Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ETS2] Problem!
Autor Wiadomość
Stoneridge
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
[ETS2] Problem!
Witam mam problem. Wziąłem tabliczkę z innego modelu do Scanii i wszystko pięknie ładnie tutaj zrobiłem tekstury to tamto. ZRobiłem export i skonwertowałem maty do tobj. I teraz pytanie wszystko co było w exporcie przerzucić do vehicle czy samo truck pmd i pmg? Bo jak przerzuciłem wszystko to w ets2 mam same koła oraz tylko kierownice, nie widać ani podwozia ani kabiny tylko same koła i kierownice?

Więc w czym problem?

p.s robi to pierwszy raz z poradnika Sztywnego Freda na youtube Wink

Za pomoc - repki Wink
30/08/2014 08:48 PM
Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,101
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34111
Podziękowano mu 15560 raz(y)
Post: #2
RE: [ETS2] Problem!
Dodając jakąś rzecz do pojazdu zawsze masz jakieś tam nowe maty i .tobj więc wystarczy tylko skonwertować te nowe pliki i je wrzucić do modu.
Czyli wrzucasz .pmg, .pmd i nowe maty oraz .tobj (te których nie masz w scanii).

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
30/08/2014 09:11 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Stoneridge
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #3
RE: [ETS2] Problem!
Zrobiłem tak jak mówiłeś to teraz nie widzi tej tabliczki w grze
30/08/2014 09:21 PM
Odpowiedz cytując ten post
Perkins Offline
eluwa
****
Trucker

Skąd: Osieck [WOT]
Liczba postów: 1,510
Dołączył: 31/03/2013
Reputacja: 56
Podziękował: 1100
Podziękowano mu 1535 raz(y)
Post: #4
RE: [ETS2] Problem!
Jak można maty skonvertować do tobj?? Tabliczki nie widzi bo brak ddsa, log z gry daj.

,,A wieczorem - na bazę, jak do cichego portu - Wpłyniemy razem..."

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Prawo Jazdy
Kat. B - 26.03.2019
Kat. C - 24.03.2020
Kat. CE - 02.07.2020
Uprawnienia na wózek widłowy - 10.07.2019
30/08/2014 09:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Stoneridge
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: [ETS2] Problem!
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31/08/2014 12:21 AM przez Michal_Z_gno.)
30/08/2014 10:09 PM
Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,101
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34111
Podziękowano mu 15560 raz(y)
Post: #6
RE: [ETS2] Problem!
Zacznijmy od przetłumaczenia tego logu:
00:01:22.323 : <ERROR> [r_effect_man] Failed to create effect 'eut.dif.fx'
00:01:22.323 : <ERROR> [material] Can not create effect 'eut.dif.fx' - requested in material '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/imienna2.dif.mat'.

Czyli tu masz napisane, że nie dodałeś w pliku mat eut2 wiec dodaj to w tym pliku .mat (jest to w pierwszej linijce .matu)

00:01:22.958 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/imienna2.dds'
00:01:22.972 : <ERROR> [dds] Malformed DDS file '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/imienna2.dds'

Tu gra nie może otworzyć tej tekstury ale jeśli masz tam dodany ten .dds to znaczy, że pewnie będzie to wina .matu opisanego powyżej.

00:01:31.485 : <ERROR> [model] Unknown variant name 'normal' on model '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/interior/model.pmd'
00:01:31.485 : <ERROR> Falling back to first variant and look for interior model. Expect problems.

Tu masz jakiś problem z wariantem więc zaleciłbym sprawdzenie czy w drzewku jest wszystko na pewno OK

00:19:29.744 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/interior/plastic_gray_pattern.tobj" in the read_only mode
00:19:29.792 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/interior/fabric_001.tobj" in the read_only mode

Tu gra nie może odczytać tych plików .tobj więc też musisz się tym zająć (najlepiej przywrócić ich wersje oryginalną z przed edycji modu).

Tam masz jeszcze kilka innych błędów ale one nie dotyczą już tabliczki więc o nich nie będę się rozpisywał ale jednak warto abyś się im też przyjrzał.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31/08/2014 12:25 AM przez Michal_Z_gno.)
31/08/2014 12:20 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Stoneridge
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #7
RE: [ETS2] Problem!
czyli to ma wyglądać tak ?

material : "eut.dif.fx" { - zamiast eut to eut2 ?
texture[0] : "imienna2.tobj"
ambient : { 0.200000 , 0.200000 , 0.200000 }
diffuse : { 0.800000 , 0.800000 , 0.800000 }
specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
shininess : 50
}
31/08/2014 08:10 AM
Odpowiedz cytując ten post
Stoneridge
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #8
RE: [ETS2] Problem!
zrobiłem tak jak napisałem wyżej i teraz widzi tabliczkę, lecz jest cała czarna. ;D
31/08/2014 08:16 AM
Odpowiedz cytując ten post
Stoneridge
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #9
RE: [ETS2] Problem!
Problem rozwiązany przy pomocy użytkownika Bebech Wink Proszę zamknąć!
31/08/2014 09:24 AM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Bebech
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa