Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prefab, parking i miejsce generowania AI
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #1
Prefab, parking i miejsce generowania AI
Pilnie potrzebny specjalista Wink

Problem jest w prefabie stacji paliw, gdzie mamy miejsce parkingowe z generowaniem się samochodów AI.
Problem w tym że w jednym miejscu generowane są 2 modele nałożone na siebie jeden na drugim i w dodatku stojące odwrotnie.

Sprawdzając w blenderze zauważyłem dwie linie w drzewku VIS odpowiadające (chyba) za to, gdzie obie linie odpowiadają za to samo miejsce generowania.

Osobiscie najchetniej akurat w tym miejscu całkowicie bym chciał usunąć generowanie tych samochodów na widocznych po prawej 2 miejscach parkingowych.

http://s21.postimg.org/gdoytgzp2/stacja_model.jpg

Teraz pytania:
1) Czy poprzez skasowanie tego (odpowiednich wierszy w drzewku) w blenderze uzyskam ten efekt?

2) Próbowałem sam to zrobić i sprawdzić efekt za nim zapytałem, lecz mam drugi problem - export modelu.Wywala mi okno z błędami.

Dla pewności wszystko z czego składa się model oraz sam model umieściłem w jednym katalogu, przypisałem w pliku .pmd , także odpoiwednio przypisałem MAT'y i pliki .tobj oraz dds'y.
Wszystkko ma poprawne ścieżki.
Model miał ogólnie 3 warianty ale już dla pewności je pokasowałem i dałem tylko jeden wariant 'default'.

Model uparcie jednak exportuje mi sie z błędami i niepoprawnie - jeśli nawet go nie modyfikuje w blenderze.

Z reguły pytam i proszę o pomoc w momencie kiedy wyczerpały mi sie wszelkie pomysły i jestem w kropce bo to co na mój rozum powinno działać prawidłowo jednak nie działa tak jak powinno. Tongue

Gdyby się ktoś znalazł kto wie w czym moze być problem i mu się bardzo nudziło to proszę o kontakt.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10/04/2015 08:04 PM przez RadolSzczecin.)
10/04/2015 07:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Question Jak zrobić prefab w blenderze? Armk 0 1,571 20/10/2015 04:16 PM
Ostatni post: Armk

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa