http://etrucks.pl/Thread-Poradnik-malowa...ia-naczepy ładniej wyjdzie.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
ZAKAZ KOPIOWANIA SKINÓW MODÓW MOJEGO AUTORSTWA NA INNE FORA BEZ MOJEJ ZGODY.
CPU Intel Core i7 2600K @ 3.40GHz Technologia Sandy Bridge 32nm
RAM 16.0GB 2-Kanałowy DDR3 @ 665MHz
Grafika G246HL (1920x1080@60Hz) 4095MBNVIDIA GeForce GTX 970 (MSI)
Płyta Główna Foxconn H67M-S/H67M-V/H67 (CPU 1).
25/09/2012 08:37 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
Działa 100% testowałem dobry sposób polecam
27/02/2013 10:24 PM
Odpowiedz cytując ten post
Rumun z Lasu Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Prudnik
Liczba postów: 9
Dołączył: 26/01/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 1
Podziękowano mu 8 raz(y)
Post: #6
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
Kiedyś rozpakowywałem moda i przez przypadek dałem, że wszystkie pliki SCS są otwierane przez WinRara i teraz base się nie chce WinRarem otworzyć, że niby uszkodzony.
31/01/2014 11:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Patryk17 Offline
Szef nad szefami
***
ViP

Skąd: Łuków
Liczba postów: 97
Dołączył: 19/06/2011
Reputacja: 19
Podziękował: 729
Podziękowano mu 371 raz(y)
Post: #7
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
Zeby base rozpakowac trzeba scs_extractor czy jakos tak Smile

Image
01/02/2014 01:36 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
brian007xxx
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #8
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
Panowie zwracam się z prośbą o oświecenie mnie Smile
Zastanawiam się w jaki sposób można stworzyć skina z lakierem metalic, takim jak w dodatku DLC.

Przeglądałem pliki dodatku i doszedłem do paru wniosków.
Plik *.dds musi być w formacie 888-8 32 bit, wykorzystanie kanały Alpha. To wszystko jest do zrobienia wydaje mi się, ale tak dla testów zrobiłem z tego dlc patch zmieniając tylko nazwy skinów widoczne w paintshopie, przykładowo "aaaa".
Wrzuciłem do folderu "mod", odpaliłem grę i wszystko fajnie, mod się wczytał, ale nie jako metalic (3 kolory warstwowo) a pojedynczy kolor tzn kolor bazowy.

Czy ktoś bawił się w te klocki i wie jak można to zrobić?
No i czy w ogóle można, ponieważ w formie modu może to być niemożliwe do osiągnięcia a edycja oryginalnych plików nie wchodzi w grę.

Ehh... Chciałem zrobić swojego pierwszego skina i jak zwykle popłynąłem z wyobraźnią za daleko Tongue
22/09/2014 12:06 PM
Odpowiedz cytując ten post
Kukasz Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 512
Dołączył: 12/12/2013
Reputacja: 43
Podziękował: 1455
Podziękowano mu 763 raz(y)
Post: #9
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
Pobierz jakiegoś skina z Metalicznym połyskiem i spróbuj go edytować, przejrzyj pliki itd... Na pewno się połapiesz. Big Grin
22/09/2014 01:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Majster
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #10
RE: [Spis] Tworzenie Skinów
ty a gdzie znaleźć siatke do ciągniak siodłowego w base.scs ? Big Grin
22/09/2014 03:04 PM
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa