Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 22 głosów - 4.41 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poland Rebuilding [Worklog]
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,101
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34111
Podziękowano mu 15560 raz(y)
Post: #991
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
(17/12/2017 05:28 PM)ment08 napisał(a):  durny gop większy w realu od trójmiasta a w pr nic tam nie ma :/

Nie ma bo nie od razu GOP zbudowano :E
A serio to pewnie z czasem i tamten rejon będzie ekipa PR modernizować ale nie da się zrobić wszystkiego "na już" bo do tego potrzeba czasu (przy tworzeniu map nie pracuję się wcale tak szybko i łatwo jak to niektórym się wydaje czy jak to pokazują filmiki na youtubach) i ludzi (tu ekipa ma ograniczone zasoby na razie).
Tak czy siak najpierw było Trójmiasto teraz Warszawa a jaką dalej nam ekipa PR przygotuję niespodziankę to czas pokaże tak więc dajmy im w spokoju pracować a na bank każdy doczeka się ładnie zrobionej swojej okolicy.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2017 05:56 PM przez Michal_Z_gno.)
17/12/2017 05:55 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
xxtrokerxx Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Rabka Zdrój
Liczba postów: 180
Dołączył: 17/08/2016
Reputacja: -4
Podziękował: 48
Podziękowano mu 30 raz(y)
Post: #992
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Może i głupie pytanie ale..

Nie było czasem kiedyś na początku projektu plotek że zostanie zrobiona druga wersja na osobny moduł gry ? żeby można było tylko po PR śmigać ?

Notatka od Michal_Z_gno, 17/12/2017 06:25 PM:

Moduł piszemy przez "u" bez kreseczki.

17/12/2017 06:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sebass18 Offline
Twórca modów
Zbanowany

Skąd: Zawiercie
Liczba postów: 115
Dołączył: 21/10/2017
Podziękował: 9
Podziękowano mu 47 raz(y)
Post: #993
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Czy na mapie będzie Hel?
17/12/2017 06:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #994
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
A i zrobicie w modernizacji S7-S8Pytajnik Big Grin
18/12/2017 09:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
karoltrucker95 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 20
Dołączył: 07/12/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 20
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #995
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Między grudziądzem a bydgoszczą przydało by się świecie troszkę by zapełniło krajobraz Taka luźna uwaga Pozdro dla wszystkich
18/12/2017 10:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Vojtaz125 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 107
Dołączył: 07/12/2015
Reputacja: 5
Podziękował: 19
Podziękowano mu 156 raz(y)
Post: #996
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Świetna robota w PR. Czekam aż coś się ruszy na zachodzie bo tam scs wszędzie Wink
19/12/2017 03:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kurdianeł Offline
Tylko Scania!!!
****
Trucker

Skąd: Chełm [LC]
Liczba postów: 1,203
Dołączył: 30/10/2013
Reputacja: 51
Podziękował: 1814
Podziękowano mu 1932 raz(y)
Post: #997
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Pany jak tam idzie z Chełmem robota bo miał być i do tej pory nic nie ma :E



Moja maszyna:
Procesor: AMD Ryzen 7 2700
Grafika: MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z
Płyta: MSI B450M Mortar Titanium
RAM: Adata XPG Gammix D10 DDR4 16GB
Dysk SSD 1: Plextor 256GB M.2 PCIe
Dysk SSD 2: Plextor 512GB M.2 PCIe
Zasilacz: be quiet! System Power 9 CM 600W
Obudowa: Sharkoon DG7000-G RGB
19/12/2017 06:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
topiq Offline
Jakiś tam gracz 40+
***
ViP

Skąd: Puławy
Liczba postów: 163
Dołączył: 16/03/2017
Reputacja: 8
Podziękował: 66
Podziękowano mu 134 raz(y)
Post: #998
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Jak skończą Włodawę to się za Chełm wezmą ;P Big Grin
19/12/2017 07:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #999
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Polandzi, jaki progres na 24 grudniaPytajnik Dokąd dotarliście w budowie... Big Grin
24/12/2017 01:51 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #1000
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
(24/12/2017 01:51 PM).:KoxTrucker:. napisał(a):  Polandzi, jaki progres na 24 grudniaPytajnik Dokąd dotarliście w budowie... Big Grin


O progresie nic nie będzie Tongue za to o czymś innym chciałem krótko napisać co ma wpływ na zachowanie gry w pewnych sytuacjach a co chyba ważne bo dotyczy jej zalogowań i potem wysypu krytycznych postów, że gra Wam się buraczy itd.

Jedna ze znanych już nowych lokacji (jakieś foty tego miejsca już były), droga, skrzyżowianie, światła, parking, jakieś budynki, trochę terenu po jednej i drugiej stronie drogi jednym słowem powszechny klasyk jeśli chodzi o mapowanie utrzymany w limitach scs i m/w podobnym sposobie wykonania. Na mapie w tym miejscu nie ma ani za dużo ani za mało a jednak w pewnych szczególnych warunkach może tam zlagowac gręWykrzyknik

stan optymalny

Image

stan z testu lokacji z modem na naczepy Jazzy, w godzinach popołudniowych a więc szczytu komunikacyjnego wbudowanego przez SCS w grę, ze zwiększony ruchem spawnu AI x 3 (przy pomocy komendy w konsoli)

Image

i inne ujęcie

Image

I o co w tym chodzi ... popatrzcie na to co wyświetla konsola a właściwie ważna jest 1 linijka u samej góry i parametry Fps w relacji głównie do "ms" i pośrednio do "tc" i "dc" którego czerwony kolor ma coraz mniejsze znaczenie im mocniejsza karta graficzna.

Jak widać na fotach Fps spada tym bardziej im więcej zwiększa się parametr "ms" - czas generowania się obiektów w milisekundach (w tym wypadku chodzi o spawn AI).
Dlaczego akurat tutaj wystąpić może w specyficznych warunkach zalagowanie Pytajnik
W tej lokacji jest skrzyżowanie ze światłami które zatrzymuje ruch. Na focie tego nie widać ale spawn AIx3 jest na tyle intensywny, że kolejne pojazdy są ciągle generowane i dojeżdżają do korka (na foto daleki plan ten na wprost). W tym miejscu gdzie jest kamera nie widać tam na samym końcu tej kolejki żadnych pojazdów ale gdyby podlecieć tam kamerą 0 to okaże się, że owszem one już tam stoją i dojeżdżają kolejne tylko one się jeszcze nie wygenerowały i ich nie widać.
Ale za to mamy w tym miejscu spadek Fps i wydłużenie czasu wyświetlania "ms" kolejnych elementów gry. Na powyższy Efekt nie poradzą nawet najmocniejsze karty graficzne chociaż bez problemu uciągną o wiele większy ruch AI ale tylko w sprzyjających okolicznościach spawnu AI.

Dlaczego o tym piszęPytajnik ano dlatego żeby używać wszystkich modów i "cheatów" w grze z głowąWykrzyknik a najlepiej opierać się na tym co ustawiło i dodało do gry SCS Tongue bo , że jest to tak ustawione a nie inaczej wynika po prostu ze względów optymalizacyjnych gry.

Mody a zwłaszcza używanie dziesiątków modów na raz (zwłaszcza mody na większy ruch AI i mody bardzo obciążające grę) to już Wasze ryzyko ale wtedy nie piszcie, że coś Wam się buraczy, nie działa, laguje itd. bo to nie ma sensu.

Podobne efekty zlagowań występują przy złym zamapowaniu lokacji. W tym wypadku decyduje zbyt duża ilość elementów mapy które chcą się wygenerować w tym samym momencie (PRka nie jest wolna od takich miejsc ale myślę, że da się to z czasem opanować o ile SCS nie będzie za często zmieniał zasad generowania się obiektów ).

W ME pojawiły się pewne narzędzia dzięki którym pewnie uda się okiełznać to zjawisko w tym miejscu, ale to wszystko wymaga czasu, testów itd a to tylko 1 namierzone miejsce.

Dla porównania W-wa też szczyt ale miej generujacych się pojazdów, za to więcej modeli na mapie itd.

Image

Np i na koniec faza robocza czegoś, gdzieś tam (już jest ukończone ale fota z prac nad lokacją)Tongue

Image

m/w okolica gdzie to (rejon w zasadzie ukończony) widać podkład mapowy więc radziłbym zastanowić się zanim będzie koncert życzeń, podkład jest dopasowany do skali dlatego przemyślcie co tam tak naprawdę może się zmieścić i czy coś się w ogóle zmieściWykrzyknik bo cos tam jednak wcisnołem Wink

Image

no i ustawka Big Grin co powiecie na jakąś ustawkę na mapiePytajnik kibice będa mogli udowadniać w ustronnym miejscu byle jakoś 1 polskiej drużyny nad inną Szczerbol

Image




Wesołych Świąt Wszystkim Smile
25/12/2017 01:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , Bozo , .:KoxTrucker:. , Ziom , mangat , panzerdragon , Teddy PL , jakczo , rudenkov
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Poland Rebuilding 2.5.8 (1.49) [Download] Michaleczeq 991 617,234 03/01/2024 07:11 PM
Ostatni post: Michaleczeq
Question Poland Rebuilding [Pomoc] Michaleczeq 278 126,957 06/04/2023 05:11 PM
Ostatni post: abuk
  Poland rebuilding pachankz2 5 2,431 14/02/2021 02:04 PM
Ostatni post: pachankz2
Bug Poland Rebuilding [Błędy] DIESIRAE 300 139,280 03/12/2020 10:26 PM
Ostatni post: Michaleczeq
  ma ktos moze mda na baze poland rebuilding 1.35 z gorydzieki FELEK1234 1 2,885 21/04/2020 12:15 PM
Ostatni post: Bytnarek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 11 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa