Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
Autor Wiadomość
Orbital
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
Witam, chcę zrobić wersje "bieda" na mp4. Mój problem polega na tym, że gdy wrzucam do gry przygotowany plik to plastik świeci się jak psu jajca (mowa o modelu scs'u) i jaka jest metoda na to aby kabina nie była koloru metalicznego?
22/06/2015 02:47 PM
Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #2
RE: Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
weź .mat od tego plastiku i w specular : { 0.0 , 0.0 , 0.0 } ustaw wszędzie 0 tak jak tutaj, im większa wartość tym bardziej błyszczący element im mniej tym bardziej matowy
22/06/2015 02:50 PM
Odpowiedz cytując ten post
Orbital
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #3
RE: Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
Masz może pomysł czym otworzyć ten plik? Microsoft Access ma problem otworzyć ten plik z niewiadomych przyczyn
22/06/2015 03:47 PM
Odpowiedz cytując ten post
HasuFrogg
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #4
RE: Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
Masz problem otworzyć plik *.mat ?
Możesz otworzyć notatnikiem lub ja osobiście polecam programik Notepad++.
22/06/2015 03:51 PM
Odpowiedz cytując ten post
Orbital
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
Udało mi się to w końcu odpalić tyle, że nie ma specular : { 0.0 , 0.0 , 0.0 } i wszystkie inne ustawienia są na 0, a lakier w grze dalej się świeci
22/06/2015 04:02 PM
Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #6
RE: Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
wrzuć tu ten mat i upewnij się czy to na pewno od tego plastiku
22/06/2015 04:30 PM
Odpowiedz cytując ten post
Orbital
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #7
RE: Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
Plik .sii

Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Plik .mat

Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
22/06/2015 05:12 PM
Odpowiedz cytując ten post
HasuFrogg
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #8
RE: Problem ze zrobieniem wersji "bieda" w Mercedesie MP4
@Orbital
Ok napisze to tak Wink chcesz coś zrobić o czym nie masz pojęcia ;P

By uzyskać matowy efekt lakieru na kabinie to musisz odnaleźć pliki *.mat powiązane z modelem.
W twoim przypadku chodzi tu o powiązanie plików *.mat z modelem MP4 a dokładnie z \base\vehicle\truck\mercedes_actros_2014\truck.pmd

Dopiero jak znajdziesz odpowiednie maty możesz w nich zmienić wartość specular by uzyskać matowości.

Teraz 2 sprawa bo trochę ciebie nie rozumiem, wkleiłeś plik *.sii i chcesz uzyskać lakier zwykły zamiast metalicznego ?
Czy to będzie metaliczny lakier czy zwykły i tak w grze będzie się świecić (miec połysk) dlatego musisz odnaleźć odpowiednie pliki *.mat odpowiadające za dane części modelu i zmienić właśnie specular.
22/06/2015 07:13 PM
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa