Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niepypowe miejsca rozładunków w ME
Autor Wiadomość
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
Niepypowe miejsca rozładunków w ME
Witam. Czy mógł by mi ktoś wytłumaczyć "krok po kroku" jak to się robi na początek np; przy zwykłym modelu asphalt (chyba wiecie o co chodzi)
03/03/2015 02:59 PM
Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #2
RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME
odświeżam Smile
03/03/2015 05:08 PM
Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #3
RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME
Obecnie nie ma możliwości w edytorze postawienia sobie gdzie chcesz takiego miejsca załadunku/rozładunku.
Każdy prefab firmy ma to zapisane i przypisane 'na stałe' - stawiasz firmę i automatycznie na terenie firmy masz takie miejsca.
Dla takich miejsc które nie są jakby firmami potrzebne są specjalnie zmodyfikowane i przypisane prefaby.
03/03/2015 06:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #4
RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME
No wiem i właśnie pytam jak to przypisać do prefabu i ogólnie czy to bardzo trudne?
03/03/2015 06:24 PM
Odpowiedz cytując ten post
Dżejkob
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME
Żeby pobawić się prefarbem potrzebujesz Zmodelera 3 i z tego co wiem to sporo przy tym pracy, choć jak ogarniesz podstawy to reszta jest banalnie prosta. Pierwszy prefarb zawsze będzie na zasadzie prób i błędów.
03/03/2015 08:30 PM
Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #6
RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME
Dobra jak wchodzi w to Zmodeler to ja odpadam, ten program mnie nie lubi
03/03/2015 09:22 PM
Odpowiedz cytując ten post
Dżejkob
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #7
RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME
No chyba że poczekasz na dalsze aktualizacje wtyczki do Blendera od SCS'u, choć z tego co mówią testerzy to cudów tam nie ma jak na razie.
03/03/2015 09:41 PM
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wyznaczenie rozładunków i załadunków Mufin 0 1,163 15/08/2017 03:28 PM
Ostatni post: Mufin

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa