Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - 4.67 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje zmagania w ME.
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,535
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2740
Podziękowano mu 834 raz(y)
Post: #11
RE: Edytor Koxsusera.
Praca 2:

Edycja promów w DLC Skandynawia.

Prom w Gdyni.

Image

Image

Prom w Roztoce.

Image

Prom w Hirtshals.

Image

Image

Prom w Frederikshavn.

Image

Image

Port w Hull.

Image

Image
03/08/2015 02:28 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
VresT Offline
LwG!
******
Moderator

Numer GG: 47119222
Skąd: Z Polski
Liczba postów: 3,299
Dołączył: 04/06/2013
Reputacja: 138
Podziękował: 1731
Podziękowano mu 3093 raz(y)
Post: #12
RE: Edytor Koxsusera.
Jest jak na pierwszy raz dobrze lecz statek w Hull lewituje a w Frederikshavn jest za pusto jak to będzie poprawione to porty "przemeblowane" będą na perfekcję Smile

Image

Przed napisaniem posta zapoznaj się z regulaminem,bądź skonsultuj się z Administratorem lub Moderatorem, gdyż każdy post niewłaściwie napisany zagraża twojemu poziomowi ostrzeżeń.
03/08/2015 03:40 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
polska3232
Gość
Gość

Numer GG:
Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #13
RE: Edytor Koxsusera.
(03/08/2015 12:01 PM)MAD MAX napisał(a):  Chylę czółka Smile jak dla mnie fajnie wygląda.
Szkoda że to euro truck simulator 2
04/08/2015 08:06 AM
Odpowiedz cytując ten post
kolakao Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd: WZ
Liczba postów: 432
Dołączył: 29/12/2014
Reputacja: 8
Podziękował: 301
Podziękowano mu 215 raz(y)
Post: #14
RE: Edytor Koxsusera.
Za dużo wiatraków, bez ładu nie ma co oceniać - dobry trening.

POLTRANS GRUPA AGROPOL

Image
04/08/2015 09:15 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,535
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2740
Podziękowano mu 834 raz(y)
Post: #15
RE: Edytor Koxsusera.
Trochę poprawiłem promy i:

Image

Image

Image

Image

Image

Image
04/08/2015 02:36 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
VresT Offline
LwG!
******
Moderator

Numer GG: 47119222
Skąd: Z Polski
Liczba postów: 3,299
Dołączył: 04/06/2013
Reputacja: 138
Podziękował: 1731
Podziękowano mu 3093 raz(y)
Post: #16
RE: Edytor Koxsusera.
Statek wbija się w drogę a tak to jest dobrze Smile

Image

Przed napisaniem posta zapoznaj się z regulaminem,bądź skonsultuj się z Administratorem lub Moderatorem, gdyż każdy post niewłaściwie napisany zagraża twojemu poziomowi ostrzeżeń.
04/08/2015 02:45 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,535
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2740
Podziękowano mu 834 raz(y)
Post: #17
RE: Edytor Koxsusera.
Vreście ja na to nic nie poradzę. Gdybym to połączył, powstał by dziwny efekt. Sam próbowałem tak połączyć, więc tak a nie inaczej zrobiłem. Gdy testowałem mapkę, wszystko działa prawidłowo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04/08/2015 03:06 PM przez .:KoxTrucker:..)
04/08/2015 03:03 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: VresT
VresT Offline
LwG!
******
Moderator

Numer GG: 47119222
Skąd: Z Polski
Liczba postów: 3,299
Dołączył: 04/06/2013
Reputacja: 138
Podziękował: 1731
Podziękowano mu 3093 raz(y)
Post: #18
RE: Edytor Koxsusera.
(04/08/2015 03:03 PM)koxsuser napisał(a):  Vreście ja na to nic nie poradzę. Gdybym to połączył, powstał by dziwny efekt. Sam próbowałem tak połączyć, więc tak a nie inaczej zrobiłem.

A w sumie to z ciężarówki nie da się zobaczyć także to tam mały szczegół Tongue

Image

Przed napisaniem posta zapoznaj się z regulaminem,bądź skonsultuj się z Administratorem lub Moderatorem, gdyż każdy post niewłaściwie napisany zagraża twojemu poziomowi ostrzeżeń.
04/08/2015 03:07 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,535
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2740
Podziękowano mu 834 raz(y)
Post: #19
RE: Edytor Koxsusera.
Praca 3: Miechów

Wykorzystałem modele Krysia i zrobiłem przelotowe zabudowanie pod Krakowem.

Image

Image
06/08/2015 08:22 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:. Offline
SPEC TRUCKÓW
Zbanowany

Numer GG: ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Skąd: Warszawa
Liczba postów: 1,257
Dołączył: 08/09/2012
Podziękował: 461
Podziękowano mu 487 raz(y)
Post: #20
RE: Edytor Koxsusera.
Budynki za blisko drogi chodniki za wysokie a ogrodzenia za niskie, textura asfaltu tam gdzie biedronka też nie pasuje. Ogólnie to słabo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06/08/2015 08:28 AM przez .:KOWALSKI:..)
06/08/2015 08:28 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: sewcio65
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P FKS Stal Mielec 190 21,335 20/07/2017 07:51 AM
Ostatni post: FKS Stal Mielec

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości