Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #31
RE: ProMods 1.98 (1.21)
Info:
Wypuściliśmy HotFix nr.3 ale chyba niestety nie była to trafiona decyzja.
Ten dzień nie należy do udanych i jesteśmy trochę sfrustrowani gdyż mamy pewne kłopoty.
Za dużo by tłumaczyć, ale pewne błędy zostały choć widniały w systemie błędów już jako poprawione.

Ponieważ prace na mapie wciąż trwają na dobre, niektorych rzeczy nie da rady oddzielić od tego co było w wersji 2.02 a co mamy obecnie zrobione.
Nie poprawiamy błędów 2 razy - a więc na sektorach które są w mapie promods 2.02 i na tych wersjach co mamy obecnie i są szykowane 'na przyszłość'
Niestety te sektory zaczynają się znacznie różnić.
Wynikło z tego sporo problemów - bo chcąc wypuścić HotFix należało by to umiejetnie odseparować a to co nowego doszło musi działać a więc HotFiix musi zawierać oprócz sektorów gdzie błędy zostały poprawione także niektóre aktualniejsze pliki.

Wydaje się że HotFix3 choć rozwiązał kilka starszych problemów i błędów - zaczął generować jednocześnie nowe problemy.

Trzeba zrozumieć że nasza obecna wersja mapy i sektorów różni się znacznie od tego co miała mapa Promods 2.02
Dlatego tez nie za bardzo jestem za wydawaniem HotFixa gdzie są sektory z poprawkami - cały czas dodajemy coś nowego, zmieniają się pliki mapy.
HotFix musi wiec zawierać wszystkie zmiany i pliki jakie zaszły od czasu wydania 2.02 a nie tylko sektory z poprawkami i prawdopodobnie tutaj nastąpił błąd w przygotowaniu HotFixa3.

Musimy usprawnić swój system aktualizacji i uploadu sektorów bo trzeba je podzieć na te które sa w budowie, te ukończone , te wydane i na których poprawiamy błedy zgłoszone przez betatesterów.
Obecny system zaczyna zawodzić.Po prostu można się w tym pogubić.

Musimy szczegółowo nad tym posiedzieć, ale w tej chwili wiem że wszyscy w ekipie są na dzień dzisiejszy trochę sfrustrowani i zmęczeni.
Siedzimy nad plikami i sektorami cały dzień.Jestem 'styrany' gorzej niż po swojej robocie "w realu" i usiądziemy do tego jak nam trochę mózgi odpoczną.

JA jestem za tym aby nie bawić się w "łatanie" mapy a wypuścić za jakisczas po prostu nową wersje mapy gdyz tylko w tym przypadku wypuścimy wszystkie aktualne pliki i skończone sektory.
Unikniemy zdecydowanie więcej błędów i niedopatrzeń niż poprzez HotFixy robione na szybko.

p.s.
Prawdopodobnie HotFix3 zawiera nowe miasteczko na granicy DE/PL - Zgorzelec
Niestety nie wszystko zostało dodane chyba do HotFixa3 co powinno być aby miasto i w firmy w nim w pełni funkcjonowały - tej nowej wersji tego sektora faktycznie miało nie być jeszcze w HotFixie.

Jak to mówią - ten się nie myli co nic nie robi.
A u nas robi dużo osób i robią dużo - przez co coraz gorzej z odpowiednią organizacją i układaniem tych "klocków" w jedną całość.

Łatwiej jest faktycznie poskładać nową wersje mapy niż zrobić Fix do tego co było wczesniej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/05/2016 08:44 PM przez RadolSzczecin.)
08/05/2016 08:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Adam.J , Makson , Deczor , Michal_Z_gno
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #32
RE: ProMods 1.98 (1.21)
Radku, czyli to oznacza, że mamy omijać Zgorzelec szerokim łukiem, gdyż będzie wywalał do windowsa w nieokreślonych miejscach?
11/05/2016 01:45 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #33
RE: ProMods 1.98 (1.21)
Prawdopodobnie wywalać do windowsa nie będzie.
Jednak mogą być zgłaszane błędy które wynikają z tego, że dodano w HotFixie tylko same sektory.
Po użyciu HotFixa więc macie nowe miasto, ale niektóre z firm mogą nie działać prawidlowo, lub będą widoczne inne jakieś braki (brakujące tekstury na znakach)

Z tego co pamiętam nie zostało tam dodane nic nowego co by, przy braku tego w plikach, powodowało crash.
Wjazd do miasta moze jednak generować sporo mylących błędów - których w rzeczywistości nie powinno być.
Wszystko przez brakujące, zaktualizowane definicje oraz inne potrzebne pliki, których w HotFixie 'zapomniano' dodać a powinien on zawierać z racji dodania nowgo miasta.

p.s.
Samo miasteczko Zgorzelec mamy już w pełni skończone i funkcjonalne, jednak sam sektor ze Zgorzelcem trafił do HotFixa przez naszą pomyłkę gdyż nie dodajemy nowych lub przebudowanych terenów w 'poprawkach'.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11/05/2016 07:15 AM przez RadolSzczecin.)
11/05/2016 07:01 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Makson , romek-5 , bumbumek
tumbala Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 19
Dołączył: 10/11/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #34
RE: ProMods 1.98 (1.21)
No i stalo sie.Przed dojazdem do Zgorzelca na A4 od strony Wroclawia u mnie byl crash.
11/05/2016 08:48 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: bumbumek
harry01
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #35
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Ja mam pytanie co do tej mapy pobrałem ją dałem do mod i pisze mi że jest zgodna z moją wersją gry ale odpalam gre i wywala mnie do pulpitu dodam że nie posiadam DLC Skandynawia.
17/05/2016 04:23 PM
Darson Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: UK
Liczba postów: 1,314
Dołączył: 18/06/2011
Reputacja: 183
Podziękował: 296
Podziękowano mu 1295 raz(y)
Post: #36
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Wklej game log sprawdzimy co nie tak tak ci nikt nie pomoże.W dziale pomocy.Ale bez dlc nie zagrasz.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
ZAKAZ KOPIOWANIA SKINÓW MODÓW MOJEGO AUTORSTWA NA INNE FORA BEZ MOJEJ ZGODY.
CPU Intel Core i7 2600K @ 3.40GHz Technologia Sandy Bridge 32nm
RAM 16.0GB 2-Kanałowy DDR3 @ 665MHz
Grafika G246HL (1920x1080@60Hz) 4095MBNVIDIA GeForce GTX 970 (MSI)
Płyta Główna Foxconn H67M-S/H67M-V/H67 (CPU 1).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/05/2016 04:29 PM przez Darson.)
17/05/2016 04:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Tedy Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 4,440
Dołączył: 09/05/2012
Reputacja: 88
Podziękował: 5287
Podziękowano mu 5310 raz(y)
Post: #37
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
(17/05/2016 04:23 PM)harry01 napisał(a):  Ja mam pytanie co do tej mapy pobrałem ją dałem do mod i pisze mi że jest zgodna z moją wersją gry ale odpalam gre i wywala mnie do pulpitu dodam że nie posiadam DLC Skandynawia.

Przeczytaj sobie pierwszy post i co jest potrzebne aby mapa działała, potem zobacz co Ci brakuje i już bedziesz wiedział czemu Cię wywala.
17/05/2016 04:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
harry01
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #38
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Pojechałem do empiku u mnie w mieście kupiłem DLC Skandynawia i mapa ProMods działa dzięki za podpowiedz.
17/05/2016 06:35 PM
wasylrogol Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 56
Dołączył: 06/12/2011
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 1 raz(y)
Post: #39
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Witam szukam kogoś kto wie jak ustawić mapę TÜRKİYE_AVRUPA HARITASI_MODEL_DEF V2.7 i VladzzGs_map_for_ProMods_v2.01_R2 z promods 2.02 rusmap 1.63 i mapa brazil 3.2.1 ustawiam jak na obrazku w google ale promods nie jest pokazany cały a mnie wciąż wywala na pulpit jak bym tego nie ustawił .
17/05/2016 07:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
wasylrogol Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 56
Dołączył: 06/12/2011
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 1 raz(y)
Post: #40
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Witam wersja 1.23.3 jade sobia z Katowic na łitwę a tu koło warszawy jestem pod asfaltem miał ktoś taki przypadek? mam promods 2.02 rusmap 1.63 rusian open space mapkę indonezji ostatnio wgrałem polish city names może o to chodzi
19/05/2016 09:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa