Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 3 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!]
Autor Wiadomość
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #1
Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!]
Jest to modyfikacja na pogodę.

Image
Image
Image


Fixed Weather 3.0:

- Całkowicie nowe skyboxy.
- Pogoda jak w sierpniu.
- Lepsze kolorystycznie efekty mgły.
- Lekko żółtawe/bardziej realne światło słoneczne i realistyczne cienie


Wersja gry: 1.31 wzwyż


Link:


Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Sezonowe fixy (na zimę i późną jesień):

Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Muszą mieć wyższy piorytet niż Fixed Weather, a Fixed Weather musi być wyżej niż sezonowy mod.
Fixy są stworzone pod dany mod, więc żeby nie pomylić fixa na późną jesień z zimowym. Tongue

Autor:
koxsuser

Jeśli chcesz zmodyfikować mój mod, pamiętaj, że możesz to zrobić tylko dla siebie bez możliwości upubliczniania tego na innych forach!

Możliwe crashe w okolicach ŚwinoujściaWykrzyknik Musisz usunąć definicje climate z plików def i map mapy ProMods.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/09/2018 08:52 AM przez .:KoxTrucker:..)
04/07/2015 08:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Ziomercek , bumbumek , Michal_Z_gno , _MIKI_ , driverman16381 , VresT , Szymon500 , Ania , err1911 , Mietek
marcel1999
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #2
RE: Fixed Weather v 1.2
Siemka napisałbyś mi które pliki odpowiadają za wschód i zachód słońca, rozpoczęcie nocy i koniec nocy Wink
04/07/2015 10:03 PM
Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #3
RE: Fixed Weather v 1.2
Jeśli chcesz zmodyfikować mój mod, pamiętaj, że możesz to zrobić tylko dla siebie bez możliwości upubliczniania tego na innych forach.
Za wschód i zachód słońca odpowiada plik env_data. A za przesuwanie nocy odpowiada definicja nice.sii w linijce start_hour: 22 end_hour: 0 i start_hour: 1, end_hour: 4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/07/2015 07:12 PM przez .:KoxTrucker:..)
05/07/2015 07:22 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
marcel1999
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #4
RE: Fixed Weather v 1.2
Udało mi się zmienić zachód słońca ale nie ogarniam o które linijki chodzi w zmianie czasu nocy :/
05/07/2015 06:11 PM
Odpowiedz cytując ten post
HasuFrogg
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: Fixed Weather v 1.2
(04/07/2015 08:29 PM)koxsuser napisał(a):  - Ogólnie, niebo jest realistyczniejsze.

Trochę nie rozumiem jak może być niebo bardziej realistyczne od tego co zrobiło SCS gdzie Ty nie dałeś swoich plików graficznych nieba (dds).
W takim razie dlaczego nie zrobisz tak ciemnej nocy jak była przed wprowadzeniem nowej pogody przez SCS. Teraz wygląda tragicznie.
06/07/2015 10:51 AM
Odpowiedz cytując ten post
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #6
RE: Fixed Weather v 1.2
Ciut prawda, a stworzenie ciemnej nocy jest możliwe, co udowadnia choćby Realistic Lighting v2.6. Ale być może kolega koxsuser nie potrzebuje ściemnionej nocy w swoim modzie.
06/07/2015 12:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #7
RE: Fixed Weather v 1.2
Bumbumek
Dla mnie tworzenie skybox-ów jest czarną magią.
W końcu nie ogarniam Blendera w kwestii tworzenia skybox-ów.
06/07/2015 02:19 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: bumbumek
_MIKI_ Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 54
Dołączył: 15/01/2015
Reputacja: 1
Podziękował: 33
Podziękowano mu 25 raz(y)
Post: #8
RE: Fixed Weather v 1.2
Gęściejsze i realistyczniejsze.... Trzymajcie mnie ludzie. Jakiego słownika używasz?

Pierwszy Truck: Windows 10 (64 Bit). SSD 1,5 TB, i7-10870H 5,00 GHz, 16 GB RAM, NVIDIA RTX 2060 6GB, Creative Sound Blaster X3.
Drugi Truck: Windows 10 (64 Bit), SSD - 1 TB, HDD - 1 TB, Core-i3 8100, 8 GB RAM, Nvidia GTX 970 4 GB, Creative Sound Blaster Go! Pro.
Trzeci Truck: Windows 10 (64 Bit), HDD - 2 TB, C2D 8400 - 3.00 GHz, 4 GB RAM, Gigabyte GTX 750 2GB OC, Creative Sound Blaster X-FI Xtreme.
Czwarty Truck: Windows 10 (64 Bit), SSD - 1 TB, HDD - 1 TB i7-7700HQ 3.80 GHz, 8 GB RAM, NVIDIA GTX 1050 4GB, Creative Sound Blaster Go! Pro.
08/07/2015 01:05 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #9
RE: Fixed Weather v 1.2
Porównajcie zachód słońca w realu. Czy nie będzie podobnego mixu chmur?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/07/2015 12:01 PM przez .:KoxTrucker:..)
08/07/2015 09:03 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #10
RE: Fixed Weather v 1.3
Ok. wydałem wersję 1.3.
Link w pierwszym poście.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/07/2015 07:00 AM przez .:KoxTrucker:..)
18/07/2015 06:58 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: bumbumek
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa