Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 6 głosów - 4.67 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje zmagania w ME.
Autor Wiadomość
Stencel Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Żary
Liczba postów: 193
Dołączył: 09/05/2015
Reputacja: 10
Podziękował: 224
Podziękowano mu 227 raz(y)
Post: #41
RE: Kox w Edytorze
Ciekawie to wygląda, życzę powodzenia w dalszych pracach.
29/09/2015 07:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,099
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34105
Podziękowano mu 15548 raz(y)
Post: #42
RE: Kox w Edytorze
Widać dobrze Ci idzie ten ME a jedyne co to trochę ten statek w Krakowie wygląda jakby osiadł na mieliźnie (no chyba, że tak jest też w realu) Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
29/09/2015 10:33 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #43
RE: Kox w Edytorze
Nie, może Ci się wydaje, ale wysokość statku jest równa wysokości wody.
30/09/2015 06:46 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #44
RE: Kox w Edytorze
(29/09/2015 07:34 PM)BoGdAnn napisał(a):  Szczerze...
Wygląda to źle. Nawet nie próbujesz zrobić realnego terenu. Tylko jakieś wizje, a to już kiepsko wygląda Confused

Cóż, źle to gruba przesada ale Twoja ocena zapewne wynika z tego, że sam nigdy niczego nie zrobiłeś, baaaa nie próbowałeś nawet zrobić w ME. Kox nigdzie nie napisał, że robi coś realnego a jedynie uczy się dłubaniny w edytorze. Na konkretne efekty itepe przyjdzie czas później jak ogarnie obsługę ME.

Właściwie to dziwię takim i podobnym ocenom. Na forach przeważają komentujący malkontenci a ogólnie bardzo mało jest osób którym w ogóle chce się własnoręcznie cokolwiek zrobić żeby ta grę uatrakcyjnić.

ale bez urazy ....

Kolego @koxuser

- jeżeli zdjęcie z nie święcącymi lampami zrobione jest w ME, to może się tak zdarzyć że zapalą się one w którymś tam momencie (ta wersja ME tak maWink ale w grze powinno być wsiooki)
chyba że użyłeś modelu który nie daje światła Tongue

- ten żaglowiec w Krakowie jest chyba ciut za duży dla tego miejsca w którym go ustawiłeś ale możesz go przeskalować do mniejszego rozmiaru odpowiedniego do danej lokacji Wink ew dodatkowo włącz w opcjach tego modelu i modelu tych jachcików funkcje chyba "shadow" (teraz nie pamiętam) która spowoduje że będzie dawał on cień na wodzie.

Cienie włącz również w opcjach terenów przylegających do tej wody. Oczko wodne nabierze wtedy realniejszego wyglądu.

Ogólnie nie bój się skalowania modeli (np. promów z pierwszych fotek), ich przenikania itepe. dzięki temu można uzyskać pożądany dla lokacji efekt.

Co do krzywych przechodniów to nie za bardzo rozumiem w czym rzecz?? ale podświetl nodę modelu przechodniów naciśnij N i kliknij tą podświetloną node, powinno się ukazać okno item tego modelu, wtedy sprawdzisz czy taki krzywy model nie ma czasem wpisanych domyślnych wartości obrotu w osiach x,y,z i dlatego jest krzywy. Po wyzerowaniu odpowiednich osi wszystko powinno być wsioOki

lub

jeżeli użyłeś modelu przechodniów typu mover w opcji tego modelu zaznacz "curvedpath" czy coś podobnego (nie pamiętam) Ta opcja pozwoli na płynne łamanie Lini (po łuku a nie po łamanych prostych) po której poruszają się modele typu mover.

Życzę wytrwałości w ogarnianiu pracy w ME a na kompletnie wymiatające efekty przyjdzie jeszcze czasWink.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30/09/2015 01:19 PM przez DIESIRAE.)
30/09/2015 12:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: VresT , .:KoxTrucker:.
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #45
RE: Kox w Edytorze
Nie no, ja wstawiłem lamp poland, i gdy chcę przetestować mapkę, akurat lampy się nie palą.
A w ogóle statek mogę troszkę zmniejszyć. A z racji, że na 1.20 nie mogę zmienić parametrów drogi, czyli nie mam przycisku OK w parametrach drogi, tworzę mapkę na 1.19, a potem mapę skonwertuję.
30/09/2015 02:59 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
BoGdAnn
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #46
RE: Kox w Edytorze
(30/09/2015 12:37 PM)DIESIRAE napisał(a):  
(29/09/2015 07:34 PM)BoGdAnn napisał(a):  Szczerze...
Wygląda to źle. Nawet nie próbujesz zrobić realnego terenu. Tylko jakieś wizje, a to już kiepsko wygląda Confused

Cóż, źle to gruba przesada ale Twoja ocena zapewne wynika z tego, że sam nigdy niczego nie zrobiłeś, baaaa nie próbowałeś nawet zrobić w ME. Kox nigdzie nie napisał, że robi coś realnego a jedynie uczy się dłubaniny w edytorze. Na konkretne efekty itepe przyjdzie czas później jak ogarnie obsługę ME.

Właściwie to dziwię takim i podobnym ocenom. Na forach przeważają komentujący malkontenci a ogólnie bardzo mało jest osób którym w ogóle chce się własnoręcznie cokolwiek zrobić żeby ta grę uatrakcyjnić.

ale bez urazy ....

No zaskoczę Cię ale w ME robiłem sporo. Dla siebie samego praktycznie całą Południową Polskę zmodernizowałem. Robiłem również własne model do ME.
A dlaczego twierdze że to źle wygląda. A no dlatego że nie przepadam za jakimiś wymuszanymi ocenami typu "suppperrr Ci to idzie"
Czy naprawdę tak trudno napisać że robi postępy ale jak dal mnie to nie wygląda dobrze?

Ja tak swoje zdanie przedstawiłem.
Brzydko wygląda takie łączenie Skandynawii z tym co jest. Nie twierdzę że ME jest prostą rzeczą, ale to też nie jest jakoś super trudne.
Robi? Ok, niech robi. Ale wypadało by to robić staranniej.
01/10/2015 07:18 PM
Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #47
RE: Kox w Edytorze
Nigdzie nie napisałem, że robię coś realnego a jedynie uczę się dłubaniny w edytorze. Na konkretne efekty itp. przyjdzie czas później jak ogarnę obsługę ME.
Robię rzeczy takie, które uznaję za ładne, i jak na ograniczone, jak na mnie możliwości tworzenia w ME, tworzę te tereny tak dobrze, jak mogę. Nie jestem człowiekiem, który opanował pełen zakres ME, jak np. Radek, ale staram się urozmaicić w miarę możliwości ten monotonny teren ETS 2.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01/10/2015 07:25 PM przez .:KoxTrucker:..)
01/10/2015 07:22 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #48
RE: Kox w Edytorze
Zrezygnowałem z tamtej pracy, z racji takiej, że lampy w ogóle nie spajały się ze sobą, i po prostu, szkoda było ,,spalić" tego projektu, ale tak to bywa. Ale w zamian zrobiłem malutką bazę w Lublinie.


Image
Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18/10/2015 01:32 PM przez .:KoxTrucker:..)
18/10/2015 01:31 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WiTo Offline
:.. LINKIN PARK..:
***
ViP

Skąd: Oława
Liczba postów: 670
Dołączył: 13/02/2015
Reputacja: 49
Podziękował: 640
Podziękowano mu 556 raz(y)
Post: #49
RE: Kox w Edytorze
Małe ale piękneTongue
Fajna bazaSmile

18/10/2015 02:03 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #50
RE: Kox w Edytorze
Baza w Lublinie zmieniła się w delikatną przebudowę Lublina.
Image
Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25/10/2015 01:17 PM przez .:KoxTrucker:..)
25/10/2015 01:16 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P Misiek 268 115,901 10/10/2020 08:50 PM
Ostatni post: Misiek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa