Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dostosowanie starego moda na pogodę na wersje 1.14 - 1.16
Autor Wiadomość
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,481
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2990
Podziękowano mu 1061 raz(y)
Post: #1
Dostosowanie starego moda na pogodę na wersje 1.14 - 1.16
DOSTOSOWANIE STAREJ MODYFIKACJI NA POGODĘ NA WERSJE 1.14 - 1.16


1. Szukamy modyfikację na pogodę i plik def.
2. Otwieramy drugie okno w tym samym pliku.
3. W drugim pliku tworzymy folder climate i default.
4. W pierwszym oknie zmieniamy nazwy plików ,, nice_weather" i ,,bad_weather" na ,, nice" i ,,bad"
( pamiętajmy o pozostawieniu końcówki ,, .sii")
5. Pliki zedytowane, razem z plikiem hdr.sii, w pierwszym oknie przerzucamy drugiego
okna, do folderu default.
6. Zapisujemy pracę, a potem ewentualnie usuwamy pliki sii przed folderem climate.
Wrzucamy modyfikację do folderu mod.
7. Szukamy w config.cfg linijki uset r_fullscreen i zmieniamy wartość 1 na 0, wcześniej
warto znaleźć linie uset g_console i uset g_developer i zmienić ich wartość z 0 na 1.
8. Wchodzimy do gry i pod escape-m wpisujemy edit europe. Gdy załaduje się edytor,
wciskamy F9 i zmieniamy tryb pogody. Najlepiej pracę widać przy edycji modów
Improved Weather (do patcha 1.13.3, od wersji moda 1.3 do 2.0 r3.5) i Realistic
Lighting ( każdą wersję do patcha 1.13.3).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04/07/2015 06:16 PM przez .:KoxTrucker:..)
26/02/2015 05:38 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , jch44
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa