Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 5 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wąski 3D Garage.
Autor Wiadomość
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #411
RE: Wąski 3D Garage.
(05/04/2018 09:00 AM)Michal_Z_gno napisał(a):  To czekamy w takim razie na jakieś efekty z samej gry Tongue


Ps. A dla tych co smęcą, że po co robić takie detale bazy itp. to mogę powiedzieć tak:
ROBIĆ mody może każdy (bo to nie jest jakaś wielka filozofia wykonać np. kolejną Scanie aby się każdemu podobało i wszyscy ciebie lubili) ale TWORZYĆ już niestety nie. Więc tu trzeba doceniać szczególnie ludzi którzy tworzą czyli pokazują coś unikatowego nawet jeśli jest to coś co uważamy za absurdalne w tej grze.
W tym temacie mamy właśnie do czynienia z osobą tworzącą mody a nie tylko rzemieślnikiem który idzie utartymi ścieżkami i to jest moim zdaniem świetne podejście, że Wąski chcę mieć baze z odwzorowanym każdym detalem i sobie ją zwyczajnie robi bo ludzi kreatywnych którzy bawią się w taki sposób modami jest naprawdę niewiele w świecie ETS-a.

Dzięki Michale za miłe słowa Big Grin
Robienie czegoś takiego to zawsze bardzo fajne urozmaicenie gry jak i sam efekt, który w grze oddaje to co jest na prawdę jest specyficzny. A każdy detal cieszy oko Big Grin

06/04/2018 08:39 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
WikTOREk Offline
Nadolak <3
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 124
Dołączył: 04/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 97
Podziękowano mu 148 raz(y)
Post: #412
RE: Wąski 3D Garage.
Kurcze szkoda ze moja wena nie jest tak jak Twoja Big Grin Zazwyczaj zaczynam i nie koncze Big Grin Powodzenia!

Po więcej zapraszam tutaj:Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
06/04/2018 09:10 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wąski
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #413
RE: Wąski 3D Garage.
No i po exporcie narodził się problem, znika większość modelu, a co najdziwniejsze wszystkie obiekty mają dziwne kształty (rury zrobiły się prostokątne, zawory kwadratowe, manometry i podobne kształtem obiekty są w kształcie gwiazd. Znikanie jestem w stanie ogarnąć ale od czego te obiekty zmieniły kształt? Samego mnie to ciekawi ? Czeka mnie dużo kombinowania zanim to będzie wyglądać jak powinno ale ważne że już jest w grze i można się z tym bawić!

https://www.flickr.com/gp/waskikamar/167q8M
https://www.flickr.com/gp/waskikamar/Ds7x77
(Tak, ponieważ piszę z telefonu)

Jakby ktoś miał jakieś pomysły na te kształty i znikanie to fajnie by było Big Grin
Miłej soboty!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/04/2018 06:19 AM przez Wąski.)
07/04/2018 06:14 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WikTOREk Offline
Nadolak <3
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 124
Dołączył: 04/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 97
Podziękowano mu 148 raz(y)
Post: #414
RE: Wąski 3D Garage.
A słuchaj, bo nie wiem jak to tam jest u was w zmodzie w 3ds'esie albo Ac3D jak się robiły kwadratowe, to najczęściej od funkcji explode path. Niby w modelu udało się uzyskać pożądany kształt np zawiasu czy klamki do drzwi, lecz blender którym się konwertowało robił to pomijając funkcje explode i wychodziły jakieś nie formalne bryły. Pewnie w zmodzie tez do takich pierdołek jakaś funkcja jest, używałeś tego?

Po więcej zapraszam tutaj:Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
07/04/2018 07:07 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wąski
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #415
RE: Wąski 3D Garage.
Kurde próbowałem zmieniać chyba wszystko co mi do głowy przyszło i nici - dalej wszystko jest kwadratowe, inne kształty itd. Niektóre rzeczy tylko tak mają, reszta jest normalna a na wszystkich dane są te same opcje.. Ze znikaniem już sobie poradziłem, odkryłem co robi ten błąd ale nad kształtami dalej trzeba siedzieć.

Mówisz coś o explode path, mógłbyś wytłumaczyć na czym ta opcja polega w blenderze to może znajdę jakąś podobną tu w zmodzie i uda się to naprawić bo już można ocipieć jak zwykłe uchwyty na rurki z okrągłych są kwadratowe a mają poly jak kot napłakał..

Image

A tak w zmodzie:

Image

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/04/2018 05:49 PM przez Wąski.)
07/04/2018 05:45 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #416
RE: Wąski 3D Garage.
Ja sie tam ponoć nie znam :E Może podziel model na kilka innych modeli i nie dawaj np. całego biura a oddzielnie wyposażenie i itp.
07/04/2018 07:25 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wąski
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #417
RE: Wąski 3D Garage.
Model jest podzielony aż na 6 pmg które nie przekraczają 5mb także no nie mam pojęcia o co jeszcze może chodzić xd

07/04/2018 07:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #418
RE: Wąski 3D Garage.
Więc chyba coś przy exporcie
07/04/2018 07:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wąski
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #419
RE: Wąski 3D Garage.
No i w tym problem, pytanie co? :E Kminiłem na razie wszystkie możliwości, które przyszły mi do głowy i nic

07/04/2018 09:11 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,101
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34111
Podziękowano mu 15560 raz(y)
Post: #420
RE: Wąski 3D Garage.
Ogólnie nie powiem co to za błąd bo się jeszcze z takim czymś nie spotkałem ale spróbuj może zrobić eksport blenderem tak na próbę aby sprawdzić czy będzie dobrze (będzie wiadomo czy coś się psuje przy eksporcie czy po prostu coś w samym modelu jest nie tak).

Ewentualnie możesz spróbować eksport na jakiś uniwersalny format np. 3ds następnie import tego 3ds do zmoda i dopiero eksport do gry.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/04/2018 09:36 PM przez Michal_Z_gno.)
07/04/2018 09:16 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Wąski
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa