Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 6 głosów - 4.83 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graku w ME
Autor Wiadomość
Tedy Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 4,447
Dołączył: 09/05/2012
Reputacja: 88
Podziękował: 5293
Podziękowano mu 5318 raz(y)
Post: #221
RE: Graku w ME
Ty chyba nigdy się nie przestaniesz czepiaćTongue Czy jako współpracownik PM możesz powiedzieć, że na mapie ProMods wszystko jest idealnie? W mojej ocenie nie i to dla mnie nie istotne czy dotyczy to terenów Polski czy innego kraju.
08/02/2019 07:02 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: GrakuPL , PLAYER
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
Zbanowany

Skąd: Bytom
Liczba postów: 80
Dołączył: 06/07/2015
Podziękował: 52
Podziękowano mu 112 raz(y)
Post: #222
RE: Graku w ME
A dla mnie jest nieistotna twoja opinia jeśli nawet nie chcesz podać miejsca gdzie coś jest źle. Bo jestem na 100% pewien że podasz miejsce które zostało stworzone przez Poland Rebuilding a wchłonięte przez ProMods.
Poza tym mówisz że się czepiam, mylę się? Tak powinno być?
08/02/2019 08:02 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #223
RE: Graku w ME
Jeżeli chodzi o odseparowywanie krawędzi można by zrobic tak jak zaproponował Marix lub krawężnikami. Tworząc jednak tereny na PRkę na pierwszym planie mam czas i prostotę. Na detale przyjdzie kiedyś pora. Póki co próbujemy realizować plan taki jaki mamy od początku gdy odłączyliśmy się od ProMods i taki jaki zawsze dla nas był priorytetowy. Jak najwiecej przebudowanej Polski w jak najkrótszym czasie. To samo tyczy się znaków. Ostateczne decyzje w ich sprawie będzie podejmowała inna osoba w zespole. Ja stawiam to co znajdę gotowe w szablonach PRki i mnie ten efekt satysfakcjonuje.

Mógłbym odpisać Elotowi, że to WIP i niech się nie czepia. Mógłbym też odpisać, że to pierdoła i niech się nie czepiać. Odpisuję jednak, że gdybyśmy mieli się czepiać wszystkiego tak jak Elot znaków to na mapie nic by nie było... Dlaczego? W naszym realnym świecie obowiązuje pełno różnorakich norm. Zapewne nasze węzły drogowe mają za ostre łuki, źle zaprojektowane odpływy, źle rozmieszone latarnie i oświetlenie, błędne oznakowanie, źle ustawione bariery dźwiękochłonne jak i te dzielące pasy, linie elektryczne nie są odpowiednio zabezpieczone, tereny moniotorwane nie mają kamer, lokacje mają błędnie zrobione przejścia dla pieszych, chodniki mają za wysokie krawężniki, jest mnóstwo skrzyżowań o złym oznakowaniu poziomym. Jeżeli są tu znawcy różnych dziedzin to pewnie każdy mógłby dołożyć taką cegiełkę. Czy to jednak ma sens?

08/02/2019 01:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , Tedy
Jakubek1993 Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Wałbrzych
Liczba postów: 107
Dołączył: 17/04/2017
Reputacja: 2
Podziękował: 33
Podziękowano mu 165 raz(y)
Post: #224
RE: Graku w ME
Nie ma tym bardziej że w świecie realnym też są błędy w oznakowaniu.A tu tak jak pisałem taki detal wystarczy tylko wybrać inny szablon i będzie dobrze.
08/02/2019 02:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
Zbanowany

Skąd: Bytom
Liczba postów: 80
Dołączył: 06/07/2015
Podziękował: 52
Podziękowano mu 112 raz(y)
Post: #225
RE: Graku w ME
(08/02/2019 01:52 PM)GrakuPL napisał(a):  Mógłbym odpisać Elotowi, że to WIP i niech się nie czepia. Mógłbym też odpisać, że to pierdoła i niech się nie czepiać. Odpisuję jednak, że gdybyśmy mieli się czepiać wszystkiego tak jak Elot znaków to na mapie nic by nie było... Dlaczego? W naszym realnym świecie obowiązuje pełno różnorakich norm. Zapewne nasze węzły drogowe mają za ostre łuki, źle zaprojektowane odpływy, źle rozmieszone latarnie i oświetlenie, błędne oznakowanie, źle ustawione bariery dźwiękochłonne jak i te dzielące pasy, linie elektryczne nie są odpowiednio zabezpieczone, tereny moniotorwane nie mają kamer, lokacje mają błędnie zrobione przejścia dla pieszych, chodniki mają za wysokie krawężniki, jest mnóstwo skrzyżowań o złym oznakowaniu poziomym. Jeżeli są tu znawcy różnych dziedzin to pewnie każdy mógłby dołożyć taką cegiełkę. Czy to jednak ma sens?
Najdłuższe "Nie mamy i nie chce nam się robić" jakie słyszałem. Nie spodziewałem się że będziesz tak bardzo rozdmuchiwał kolor tablicy i rodzaj strzałek to "mieszanki asfaltu w modelu drogi". Spodziewałem się większego profesjonalizmu w odpowiedzi od ciebie, szczerze to nawet trochę zaniemówiłem.

Chociaż ta litania o ostrych łukach, odpływy... Czy ty kiedykolwiek od kogokolwiek słyszałeś zarzut pod aż takim kątem? Czy ktokolwiek czepiał się SCSu o takie rzeczy których nie jesteśmy w stanie dopracować, nie ze względu na skale ale ograniczoną ilość narzędzi i możliwości edytora?

Spytałem się jak kolega po fachu kolegi po fachu, w końcu wiem że czegoś możecie nie mieć bo ktoś (jeszcze) nie zrobił. No cóż, miałem nadzieję na jakąś odpowiedź na poziomie.
08/02/2019 02:34 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WiTo , Lanker
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #226
RE: Graku w ME
(08/02/2019 08:02 AM)elot360 napisał(a):  A dla mnie jest nieistotna twoja opinia jeśli nawet nie chcesz podać miejsca gdzie coś jest źle. Bo jestem na 100% pewien że podasz miejsce które zostało stworzone przez Poland Rebuilding a wchłonięte przez ProMods.
Poza tym mówisz że się czepiam, mylę się? Tak powinno być?

A ja podam przykład błędu i to z terenów zrobionych na PM a dokładniej różowe tekstury niektórych obiektów (widziałem to wielokrotnie na różnych fotkach i filmikach na YT i to nie były tereny w Polsce a na szeroko pojętym Zachodzie) więc z tym wykonaniem Pro na ProModsie też jest różnie i nie wszystko tam jest idealnie Tongue

Ps. I nie terenów "wchłoniętych" bo na moje to one są bardziej zajumne (po rozdzieleniu obu projektów ekipa PM nie powinna sobie rościć żadnych praw do Polski która była wykonana przez ludzi z Polanda - honorowo by było jakby PM zrobił własną Polskę od zera bo bez PR nic by tam nie mieli) - ale to tak moje prywatne zdanie i proszę o nie rozwijanie dalej tej kwestii bo będzie to odbiegać od sedna tego wątku jakim jest ocena prac autorstwa GrakuPL.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/02/2019 03:05 PM przez Michal_Z_gno.)
08/02/2019 02:44 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Tedy , .:KoxTrucker:. , PLAYER
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #227
RE: Graku w ME
Możemy tak wymieniać i wytykać sobie błędy miesiącami. Oznakowanie nie jest, nie było i póki co nie będzie naszym priorytetem, nie jest to tajemnica, zawsze tak mówiliśmy i mówimy a Elot i tak przyjdzie i napisze, że jest źle. Współczuje naprawdę. Tongue

@up Też mi przeszło przez myśl, że gdyby nie my to w Polsce by nic nie było... Z drugiej jednak strony PM nie wchodził specjalnie na nasze tereny bo były nasze, więc porównywać co i który projekt zrobił wiecej wypada dopiero od momentu rozdzielenia. No ale wiadomo... Myślenie obiektywnie nie jest proste. Co widać wyżej, hi hi hi. Big Grin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/02/2019 03:08 PM przez GrakuPL.)
08/02/2019 03:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
Zbanowany

Skąd: Bytom
Liczba postów: 80
Dołączył: 06/07/2015
Podziękował: 52
Podziękowano mu 112 raz(y)
Post: #228
RE: Graku w ME
(08/02/2019 02:44 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  A ja podam przykład błędu i to z terenów zrobionych na PM a dokładniej różowe tekstury niektórych obiektów (widziałem to wielokrotnie na różnych fotkach i filmikach na YT i to nie były tereny w Polsce a na szeroko pojętym Zachodzie) więc z tym wykonaniem Pro na ProModsie też jest różnie i nie wszystko tam jest idealnie Tongue
A o tym że w wersji 1.33 (Któryś z update'ów po drodze) SCS coś zmienił w plikach i wszyscy wszędzie mieli różowe tekstury, tak samo SCS na swojej mapie? Nas to oczywiście też nie ominęło, domyślam się że u każdego znalazło się coś różowego bądź czarnego (Jak odpalił grę w OpenGL).
Tak tu tylko zostawię: https://forum.scssoft.com/search.php?st=...k+textures

(08/02/2019 03:06 PM)GrakuPL napisał(a):  a Elot i tak przyjdzie i napisze, że jest źle.
(08/02/2019 06:54 AM)elot360 napisał(a):  Nie macie normalnych strzałek w projekcie żeby na ekspresówce używać szablonów zrobionych pod autostrady?
Nie wiem, myślałem że wyraziłem się jasno z pytaniem czy coś macie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/02/2019 03:16 PM przez elot360.)
08/02/2019 03:13 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #229
RE: Graku w ME
(08/02/2019 03:13 PM)elot360 napisał(a):  A o tym że w wersji 1.33 (Któryś z update'ów po drodze) SCS coś zmienił w plikach i wszyscy wszędzie mieli różowe tekstury, tak samo SCS na swojej mapie? Nas to oczywiście też nie ominęło, domyślam się że u każdego znalazło się coś różowego bądź czarnego (Jak odpalił grę w OpenGL).
Tak tu tylko zostawię: https://forum.scssoft.com/search.php?st=...k+textures

A tego to nie wiedziałem akurat, że SCS coś tam zmieniło więc mój błąd w sumie no ale z drugiej strony przy dostosowaniu mapki pod dany patch wypadałoby to jakoś ogarnąć aby tego błędu nie było Tongue
No chyba, że update mapki był robiony "na kolanie" i nie był on przetestowany należycie - w małych projektach można to wybaczyć ale PM to duży gracz na scenie modderskiej więc jednak jest to spory błąd z ich strony w tym przypadku aby takie coś przepuścić do ludzi - oczywiście to wyłącznie moja prywatna opinia Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/02/2019 03:22 PM przez Michal_Z_gno.)
08/02/2019 03:21 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michaleczeq Offline
PR Team
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 439
Dołączył: 20/09/2016
Reputacja: 49
Podziękował: 81
Podziękowano mu 1442 raz(y)
Post: #230
RE: Graku w ME
@Wąski:
Każdy chodniki robi jak mu się podoba. Graku akurat robi je brushem co nie wygląda źle, tym bardziej że w wielu miejscach taki chodnik brushowy jest znacznie ładniejszy niż zwyczajny stawiany jako model.
W przyszłości jak tylko uda mi się skończyć tworzyć prefaby które teraz robię do zasobów, mam w planach dodać do plików mapy takie chodniki jak obecnie są w DLC (modele typu buildings). Póki co każdy sobie robi jak chce i z czego chce.

@Jakubek1993, @elot360:
Co do szablonów to tak - to na focie jest błąd, a poprawne szablony jak najbardziej są w zasobach.
To co jest na fotach to jeszcze 100% roboty Graka, bez żadnych poprawek, bez żadnych ingerencji ze strony innych (w tym wypadku mnie) itd.
Dopiero jak Graku skończy sobie tam dłubać, sektory przesyła dalej i wtedy tereny są uzupełniane, znakowane, poprawiane a także optymalizowane przez innych.
W tym wypadku Graku chciał sprawdzić swoje siły w znakowaniu ponieważ dopiero "raczkuje" jeżeli chodzi o korzystanie z szablonów i jak widać w tym konkretnym wypadku mu nie wyszło. (nie wiedział kiedy stosuje się ten typ znaku). I tak nie ma to wielkiego znaczenia, ponieważ gdy tylko całość trafi dalej, to wszystko będzie dokładnie przeglądane i poprawiane (łącznie z tym).

@Michal_Z_gno:
Update gry wyszedł już jak było PM więc nie mieli jak, no chyba że jako fix.

Myślę że wszystko wyjaśnione. Koniec tematu.



P.S. Ładna pogoda za oknem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/02/2019 03:33 PM przez Michaleczeq.)
08/02/2019 03:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: elot360 , Michal_Z_gno , GrakuPL , .:KoxTrucker:. , Tedy , Adam.J , Jakubek1993 , topiq
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa