Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
More Traffic Mod
Autor Wiadomość
MirM Offline
Siwy gracz
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 220
Dołączył: 12/01/2015
Reputacja: 40
Podziękował: 342
Podziękowano mu 490 raz(y)
Post: #11
RE: More Traffic Mod
@Konrad97tl

Od patcha 1.9.xx, kiedy wprowadzono nowe zasady ruchu AI, dane w pliku "traffic_data.sii" zostały odkomentowane ( zablokowane).
Plik jednak pozostał w bazowych definicjach ETS 2. Jest nawet obecny w beta patchu 1.16.01, który został wydany na Steam.

Nie wiem jaka jest dokładnie zależność między tymi wpisami, bo gra obecnie inaczej reguluje natężenie ruchu AI.

W aktualnym pliku "traffic_data.sii" są następujące informacje:

Cytat:traffic_data : .traffic.data {

# max_vehicle_count: 50 # Total AI vehicle count limit (including trucks)
# max_truck_count: 4 # AI truck count limit

Są one tylko przykładowe i jak widać są odkomentowane - #

Gdy testuję niektóre mody, np. dodające pojazdy AI, to mam mod który włączam, a w nim są następujące wpisy:

max_vehicle_count: 10000
max_truck_count: 1000

Wówczas na drogach robią się spore korki. Trzeba mieć dość mocny komputer aby to wytrzymał, bo FPS spadają mocno.

Zatem musisz próbować samodzielnie dobrać odpowiednie wartości.

Masz problem z grą lub modami - pisz o tym na forum. Na PW w takich sprawach nie odpowiadam.
24/01/2015 12:13 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Konrad97tl
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #12
RE: More Traffic Mod
Niestety, ale nigdzie nie mogę tego pliku znaleźć, a w modzie nie ma takiej linijki... jest tylko jedna linijka z dziwnymi znaki i w środku jest def.traffic i dalej są znaki dziwne.. otwierałem w notatniku.
24/01/2015 03:58 PM
Odpowiedz cytując ten post
Konrad97tl
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #13
RE: More Traffic Mod
PS. Czemu nawet po odznaczeniu moda nadal jest dużo pojazdów? Tak jakby zostało to? Wcześniej cały czas próbowałem mniej włączać, ale cały czas tyle samo...
24/01/2015 04:34 PM
Odpowiedz cytując ten post
MirM Offline
Siwy gracz
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 220
Dołączył: 12/01/2015
Reputacja: 40
Podziękował: 342
Podziękowano mu 490 raz(y)
Post: #14
RE: More Traffic Mod
(24/01/2015 03:58 PM)Konrad97tl napisał(a):  Niestety, ale nigdzie nie mogę tego pliku znaleźć, a w modzie nie ma takiej linijki... jest tylko jedna linijka z dziwnymi znaki i w środku jest def.traffic i dalej są znaki dziwne.. otwierałem w notatniku.

A rozpakowałeś pobrane archiwum? Następnie rozpakowałeś poszczególne warianty modów?

W linku z pierwszego post masz klika plików:
moretraffic(500).scs
moretraffic(1000).scs
moretraffic(2000).scs
moretraffic(4000).scs

W pierwszym z nich masz taką treść:

Cytat:SiiNunit
{
traffic_data : .traffic.data {

max_vehicle_count: 500
max_truck_count: 500 #ai_safety_modifier: 0.3

#mass_truck: 10500.0 # the attribute is obsolete - mass is now set per-vehicle
#mass_trailer: 20000.0 # the attribute is obsolete - mass is now set per-vehicle
#mass_car: 2000.0 # the attribute is obsolete - mass is now set per-vehicle
}

}

By cokolwiek modyfikować w modzie, to trzeba go rozpakować, edytować notatnikiem ( korzystam z Notepad++), po zmianach ponownie spakować mod.

Masz problem z grą lub modami - pisz o tym na forum. Na PW w takich sprawach nie odpowiadam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/01/2015 07:58 PM przez MirM.)
24/01/2015 07:57 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
_MIKI_ Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 54
Dołączył: 15/01/2015
Reputacja: 1
Podziękował: 33
Podziękowano mu 25 raz(y)
Post: #15
RE: More Traffic Mod
Chcę potwierdzić, że mod działa bez zarzutu z najnowszą wersją 1.16.2.

Pierwszy Truck: Windows 10 (64 Bit). SSD 1,5 TB, i7-10870H 5,00 GHz, 16 GB RAM, NVIDIA RTX 2060 6GB, Creative Sound Blaster X3.
Drugi Truck: Windows 10 (64 Bit), SSD - 1 TB, HDD - 1 TB, Core-i3 8100, 8 GB RAM, Nvidia GTX 970 4 GB, Creative Sound Blaster Go! Pro.
Trzeci Truck: Windows 10 (64 Bit), HDD - 2 TB, C2D 8400 - 3.00 GHz, 4 GB RAM, Gigabyte GTX 750 2GB OC, Creative Sound Blaster X-FI Xtreme.
Czwarty Truck: Windows 10 (64 Bit), SSD - 1 TB, HDD - 1 TB i7-7700HQ 3.80 GHz, 8 GB RAM, NVIDIA GTX 1050 4GB, Creative Sound Blaster Go! Pro.
09/02/2015 11:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DawidTruckerPL Offline
Nexu
**
Użytkownik

Skąd: Polska
Liczba postów: 26
Dołączył: 11/10/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 6
Podziękowano mu 4 raz(y)
Post: #16
RE: More Traffic Mod
A na autostradach też będzie dużo aut czy tylko w miastach ?

13/02/2015 07:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
rudi_1980
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #17
RE: More Traffic Mod
Ostatnio na autostradzie w korku stałem na bramkach Smile
14/02/2015 12:54 PM
Odpowiedz cytując ten post
DAF95.480XF Offline
100 % Sadysta :)
**
Użytkownik

Skąd: WPI
Liczba postów: 53
Dołączył: 22/07/2012
Reputacja: 1
Podziękował: 54
Podziękowano mu 42 raz(y)
Post: #18
RE: More Traffic Mod
Mod działa na 1.16.2s oraz z paczką Truck Traffic Pack by Jazzycat v1.7
Ja jednak na 4000 mam za słaby komp. I ustawiłem sobie 2800 Ciężarówki i 800 resztę osobówek
I powiem szczerze że jest miodzio. Jedynie w miastach potrafi przyciąć. Ale to już pewnie wina moje sprzętu.

Aktualizacja...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/02/2015 07:38 PM przez DAF95.480XF.)
18/02/2015 07:37 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Luki
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #19
RE: More Traffic Mod
MirM,
W tym modzie wystarczy ilość pojazdow regulować tymi wartościami liczbowymi żeby odpowiednio dostosować do własnego sprzętu a czy z tymi " # " coś należy robić czy zostawić to tak jak jest ??
22/02/2015 09:27 AM
Odpowiedz cytując ten post
MirM Offline
Siwy gracz
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 220
Dołączył: 12/01/2015
Reputacja: 40
Podziękował: 342
Podziękowano mu 490 raz(y)
Post: #20
RE: More Traffic Mod
@Luki

Znak # blokuje dany wpis. To co jest w linii po nim, tego gra nie czyta.

Natężenie pojazdów można regulować dwoma parametrami:

max_vehicle_count: 50 #Total AI vehicle count limit (including trucks)
max_truck_count: 4 # AI truck count limit

Wartości które pogrubiłem można zmieniać i dostosować wg własnego uznania.
Pozostałych wpisów w tym pliku lepiej nie ruszać.

Uprzedzam, że są to stare zasady regulowania ruchu AI. Obecnie jest to inaczej rozwiązane. Dokładnie jak i w których plikach tego nie wiem.
Aktualnie natężenie pojazdów jest zmienne w zależności od pory dnia, rodzaju drogi, obszaru mapy.
Najlepiej tego typu modów, jak powyższy, już nie używać.

Masz problem z grą lub modami - pisz o tym na forum. Na PW w takich sprawach nie odpowiadam.
22/02/2015 10:10 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ETS2] D.B Creation’s “AI Traffic Mod” Ania 1 1,802 02/05/2021 04:50 PM
Ostatni post: Bozo
  [ETS2] Traffic density mod for ETS2 1.26 Michal_Z_gno 0 2,001 01/12/2016 12:28 AM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Traffic Mod! - Możliwość Wybrania Ruchu! Misiek 0 1,989 27/12/2015 06:20 PM
Ostatni post: Misiek
  [ETS2]Następny Traffic Mod MAD MAX 0 1,777 03/08/2015 09:32 PM
Ostatni post: MAD MAX
  Low Traffic Mod VresT 0 1,727 27/04/2015 06:49 PM
Ostatni post: VresT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa