Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 18 głosów - 4.5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poland Rebuilding [Worklog]
Autor Wiadomość
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,632
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2797
Podziękowano mu 857 raz(y)
Post: #481
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Oni nie mają prawa się czepiać tego, co zrobiliście. Wy bijecie Brukselę o głowę, a masz prawie 60 fps w Gdańsku. O co mają narzekać?
17/12/2016 11:32 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
YogiLRA Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 26
Dołączył: 09/12/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 22
Podziękowano mu 3 raz(y)
Post: #482
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Lepiej zrobić mniej, później wydać aktualizację, ale wydać wersję zoptymalizowaną. Lepiej iść w jakość a nie ilość. Taka Barcelona - kwadratowe zakręty, pokaz slajdów zamiast płynnej (w miarę) gry. Mam wrażenie, że komputer chce popełnić samobójstwo wjeżdżając do takiego miasta.
17/12/2016 12:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Nelson Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 73
Dołączył: 23/05/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 75
Podziękowano mu 17 raz(y)
Post: #483
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Gdańsk nie ma porównania do Brukseli,moim zdaniem Polska jest najlepiej odwzorowana jak i zoptymalizowana,więc nie rozumiem oco tu się czepiać Sad
Jedyne wytłumaczenie to zazdrość że na ich terenach brakuje tak wspaniałych odwzorowan.
Po prostu panowie z PM powinni się od was uczyć.
Pozdrawiam i życzę wytrzymałosci,no i nie mogę się już doczekać nowych terenów,mam nadzieję że jeszcze przed świętami będzie okazja na jazdę po nowych terenach. Smile
3majcie się jesteśmy z wami.
17/12/2016 01:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 775
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 53
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2127 raz(y)
Post: #484
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
(17/12/2016 09:31 AM)vanhelsing74 napisał(a):  Radol,mapa Poland Rebulding jako osobny projekt, z całą pewnością sie obroni!

Żeby była jasność - nie ma mowy o osobnej polsce czyli projekcie gdzie macie tylko przebudowaną polskę a reszta wkoło jest ze standardowej mapy.
Mowa jest tutaj o powrocie ponownie do schematu Promods+PR (wymagany promods)

Wszystko mamy tak scalone że odseparowanie całkowite raczej praktycznie jest nie do wykonania.
I to działa w dwie strony.
Nawet promods juz tak nie zdoła zrobić by znowu były tylko ich tereny a tereny Polski z dlc.
Każda z ekip musiałaby na nowo przebudowywać wszystkie sektory graniczne.

A teraz podzielę się z warunkami jakie postawił nam "szef" promods:

Tłumaczenie jest przez translator więc bierzcie poprawki

Witam Radol i przyjaciele,

To smuci mnie, aby zobaczyć, że dyskusja jest coraz bardziej podgrzewana.
Moglibyśmy napisać o tym w wielu punktach i stron, ale zrobię to kompaktowy i jasne.

# 1 - To nie jest czepianie się szczegółów o "złej jakości" lub krytykę na starych częściach mapy, istnieje wiele miejsc w Polsce, które powstały wiele lat temu i tam też jeszcze wiele obszarów, w ProMods które są do 4 lat. Znalezienie takiego krajobrazu jest łatwe do znalezienia i krytykują i możemy rzucać błotem w obu kierunkach, ale nie spowoduje niczego pozytywnego.
# 2 - Nie chcemy, aby zobaczyć tę zależność dłużej jako "my i oni". Albo jesteś częścią ProMods albo nie. Jesteś teraz zostały wyizolowane od początku partnerstwa, a komunikacja jest bardzo słaba w tej chwili. Nie możemy polegać na Radol co wygląd raz na miesiąc, jesteśmy zespołem ponad 40 osób i teraz musimy komunikować się na co dzień.
# 3 - Jesteśmy zmuszeni do szybkiego uwolnienia, gdy SCS sprawia ogromne zmiany (jak zwalniając wersji 1.26 i DLC). Wspólnota oczekuje aktualizacji w ciągu kilku dni, a nie wiele miesięcy. To nie jest celem wygenerowania darowizny / pieniądze / komercjalizację lub cokolwiek spisek może być. Jest to obowiązkiem gminy.
# 4 - To sprowadza mnie z powrotem do kombinacji # 2 i # 3. Jeśli trzeba szybko dostarczyć i skontaktujemy się z komunikacji szybkich działań jest najważniejszym aspektem. Mamy już zaplanowane wydanie 2,12 od września i mówiliśmy o tym przez cały ten czas.
# 5 - Nie możemy mieć obszary niesprawdzone wstawione w finale map buduje one spowodowane nam problemy i dlatego trzeba było je wycofać. To nie ma wiele wspólnego z jakością produkcji, chociaż istnieją pewne błędy, ale bardziej dlatego, że uwalnia kompatybilnością jak 2,12 i 2,15 potrzebują stabilności. Możemy poprawić i uwolnić nowe obszary w następnej wersji 2.20, w przyszłym roku.
# 6 - Jeśli się uwagi dotyczące wykonywania niektórych obszarach, prosimy sprawdzić także liczyć TC niektórych polskich modeli. Istnieje wiele modeli, które są setki TC i są bardzo ciężkie w grze.
# 7 - Stale pracujemy we wszystkich sektorach mapie i to jest problem, że polskie sektory są "zablokowane". Czasami robimy poprawki do stwierdzenia, że sektor został przywrócony do starej wersji, a błąd został zwrócony. Jesteśmy teraz w wielkim międzynarodowym zespołem i pracujemy w wielu strefach czasowych, jeżeli na przykład sektor Polski zostanie dodane w europejskim czasie wieczoru, to ktoś inny może kontynuować dodawanie szablonów wejść w nocy i po przebudzeniu znowu pracować następnego dnia widać szablony znak na mapie. Nie jest to możliwe w przypadku przepływu prądu roboczego.

W celu rozwiązania problemów wyżej, a przede wszystkim integracji i działa jako spółka Proponujemy następujące:

* Przerwać czat Gadu-Gadu: wszyscy polscy członkowie mogą komunikować się ProMods Niezgody, kanał #polska. Zobaczysz poprawia komunikację, ponieważ mamy trzy inne polskie członków (Hixo, Abraxas i Zniwek). Można także udostępniać zdjęcia rozwojowych tutaj.
* Wszystkie polskie członkowie powinni mieć bezpośredni dostęp SVN. Work In Progress musi być aktualizowany każdego dnia, że praca jest wykonywana. Nie przeniesienie ProMods WIP poprzez Sharemods i sektorów niezależnie, jest to uciążliwe i nieefektywne i spowalnia rozwój.
* Sektory, które są kompletne mogą zostać przeniesione do oficjalnego katalogu build, kiedy stabilna przez ProMods adminów / wiodącego dewelopera.
* Można korzystać z mapy sektora ProMods: Sektor alokacji terytorium (mogę dodać wszystkie edytory map tutaj).
* Musisz użyć ProMods Mantis systemu: Modliszka za zgłoszenie i poprawianie błędów. Można ustawić język na polski, jeśli chcesz.

Dziękujemy za współpracę i robisz wielką pracę w wielu miejscach na mapie i byłoby smutne, aby zobaczyć ten znika, po prostu chcemy, aby utrzymać te same standardy i przyjmuje ten sam przepływ pracy dla każdego modder która produkuje dla ProMods.

Jeśli nie zgadzasz się z tymi warunkami będziemy zakończyć naszą współpracę z dniem 1 stycznia 2017 r.

EDIT:
Na razie muszę się z tym przespać, skonsultować to z mapmakerami czy ewentualnie chcą przejść na ich system aktualizacji sektorów i przestawienia się na tryb pracy promods.

Wszystko jest do dogadania.
Dla mnie naistotniejszy punkt którego tutaj mi zabrakło to ingerencja w samo budowanie terenów, technika pracy..itd..itd.
Czyli po prostu wsadzanie nosa w nie swoje sektory

Nic nie jest wspominane tutaj, po za tym że wszędzie się błedy mogą znaleźć.

Dla mnie to żadna nowość, ale chyba oni dopiero teraz to zauważyli że nie są święci.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 02:16 PM przez RadolSzczecin.)
17/12/2016 02:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Narzew Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Łukowe (RSA)
Liczba postów: 210
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 8
Podziękował: 111
Podziękowano mu 216 raz(y)
Post: #485
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Radol, mógłbyś dać również wersję oryginalną (angielską)? Chętnie bym to przeczytał w oryginale Wink
Smutne że tak was traktują, bo jednak wolałbym jak by udało się dogadać i mapka została wydana jako część Promodsa..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 02:13 PM przez Narzew.)
17/12/2016 02:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 775
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 53
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2127 raz(y)
Post: #486
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Hello Radol and friends,

It saddens me to see that the discussion is getting increasingly heated.
We could write about this in many paragraphs and pages but I will make this compact and clear.

#1 - This is not nitpicking about "poor quality" or criticism on old parts of the map, there are many areas in Poland that were built many years ago and there also still many areas in ProMods that are up to 4 years old. Finding such landscaping is easy to find and criticise and we can throw mud in both directions but it will not result in anything positive.
#2 - We don't want to see this relationship any longer as "us & them". Either you are part of ProMods or you are not. You have been isolated now since the beginning of the partnership and the communication is very poor at the moment. We can not rely on Radol making an appearance once per month, we are a team of more than 40 people now and we need to communicate every day.
#3 - We are forced to do quick releases when SCS makes huge changes (like releasing version 1.26 and the DLC). The community expects an update within days, not many months. This is not a goal to generate donations/money/commercialise or whatever conspiracy you may have. It's a responsibility to the community.
#4 - This brings me back to a combination of #2 and #3. If we need to deliver quickly and follow up with quick actions communication is THE most important aspect. We already planned the release of 2.12 since September and we have been talking about it for all that time.
#5 - We cannot have untested areas inserted in the final map builds, they caused us problems and therefore we had to retract them. It has not much to do with the quality of the build, although there are some bugs, but more because compatibility releases like 2.12 and 2.15 need stability. We can improve and release new areas in the next version 2.20, next year.
#6 - If you make remarks about the performance of some areas, please also check the TC count of some Polish models. There are many models that are hundreds of TC and are very heavy on the game.
#7 - We are constantly working in ALL sectors of the map and it is a problem that the Polish sectors are "locked". Sometimes we make fixes to find that the sector has been restored to the old version and the bug has returned. We are now a big international team and we work in many time zones, if for example a Polish sector is uploaded in European evening time, then someone else can continue to add sign templates during the night and when you wake up to work again next day you will see the sign templates in your map. This is not possible with the current work flow.

In order to solve the issues above, and most of all the integration and working as a partnership we suggest the following:

* Discontinue the Gadu-Gadu chat: all Polish members can communicate in ProMods Discord, channel #polska. You will see this improves communication because we have three other Polish members (Hixo, Abraxas & Zniwek). You can also share development pictures here.
* All Polish members should have direct SVN access. Work In Progress needs to be updated EVERY day that work is being done. Not transferring ProMods WIP via Sharemods and sectors independently, it is cumbersome and inefficient, and slows development.
* Sectors that are complete can be moved to the official build folder when stable by the ProMods admins/lead developer.
* You can use the ProMods sector map: sector for territory allocation (I can add all map editors here).
* You need to use the ProMods Mantis system: mantis for reporting & fixing bugs. You can set the language to Polish if you like.

We appreciate your cooperation and you are doing great work in many places of the map and it would be sad to see this disappear, we just want to maintain the the same standards and adopt the same work flow for every modder that produces for ProMods.

If you do not agree to these terms we will terminate our partnership on January 1st 2017.
17/12/2016 02:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Narzew , .:KoxTrucker:. , YogiLRA
Narzew Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Łukowe (RSA)
Liczba postów: 210
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 8
Podziękował: 111
Podziękowano mu 216 raz(y)
Post: #487
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Użycie systemu kontroli wersji ma same zalety, w sumie użycie Discorda również. Sam używam Discorda do komunikacji z moją VS i to bardzo ułatwia komunikację i pracę również. Aczkolwiek co do krytyk dotyczących jakości się nie zgodzę. To samo z byciem dostępnym 24/7.. To kurczę nie jest zarobkowy projekt tylko coś co ma ludzi pasjonować. Stawianie wymogu bycia dostępnym codziennie zaprzecza dobrowolnemu charakterowi współpracy..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 02:29 PM przez Narzew.)
17/12/2016 02:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 775
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 53
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2127 raz(y)
Post: #488
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Ja uzywam SVN.
Działamy teraz na zasadzie ze ja jestem jakby główny mapmaker z podłączeniem do serwera SVN.
Wszyscy polscy mapmakerzy przesyłają robotę do mnie - ja to weryfikuje , scalam , przesyłam na SVN do promods.
Ponieważ nie robi się przecież tego i dużo i szybko.... to w sumie bez znaczenia czy oni pojedynczo będą aktualizować czy ja to przesyłam.

Dodatkowo ja to sprawdzam czy wsio działa.

Po prostu dla mnie mapmaker ma budować a nie zajmować się kilkoma dodatkowymi rzeczami wokół projektu i się martwić o to i owo.

Oczywiscie ma to też zalety (użycie SVN) - w każdej chwili mapmaker ma aktualną wersje mapy roboczej.
Teraz to ja pakuje co jakiś czas i rozsyłam do mapmakerów.
Faktycznie mieli by najnowszą wersje mapy po jednym kliknieciu w opcje 'update' - i to jest plus.
Problem to tylko przyswojenie sobie programu SVN.

Nie jest to żaden problem bo to tylko instalka i wskazanie odpowiedniego katalogu gdzie pobiorą wszystko z serwera.
Potem tylko albo wysyłasz co zrobiłeś , albo robisz sobie update by mieć najnowszą aktualizacje sektorów/plików.

W sumie używanie SVN w tym przypadku to tylko ogranicza sie do tych dwóch opcji.

Oczywiscie potem jeszcze trzeba sobie spakować całość odpowiednio (odpowiedni skrypt) i tak po każdej aktualizacji pakujesz nową wersje mapy.

Nie za bardzo mapmakerzy są do tego przyzwyczajeni, bo dotąd pracowaliśmy u siebie na innych zasadach i po prostu oni nie zajmowali sie jeszcze dodatkowo tymi rzeczami by uruchomić u siebie mapę.

Jak widać mapmaker w takim zespole ma co robić dodatkowo , a tutaj te wszystkie rzeczy ja przejąłem i pilnowałem by sobie w spokoju oni tylko uruchomili gre i daną wersje roboczą która dostali odemnie.

EDIT:
(17/12/2016 02:27 PM)Narzew napisał(a):  To kurczę nie jest zarobkowy projekt tylko coś co ma ludzi pasjonować.

A właśnie nam sie wydaje że dla niektórcyh tam w promods to w jakimś stopniu jest zarobkowy.
Ja na szczęście zawsze pobierałem z linków zippyshare bez wpłacania tam czegokolwiek bo jak widać 'środki' to tam nie wiadomo gdzie wpływają bo na pewno starcza nie tylko na serwer.
Pal już licho to "kto ,co i za ile" - to osobny rozdział.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/12/2016 02:51 PM przez RadolSzczecin.)
17/12/2016 02:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 775
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 53
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2127 raz(y)
Post: #489
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Myślę ze udało mi się załagodzić trochę całą sprawę.
Oczywiście z obu stron musiała wyjść dobra wola jako takiego porozumienia.

W przypadku tak długo ciągniętego projektu i takiej pracy jaką wykonaliśmy muszę szukać pewnych kompromisów.
Jesli z drugiej strony nie widział bym chęci porozumienia to moja decyzja była by bardzo szybka, a jednak wydaje się że możemy to pociągnać dalej tylko musimy trochę się zresetować - wszyscy, cała ekipa promods.

Według mnie mapa jest jedna i nie chce mi się już dzielić tego na MY - ONI.
Są problemy poza terenami Polski , są też i problemy i wady w Polsce.
Mapy idealnej i tak nie zrobimy a po co dodatkowo robić to w stresie.

Jakiekolwiek podziały to ogólnie chyba nie wyszły by na dobre jednym i drugim.
Myśle, że w ostateczności gracze by też na tym stracili.

Ostatnie ustalenia wskazują że w nadchodzącej wersji 2.15 zaadoptujemy nowe dlc vive la france oraz będą chyba 4 miasta na Litwie i jedno na Łotwie
Duża aktualizacja mapy będzie w wersji 2.20 (przyszły rok - ale prace są na tyle skończone i zaawansowane że powinno to nastąpić w miarę szybko)
Da nam to trochę czasu na zaznajomienie się co faktycznie SCS nowego dodał przy okazji nowego dlc i ewewntualnie użycie pewnych nowych rozwiązań na nowo dodawanych naszych terenach.
Jeszcze bardziej powinno to uatrakcyjnić te tereny.

(Dodatkowo wprowadzamy pewne lekkie korekty na niektórych wcześniej zrobionych terenach)

Musimy się też lekko wstrzymać gdyż chyba Kaliningrad wymaga jeszcze pracy, a musimy to dodać praktycznie w jednym pakiecie z terenami północnej polski by tworzyło to jednolitą zwartą całość.

Być może uda nam się też dorobić coś w tym czasie dodatkowo czego nie planowaliśmy... zobaczymy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20/12/2016 09:52 AM przez RadolSzczecin.)
20/12/2016 09:46 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Ania , Makson , YogiLRA , bumbumek , Marek_30 , Danzel , Nelson , Deczor
rad19dym Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 70
Dołączył: 17/01/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 17 raz(y)
Post: #490
RE: Poland Rebuilding - czyli Polska w budowie...
Jakie są szanse, że w wersji 2.20 pojawią się odnowione tereny północnej Polski?
20/12/2016 11:20 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Poland Rebuilding 2.1 (1.30) [Download] Michaleczeq 419 131,129 Dzisiaj 03:45 PM
Ostatni post: Adam.J
Bug Poland Rebuilding 2.1 [Błędy] DIESIRAE 111 13,987 24/05/2018 07:28 PM
Ostatni post: GrakuPL
Question Poland Rebuilding [Pomoc] Michaleczeq 66 5,271 15/04/2018 03:44 PM
Ostatni post: Sebass18
  Poland Rebuilding pod wersje 1,26? Facio 3 702 19/02/2018 03:37 PM
Ostatni post: Rosok

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości