Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 15 głosów - 4.4 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Narzew Offline
Vip
***
ViP

Numer GG: 49200900
Skąd: Łukowe (RSA)
Liczba postów: 206
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 8
Podziękował: 110
Podziękowano mu 210 raz(y)
Post: #481
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
@Ekualizer
Dla tego warto zmieniać mapy.. Znudził mi się ProMods i RusMap, zmieniłem mapkę na MarioMap gdzie zamiast ProModsa mam TSM i Orient Express i kilka innych, tereny zupełnie inne, pojeździłem tam trochę, po czym znowu przerzuciłem się na mapkę Bajkału, potem Węgier, po czym znowu wróciłem do ProMods a za chwilę znowu zmienię mapkę z takiej czy innej przyczyny Wink To tylko gra.
Można np. się wybrać do Brazylii (EAA), Boliwii, Kolumbii czy Chin, co jest nierealne korzystając z samego ProModsa i dodatków do niego Wink A uwierzcie że jazda w takiej Boliwii mimo iż tereny są słabiej wykonane od tych z ProModsa ma jakiś tam swój klimacik Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 10:29 AM przez Narzew.)
17/12/2016 10:28 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Vip
***
ViP

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 8
Podziękował: 9
Podziękowano mu 343 raz(y)
Post: #482
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Witajcie

To może ja coś dodam jeszcze od siebie żeby informacja była jeszcze pełniejsza.
Faktycznie zrobił się ostatnio misz masz na Lini "PR-PM". Jest sporo czepialstwa dotyczącego elementów najmniej istotnych z pkt widzenia działania gry. To że na mapie zawsze będzie coś do poprawy lub gdzieś siedzą jakieś ukryte wady itd. to jest rzecz normalna. Niewybaczalne są tylko krytyki uniemożliwiające grę albo mizerna optymalizacja poszczególnych lokacji (tak, moim zdaniem słaba optymalizacja to jest największy bubel który nie powinien dopuszczać do wydania takich lokacji).

Na temat jakości wykonania poszczególnych części mapy i ich "atrakcyjność" nie wypowiadam się bo ocenić i skomentować może jedynie społeczność graczyWykrzyknik czego najwyraźniej nie potrafi zrozumieć zarząd PMWykrzyknik. Biorąc pod uwagę, że wykonawstwo poszczególnych sekcji mapy jest sprawą indywidualną każdego MapMakera dlatego też jest ona zróżnicowana pod względem jakości, co jest dużym atutem projektu PM, bo każdy z Was ma szansę znalezienia na niej jakichś ulubionych miejscSmile Unifikacja wszystkiego do stylu PM jest przez nas nie do przyjęcia przede wszystkim dlatego

, że NIE zajmujemy się tym w celach komercyjnych a jedynie na zasadzie wolontariatu, hobby czy spędzania wolnego czasu!!

, że edytujemy jedynie tereny Polski starając się wychodzić na przeciw oczekiwaniom polskiej społeczności ETSa

oraz dlatego, że jakość terenów PM nie była, nie jest i pewnie długo nie będzie jakimś wyznacznikiem wysokiego poziomu wykonawstwa - to jest moje zdanieTongue bo przez te ich kwadratowe zakręty, pijane, poskręcane drogi i ogólną nijakość lokacji otwarłem kiedyś ME żeby spróbować to poprawić do poziomu w jakim widziałbym całego ETSa

Należy mieć na uwadze, że nad terenami Polski siedzą aktualnie 4osoby z czego najwięcej czasu ma Radol i moja osoba. Kolega Graku jest młodym chłopakiem dla którego priorytetem jest teraz nauka iiii dziewuchaWink jak się ostatnio pochwaliłBig Grin kolega Czaja ma pracę wymagającą sporej dyspozycyjności wiec czasu na ME ma mało.

Najlepiej przygotowanym terenem do wydania jest całe wybrzeże, bo oprócz 3miasta drobnemu liftingowi poddawane jest Pomorze Zachodnie i ile zdążę zrobić to zrobię toWink. Na pewno rozgrzebana jest wschodnia Polska więc nie ma się co sugerować tamtymi terenami o ile się ukażą. Tam są roboty w toku i z uwagi na to że ja wszędzie naraz nie jestem w stanie wszystkiego ogarnąć i doprowadzić do jako takiego stanu wizualnego a chłopaki nie wiadomo kiedy znajdą trochę wolnego czasu, to może tam być sporo bałaganuTongue

Resztę napisał Radol i jako szef PRki jego decyzje będą ostateczneWink

Od Was chcielibyśmy odrobiny wyrozumiałości i zrozumienia jeśli coś tam gdzieś będzie spierdzieloneBiggrin Wszystko zawsze można poprawić zgodnie ze zgłoszeniami, sugestiami etc.

Jako przykład dyletanctwa ze strony PM względem zawartości PR mogę podać sytuację w której na ichnim komunikatorze ktoś wrzucał fotki terenów PR mających korzenie na patchu chyba 1.14 może 1.15 czyli nie ruszanych od kilku lat i komentował poziom wykonaniaWykrzyknik a żeby było jeszcze śmieszniej to jeden z pacjentów wrzucił okolice Szczecina z DLC East chyba lub mapy z epoki SatanaWykrzyknik.

i na koniec

ja wiem, że to co zmodernizowałem nie jest szczytem wykonawstwa, jednym może będzie się podobało bardziej innym mniej, rzecz normalnaTongue
ale oceniając czepialstwo zarządu PM właściwie nie wiadomo do czego jeśli chodzi np. wykonanie Gdańka to poniżej wrzucę fotę tego miasta i fotę Brukseli którą o ile dobrze zrozumiałem zasugerował Mandelsoft jako robotę dobrze wykonaną i wzór ...

Image

Image

hmmm wydaje mi się że nie ma się czego wstydzić jeśli chodzi o GdańskCool

Rożnica między tymi dwiema fotami jest 1 ale bardzo istotna...

To jest krytyczne miejsce w Gdańsku jeśli chodzi o fps a zdjęcie jest zrobione w Trucku i w grzeWykrzyknik popatrzcie co pokazuje konsola..

zdjęcie Brukseli jest zrobione w ME Wykrzyknik
w tym miejscu 46fps w MEWykrzyknik to ile będzie w grzePytajnik 25?? 30??

Bruksela nie wiem czy już była czy będzie wydana, jest w niej kilka takich krytycznych miejsc. Problem polega na tym, że PM uparcie brnie w pracach w kolejne niegrywalne lub słabo grywalne lokacje i nie potrafi tego zrozumieć, że moim zdaniem tworzenie takich bubli optymalizacyjnych jest startą czasu a czepia się tego co my sobie dłubiemy na własnym podwórku kompletnie nie znając polskich realii.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 10:34 AM przez DIESIRAE.)
17/12/2016 10:29 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Narzew , .:KoxTrucker:. , GrakuPL , Bozo , Nelson , Ekualizer
Ekualizer Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 24
Dołączył: 06/01/2014
Reputacja: 3
Podziękował: 9
Podziękowano mu 43 raz(y)
Post: #483
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Jak dla mnie super ... pamiętajcie tyko że nie jesteście niczyimi wyrobnikami. Macie pasje, twórzcie te Polske w/g własnych zasad. Jeśli ma to być rozwód z PM, cóż ... czasem tak trzeba.Praca nad PR ma sprawiać frajde przede wszystkim Wam, ... bo jak frajdy nie będzie ... to cóż ... pasje szlag trafi i frajdy nie będzie miał nikt. .. bo projekt będzie do d**y

Smile
17/12/2016 10:42 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,568
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2750
Podziękowano mu 839 raz(y)
Post: #484
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Oni nie mają prawa się czepiać tego, co zrobiliście. Wy bijecie Brukselę o głowę, a masz prawie 60 fps w Gdańsku. O co mają narzekać?
17/12/2016 11:32 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
YogiLRA Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 23
Dołączył: 09/12/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 18
Podziękowano mu 3 raz(y)
Post: #485
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Lepiej zrobić mniej, później wydać aktualizację, ale wydać wersję zoptymalizowaną. Lepiej iść w jakość a nie ilość. Taka Barcelona - kwadratowe zakręty, pokaz slajdów zamiast płynnej (w miarę) gry. Mam wrażenie, że komputer chce popełnić samobójstwo wjeżdżając do takiego miasta.
17/12/2016 12:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Nelson Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 62
Dołączył: 23/05/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 64
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #486
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Gdańsk nie ma porównania do Brukseli,moim zdaniem Polska jest najlepiej odwzorowana jak i zoptymalizowana,więc nie rozumiem oco tu się czepiać Sad
Jedyne wytłumaczenie to zazdrość że na ich terenach brakuje tak wspaniałych odwzorowan.
Po prostu panowie z PM powinni się od was uczyć.
Pozdrawiam i życzę wytrzymałosci,no i nie mogę się już doczekać nowych terenów,mam nadzieję że jeszcze przed świętami będzie okazja na jazdę po nowych terenach. Smile
3majcie się jesteśmy z wami.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
17/12/2016 01:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 689
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 53
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2005 raz(y)
Post: #487
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
(17/12/2016 09:31 AM)vanhelsing74 napisał(a):  Radol,mapa Poland Rebulding jako osobny projekt, z całą pewnością sie obroni!

Żeby była jasność - nie ma mowy o osobnej polsce czyli projekcie gdzie macie tylko przebudowaną polskę a reszta wkoło jest ze standardowej mapy.
Mowa jest tutaj o powrocie ponownie do schematu Promods+PR (wymagany promods)

Wszystko mamy tak scalone że odseparowanie całkowite raczej praktycznie jest nie do wykonania.
I to działa w dwie strony.
Nawet promods juz tak nie zdoła zrobić by znowu były tylko ich tereny a tereny Polski z dlc.
Każda z ekip musiałaby na nowo przebudowywać wszystkie sektory graniczne.

A teraz podzielę się z warunkami jakie postawił nam "szef" promods:

Tłumaczenie jest przez translator więc bierzcie poprawki

Witam Radol i przyjaciele,

To smuci mnie, aby zobaczyć, że dyskusja jest coraz bardziej podgrzewana.
Moglibyśmy napisać o tym w wielu punktach i stron, ale zrobię to kompaktowy i jasne.

# 1 - To nie jest czepianie się szczegółów o "złej jakości" lub krytykę na starych częściach mapy, istnieje wiele miejsc w Polsce, które powstały wiele lat temu i tam też jeszcze wiele obszarów, w ProMods które są do 4 lat. Znalezienie takiego krajobrazu jest łatwe do znalezienia i krytykują i możemy rzucać błotem w obu kierunkach, ale nie spowoduje niczego pozytywnego.
# 2 - Nie chcemy, aby zobaczyć tę zależność dłużej jako "my i oni". Albo jesteś częścią ProMods albo nie. Jesteś teraz zostały wyizolowane od początku partnerstwa, a komunikacja jest bardzo słaba w tej chwili. Nie możemy polegać na Radol co wygląd raz na miesiąc, jesteśmy zespołem ponad 40 osób i teraz musimy komunikować się na co dzień.
# 3 - Jesteśmy zmuszeni do szybkiego uwolnienia, gdy SCS sprawia ogromne zmiany (jak zwalniając wersji 1.26 i DLC). Wspólnota oczekuje aktualizacji w ciągu kilku dni, a nie wiele miesięcy. To nie jest celem wygenerowania darowizny / pieniądze / komercjalizację lub cokolwiek spisek może być. Jest to obowiązkiem gminy.
# 4 - To sprowadza mnie z powrotem do kombinacji # 2 i # 3. Jeśli trzeba szybko dostarczyć i skontaktujemy się z komunikacji szybkich działań jest najważniejszym aspektem. Mamy już zaplanowane wydanie 2,12 od września i mówiliśmy o tym przez cały ten czas.
# 5 - Nie możemy mieć obszary niesprawdzone wstawione w finale map buduje one spowodowane nam problemy i dlatego trzeba było je wycofać. To nie ma wiele wspólnego z jakością produkcji, chociaż istnieją pewne błędy, ale bardziej dlatego, że uwalnia kompatybilnością jak 2,12 i 2,15 potrzebują stabilności. Możemy poprawić i uwolnić nowe obszary w następnej wersji 2.20, w przyszłym roku.
# 6 - Jeśli się uwagi dotyczące wykonywania niektórych obszarach, prosimy sprawdzić także liczyć TC niektórych polskich modeli. Istnieje wiele modeli, które są setki TC i są bardzo ciężkie w grze.
# 7 - Stale pracujemy we wszystkich sektorach mapie i to jest problem, że polskie sektory są "zablokowane". Czasami robimy poprawki do stwierdzenia, że sektor został przywrócony do starej wersji, a błąd został zwrócony. Jesteśmy teraz w wielkim międzynarodowym zespołem i pracujemy w wielu strefach czasowych, jeżeli na przykład sektor Polski zostanie dodane w europejskim czasie wieczoru, to ktoś inny może kontynuować dodawanie szablonów wejść w nocy i po przebudzeniu znowu pracować następnego dnia widać szablony znak na mapie. Nie jest to możliwe w przypadku przepływu prądu roboczego.

W celu rozwiązania problemów wyżej, a przede wszystkim integracji i działa jako spółka Proponujemy następujące:

* Przerwać czat Gadu-Gadu: wszyscy polscy członkowie mogą komunikować się ProMods Niezgody, kanał #polska. Zobaczysz poprawia komunikację, ponieważ mamy trzy inne polskie członków (Hixo, Abraxas i Zniwek). Można także udostępniać zdjęcia rozwojowych tutaj.
* Wszystkie polskie członkowie powinni mieć bezpośredni dostęp SVN. Work In Progress musi być aktualizowany każdego dnia, że praca jest wykonywana. Nie przeniesienie ProMods WIP poprzez Sharemods i sektorów niezależnie, jest to uciążliwe i nieefektywne i spowalnia rozwój.
* Sektory, które są kompletne mogą zostać przeniesione do oficjalnego katalogu build, kiedy stabilna przez ProMods adminów / wiodącego dewelopera.
* Można korzystać z mapy sektora ProMods: Sektor alokacji terytorium (mogę dodać wszystkie edytory map tutaj).
* Musisz użyć ProMods Mantis systemu: Modliszka za zgłoszenie i poprawianie błędów. Można ustawić język na polski, jeśli chcesz.

Dziękujemy za współpracę i robisz wielką pracę w wielu miejscach na mapie i byłoby smutne, aby zobaczyć ten znika, po prostu chcemy, aby utrzymać te same standardy i przyjmuje ten sam przepływ pracy dla każdego modder która produkuje dla ProMods.

Jeśli nie zgadzasz się z tymi warunkami będziemy zakończyć naszą współpracę z dniem 1 stycznia 2017 r.

EDIT:
Na razie muszę się z tym przespać, skonsultować to z mapmakerami czy ewentualnie chcą przejść na ich system aktualizacji sektorów i przestawienia się na tryb pracy promods.

Wszystko jest do dogadania.
Dla mnie naistotniejszy punkt którego tutaj mi zabrakło to ingerencja w samo budowanie terenów, technika pracy..itd..itd.
Czyli po prostu wsadzanie nosa w nie swoje sektory

Nic nie jest wspominane tutaj, po za tym że wszędzie się błedy mogą znaleźć.

Dla mnie to żadna nowość, ale chyba oni dopiero teraz to zauważyli że nie są święci.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 02:16 PM przez RadolSzczecin.)
17/12/2016 02:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Narzew Offline
Vip
***
ViP

Numer GG: 49200900
Skąd: Łukowe (RSA)
Liczba postów: 206
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 8
Podziękował: 110
Podziękowano mu 210 raz(y)
Post: #488
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Radol, mógłbyś dać również wersję oryginalną (angielską)? Chętnie bym to przeczytał w oryginale Wink
Smutne że tak was traktują, bo jednak wolałbym jak by udało się dogadać i mapka została wydana jako część Promodsa..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 02:13 PM przez Narzew.)
17/12/2016 02:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 689
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 53
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2005 raz(y)
Post: #489
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Hello Radol and friends,

It saddens me to see that the discussion is getting increasingly heated.
We could write about this in many paragraphs and pages but I will make this compact and clear.

#1 - This is not nitpicking about "poor quality" or criticism on old parts of the map, there are many areas in Poland that were built many years ago and there also still many areas in ProMods that are up to 4 years old. Finding such landscaping is easy to find and criticise and we can throw mud in both directions but it will not result in anything positive.
#2 - We don't want to see this relationship any longer as "us & them". Either you are part of ProMods or you are not. You have been isolated now since the beginning of the partnership and the communication is very poor at the moment. We can not rely on Radol making an appearance once per month, we are a team of more than 40 people now and we need to communicate every day.
#3 - We are forced to do quick releases when SCS makes huge changes (like releasing version 1.26 and the DLC). The community expects an update within days, not many months. This is not a goal to generate donations/money/commercialise or whatever conspiracy you may have. It's a responsibility to the community.
#4 - This brings me back to a combination of #2 and #3. If we need to deliver quickly and follow up with quick actions communication is THE most important aspect. We already planned the release of 2.12 since September and we have been talking about it for all that time.
#5 - We cannot have untested areas inserted in the final map builds, they caused us problems and therefore we had to retract them. It has not much to do with the quality of the build, although there are some bugs, but more because compatibility releases like 2.12 and 2.15 need stability. We can improve and release new areas in the next version 2.20, next year.
#6 - If you make remarks about the performance of some areas, please also check the TC count of some Polish models. There are many models that are hundreds of TC and are very heavy on the game.
#7 - We are constantly working in ALL sectors of the map and it is a problem that the Polish sectors are "locked". Sometimes we make fixes to find that the sector has been restored to the old version and the bug has returned. We are now a big international team and we work in many time zones, if for example a Polish sector is uploaded in European evening time, then someone else can continue to add sign templates during the night and when you wake up to work again next day you will see the sign templates in your map. This is not possible with the current work flow.

In order to solve the issues above, and most of all the integration and working as a partnership we suggest the following:

* Discontinue the Gadu-Gadu chat: all Polish members can communicate in ProMods Discord, channel #polska. You will see this improves communication because we have three other Polish members (Hixo, Abraxas & Zniwek). You can also share development pictures here.
* All Polish members should have direct SVN access. Work In Progress needs to be updated EVERY day that work is being done. Not transferring ProMods WIP via Sharemods and sectors independently, it is cumbersome and inefficient, and slows development.
* Sectors that are complete can be moved to the official build folder when stable by the ProMods admins/lead developer.
* You can use the ProMods sector map: sector for territory allocation (I can add all map editors here).
* You need to use the ProMods Mantis system: mantis for reporting & fixing bugs. You can set the language to Polish if you like.

We appreciate your cooperation and you are doing great work in many places of the map and it would be sad to see this disappear, we just want to maintain the the same standards and adopt the same work flow for every modder that produces for ProMods.

If you do not agree to these terms we will terminate our partnership on January 1st 2017.
17/12/2016 02:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Narzew , .:KoxTrucker:. , YogiLRA
Narzew Offline
Vip
***
ViP

Numer GG: 49200900
Skąd: Łukowe (RSA)
Liczba postów: 206
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 8
Podziękował: 110
Podziękowano mu 210 raz(y)
Post: #490
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Użycie systemu kontroli wersji ma same zalety, w sumie użycie Discorda również. Sam używam Discorda do komunikacji z moją VS i to bardzo ułatwia komunikację i pracę również. Aczkolwiek co do krytyk dotyczących jakości się nie zgodzę. To samo z byciem dostępnym 24/7.. To kurczę nie jest zarobkowy projekt tylko coś co ma ludzi pasjonować. Stawianie wymogu bycia dostępnym codziennie zaprzecza dobrowolnemu charakterowi współpracy..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 02:29 PM przez Narzew.)
17/12/2016 02:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości