Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #481
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
(27/02/2017 07:29 PM)TRACKER001 napisał(a):  dzięki radol za pracę.

Mi nie dziękuj - to praca zdecydowanie zespołowa.

Od jakiegoś czasu ja już nie siedzę nad samym budowaniem (ewentualnie likwidacja krytycznych błędów) a bardziej nad tym czego mozna użyć i ogólnego funkcjonowania całości.

Ukłony należą się przede wszystkim mapmakerom: Desirae , Czaja , GrakuPL.
Po za tym jest jeszcze kilka osób które nam pomagały z doskoku przy niektórych modelach.

Ja tylko pilnowałem by to jako-tako działało i dostarczałem co nieco by było czym "ozdobić" te tereny żeby to wyglądało na zdecydowanie bardziej polskie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/02/2017 04:45 PM przez RadolSzczecin.)
28/02/2017 04:41 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Ania , Deczor , Marek_30 , err1911 , panzerdragon , Ziom
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #482
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Cytat:Po testach widać że coraz więcej argumentów PM jest z dupy wzięte, ...... Standardy PM to jakaś kpina

Oczywiście że z dupy wziętych bo tak naprawdę nikt tam niczego nie przegląda z poziomu gry może poza testerami którzy i tak koncentrują się na przejściach tekstur, dziurach w terenie ii innych pierdołach zamiast np. na błędach krytycznych itp.
Nie każda dziura w terenie to błąd zwłaszcza ta poza polem widzenia i poza dostępem z poziomu gry. Ets to nie jest symulator lotnictwa i Dla mnie takie pewne niedoróbki niewidoczne w czasie gry to min. ograniczanie mb tekstur które niepotrzebnie musiałyby być wyświetlane.

Jakieś tam standardy to tylko pkt. widzenia, oceny i szeroko pojętej estetyki którą każdy może odbierać z innej perspektywy i wg własnego gustu.

Cytat:PS 2. Zupełnie nie rozumiem argumentu PM że większość zleceń będzie do Trójmiasta. Po testach stwierdzam że jest wręcz odwrotnie, przez kilka minut szukałem ładunku do Trójmiasta z pozostałych miast i udało mi się trafić tylko na jeden!

Ten temat był poruszany na czacie PM ale oczywiście nikogo to nie interesowało. Nikt tego nie sprawdzał w grze więc polemizowanie z teoretykami nie miało sensu. Praktyka pokazuje, że oprócz losowości wygenerowanych zleceń to np. z Gdańska jest faktycznie średnio 10-11 podstron z frachtami ale to jest normalne bo jest tam też najwięcej firm. Co ciekawe pomimo tego że jest ich więcej niż jednorazowo generowanych frachtów to jednak losowość decyduje o tym że niektóre firmy przy jednym losowaniu generują np 4-5 ładunków a inne żadnego. Mało tego, często zdarza się, że połowa ładunków jest do dostarczenia na teren samego Gdańska lub całego 3miasta. Czyli krótkie trasy które można potraktować jako ciekawostkę która tak naprawdę nie była planowana aczkolwiek wyszła sama z siebie i ze sposobu generowania zleceń Moim zdaniem jest to dodatkowa atrakcja bo teren jest rozległy i jazda z ładunkiem nie będzie nudna.

Pisanie o tym czy 100 firm to dużo czy mało nie ma sensu bo 3miasto to nie tylko SOPOT, GDYNIA czy GDAŃSK. Na mapie jest zrobione ciut więcej niż widać na pierwszy rzut oka a rozmiar terenu i specyfika gry powoduje że te wszystkie firmy naturalnie wtapiają się w teren. Problemem byłaby sytuacja odwrotna, dużo terenu, dużo mapowania a mało tego o co chodzi w tej grze czyli firm i ładunków.

Pod tym względem np. Barcelona ma zmarnowany potencjał, bo ja nie miałbym nic przeciwko aby tam również było kilkadziesiąt firm. W końcu rozmiarem dorównuje 3miastu a i sama gra zyskałaby na atrakcyjności.

Niestety z mojego pkt. widzenia koledzy z PM zdecydowali się wydać tą niegrywalną lokację (zdaje się wrzesień 16) tylko z jednego powodu - widzieli 3miasto i teraz mają kłopot którego nikt tam nie ogarnie chociaż dałem im wskazówki w czym problem. Ale to już ich problem który miałem zamiar rozwiązać i rozwiąże go ale tylko na naszej wersji mapyWink

Generowanie zleceń do 3 miasta to już czysta losowość albo się trafi albo nie.
Wśród tych 100 firm na NOWYCH TERENACH pewnie z 30% to same dostawy które rzadziej się generują.
Dlatego wmawianie ludziom jakiejś dominacji ekonomicznej to bzdura.

Dlaczego 3miasto takie duże??
Bo to był pewien eksperyment;

- ile w tej skali da się wepchnąć terenu na mapę
- Jak to będzie działało
- bo rozbudowało się to spontanicznie
- bo realne 3miasto w kupie to spora aglomeracja
- bo jeśli miał być Gdańśk i Gdynia to nie mogło zabraknąć Sopotu itd
- bo to specyficzny region i próba wizualizacji pewnych charakterystycznych miejsc pociągała za sobą budowę kolejnych tuż obok/ niedaleko itd.
- bo mam nadzieję że dla Panów z SCSu mod mapy to taki poligon doświadczalny co można a czego nie da rady do gry wcisnąć i jak ją optymalizować, czego oczekują ludzie od gry jeśli chodzi o mapy itp.
- bo tego mi brakuje w tej grze czyli coś więcej niż miasto zbudowane z 3-4 skrzyżowań.

Oczywiście można było to zrobić inaczej, lepiej itd. ale skoro nikt dotychczas się tego nie podjął to chyba nie ma co marudzić i narzekać na to co jestTongue

Polecam przestudiowanie terenu w ME zwłaszcza tym którzy nie mają pojęcia o faktycznej skali etsa i na co sobie można w tej skali pozwolić. Być może uzmysłowią sobie, że koncert życzeń pod tytułem a czy będzie takie miasto czy inne jest bez sensu. Tak naprawdę w ETSie jest miejsce tylko na siatkę dróg i większe miasta z 3-4 skrzyżowaniami. O jakichś przelotowych miejscowościach gdzieś tam po drodze zapomnijcie!!

Cytat:Standardy PM to jakaś kpina, sam SCS z dlc na dlc różni się bardzo,..... czemu nie wypuścili mapy i zapytali graczy, zrobili ankiety czy przeszkadzają nam tak rozbudowane tereny, czy zależy nam na standaryzacji itp

a Po co pokazywać alternatywę rozwiązań, wykonawstwa, atrakcyjności itp. Prościej jest uprawiać socjotechnikę i wmawiać że takich a nie innych standardów wszyscy oczekują. Za entym powtórzeniem wierzą w to już wszyscy którym tak naprawdę zależy tylko na nowych km do przejechania.

Cytat:Pytanie czy my fani możemy coś zrobić, mam jednak wrażenie że wielki PM ma nas w nosie i na zasadzie monopolisty i tak pobiorą i tak co byśmy im nie dali.

tak to funkcjonujeTongue
jak również to że wmawianie opłacania dostępu do szybkiego serwera daje jakie korzyści. Ja z share ściągam całą nie skompresowaną mapę hmmm m/w tyle ile pali się papieroska + ..... niech będzie że w 10-12 min, wątpię żeby bezpośrednio od nich było szybciej.
Donacje są dobrowolne i jeśli ktoś uważa że należy docenić czyjąś pracę to ją docenia w sposób który uważa za najbardziej właściwy.

Cytat:może jest coś jeszcze na rzeczy czego nie wiemy,

może

Cytat:SCS nie jest stroną sporu ProMods - PolandRebuilding.
Jeżeli SCS kiedyś zajmie się odświeżeniem terenów, to tereny Going East zostaną odświeżone zapewne po odświeżeniu terenów podstawki.
Tereny z modów nigdy nie staną częścią gry, co nie znaczy że studio nigdy nie będzie odwzorowywało tych części Europy, które wykonali modderzy.

Oczywiście, że nie jest stroną. W odświeżanie podstawek raczej wątpię. Po co je odświeżać skoro robi to PM tak stanowczo standaryzując swoje prace min. wizualnie?? nie mówiąc już o schematyzmie map. Strata czasu,środków itd.

a tak w ogóle, qrde Kolego @mrzumi
no właśnie jak to jest, po co ta cała tajemnica
od dłuższego czasu wiem od załogi PM, że szara eminencja czyli Mandelsoft jest od jesieni pracownikiem SCSu i nie wierzę że nic Ci na ten temat nie wiadomo.
Prędzej czy później to i tak wypłynie ale o co chodzi, ludzie mają nie wiązać PM z SCSem?? Na forach od dawna tętnią swoim życiem różne teorie spiskowe.

Ale faktem też jest, że Jesienią zaczęło się też całe to zamieszanie. Do tego okresu wszystko było w porządku i nikomu nic nie przeszkadzało. Daleki jestem od teorii spiskowych ale może rzeczywiście jest coś na rzeczyBig GrinWink


P.S Za niedługo będzie dla zainteresowanych minmod z poprawkami nowych terenówWink
28/02/2017 09:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Bozo , Tedy , Deczor , romek-5 , Marek_30 , vanhelsing74 , Borsuk , err1911 , Adam.J , Ziom
someone1989 Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd: Opole
Liczba postów: 46
Dołączył: 27/05/2016
Podziękował: 7
Podziękowano mu 22 raz(y)
Post: #483
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Mógłby ktoś na pw wrzucić linka do wip mapy bym mógł oblatać sobie Trójmiasto?
01/03/2017 01:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
vanhelsing74 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 2
Dołączył: 11/09/2013
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #484
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Nowe tereny to miazga:)Gdyby cała mapa była taka jak tereny pólnocne,gracze ,zdecydowanie by się na nią przesiedli:)Pytanie,czy po tym całym zamieszaniu będziecie chcieli rozwijać mapę,czy pozostawicie w obecnym stanie.:)Pozdrawiam i dzięki za ogrom włożonej pracy,która oddaje realizm 3 miastaSmile))
01/03/2017 01:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Borsuk Niedostępny
(ex eTrucker)
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 333
Dołączył: 27/02/2014
Reputacja: 148
Podziękował: 282
Podziękowano mu 2185 raz(y)
Post: #485
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Mapa naprawdę robi wrażenie Wink. Widać masę świetnej,solidnej roboty oraz pomysłowość autorów. Pomimo ewidentnych ułomności całej już leciwej produkcji od scs udało się stworzyć coś co przenosi gracza w zupełnie inny wymiar. Szacun.

@DIESIRAE, ja już się pogubiłem w kwestii kto jest, kto był a kto będzie pracownikiem scs, mrzumi też na przełomie października/listopada zeszłego roku rzekomo już nie pracował dla scs i kreował się na opozycjonistę, teraz znowu pracuje i wypowiada się jako strona. Cyrk drodzy Państwo. Ściema czy fakt, w sumie guzik mnie to obchodzi jednak zdarzenie godne odnotowania tym bardziej kuriozalna wydaje się propozycja mediacji PR vs PM.

Milczałem w kwestii scs od dłuższego czasu dając sobie czas na wyklarowanie sytuacji, i zdjęcie ze mnie miana naczelnego przedstawiciela loży szyderców na jakiego niektórzy na tym forum starali się mnie wykreować. Wszystkie te roszady pomiędzy scs a światem moderów, podkupywanie projektów i implementacja ich do gry to niestety fakt tak bardzo wypierany przez główny nurt.

Teraz odrobina teorii spiskowych Tongue. Patrząc co może przynieść przyszłość wieszczę że gdy mapa PM zostanie zoptymalizowana według odgórnie narzucanego prykazu, co w zasadzie już się dzieje, stąd dezawuowanie pracy ekipy PR potem zawłaszczenie ich pracy, ograniczenie dostępu do wypowiedzi na forum PM, na banach kończąc i przekazanie pracy bardziej gorliwym osobnikom, po osiągnięciu założonego celu, projekt zostanie definitywnie pogrzebany, rozwiązania (lub ich część) przygarnięta pod skrzydła wydawcy, być może wraz z niektórymi mapmakerami, tymi wykażą się wystarczająco giętkim kręgosłupem i odpowiednią ilością wazeliny. To tylko domysły ale kto wie Wink.

Taka mała dygresja na koniec, grając odrobinę w ATSa którego stałem się częściowo nieświadomym posiadaczem, ATSa po którym jakiś czas temu jechałem dochodzę do wniosku że w przypadku tej gry moderzy nie są tak głupi jak byli w przypadku ETSa, widać to po rozwoju modów i ich miałkości. Nawet przeskalowanie map sprawia że ta gra jest biedna (o matko jaka musiała być wcześniej). Czyli opcja jeśli czegoś nie ma zrób to sam jest ciągle aktualna Tongue. Gra ma potencjał, niestety nie dziwie się że nie ma chętnych do dzielenia się własnymi pracami i pomysłami.
Analizując długoterminowe statystyki steam obie gry są w delikatnym odwrocie co ma także przełożenie na fora i zaangażowanie społeczności.

P.S Wybaczcie że powtarzam się jak katarynka ale co tam, wolno mi, wiek zobowiązuje :E.
01/03/2017 02:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Tedy , lamatruck , Ziom
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #486
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Cytat:Nowe tereny to miazga:)Gdyby cała mapa była taka jak tereny pólnocne,gracze ,zdecydowanie by się na nią przesiedli:)Pytanie,czy po tym całym zamieszaniu będziecie chcieli rozwijać mapę,czy pozostawicie w obecnym stanie.:)Pozdrawiam i dzięki za ogrom włożonej pracy,która oddaje realizm 3 miastaSmile))


Pytanie co do przyszłości mapy jest otwarte, zresztą Radol nakreślił m/w jak to wygląda na ten moment.

W każdym bądź razie po zakończeniu poprawek nowych terenów będzie chyba kosmetyka PN-zach Polski bo tam po patchach lifting by się przydał. Potem chyba poprawię Barcelonę do której podejście mam ambicjonalne bo to niezła łamigłówka będzie Big Grin ale ideą jest zachowanie oryginalnego wyglądu chociażby przez szacunek do pracy i czasu jaki poświęcił autor na jej budowę. Trochę czasu na pewno to zajmie bo jest to skomplikowana sprawa z uwagi na ilość połączeń itd. Zresztą ja nikomu nie zamykam drzwi, jeśli autor będzie chciał się skontaktować, skonsultować lub uzgadniać pewne zmiany które być może będą konieczne, to proszę bardzo.

Potem przyjdzie czas na Górny Ślask który również zajmie jakąś tam część mapy, ale będzie miał wygląd bardziej schematyczny, chociażby z uwagi na ilość miast i mało miejsca. Proszę NIE PYTAĆ CO BĘDZIE bo będzie to co się zmieści. Miasta będą miały charakter przelotówek a wszystko razem będzie tworzyło większą całość.
Temat mam przemyślany, doświadczenie nabyte no i regionu nie można potraktować po macoszemu bo on również ma specyficzny klimat itd.Wink

Termin nieznany na gwiazdkę powinienem zdążyćTongue

Problem leży gdzie indziej. Moim zdaniem grze zostało do 3lat wsparcia co i tak już będzie niezłym wynikiem jeśli chodzi o żywotność tytułu. Potem powinna być pora na ew. ETS3.

To wszystko jest czasochłonne i jeśli ma być szybki progres prac i rozwijanie PRki to nie obędzie się bez pomocy dodatkowych ludzi. W 3-4 osoby domknięcie mapy jest niewykonalne a przecież temat dot. tylko terenów Polski. W razie problemów na pewno Przydałoby się wsparcie fachowców od prefabów, kodu gry, modelarzy.
PRka jest jedynym projektem na powierzchni co jest paradoksem bo jako niby największa społeczność graczy alternatyw powinno być wiele. Niestety kończy się to najczęściej na prężeniu muskułów, wrzucaniu jakichś fot, gadaniu, po czym następuje ciszaTongue.

Z tego co mi wiadomo jedynym czynnym projektem który ma szansę zaistnienia jest przenoszenie PGTSa (chyba dobrze kojarzę nazwę) do środowiska ETS2. Chwała kolegom za ambicję i zaangażowanie ale czy ma to sens w tej skali w której robią i w roku 2017?? (mam tutaj na myśli teoretyczne wsparcie gry do 2020r w kontekście czasochłonności prac w ME itd).

Moim zdaniem i z mojego pkt. widzenia najlepszym rozwiązaniem byłoby połączenie sił i wspólne dokończenie przebudowy Polski. Roboty jest dużo, każdy ma wolną rękę w realizacji, skorzystaliby na tym wszyscy.

Pytanie tylko czy jest taka wola i chęć ze strony Kolegów od PGTsa?? i co o tym myśli społeczność??.

P.S Czas ucieka a nikt nie jest nieśmiertelny. Ja też prędzej czy później ciepnę to w pieroonyTongue póki mam chęci chciałbym zrobić to co sobie założyłemWink
01/03/2017 09:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Tedy , Michaleczeq , nirwana9 , panzerdragon , Deczor , err1911 , Bozo , Ziom
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #487
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Dodam nieśmiało że to akurat nie jest temat dotyczącej tej mapy którą mamy zamiar dalej ciągnąć.
Rozumiem że tutaj zaczeliśmy, ale pora chyba przenieść dalej rozmowy do działu budowy PR-ki.

Desirae napisał jak to wygląda z punktu widzenia mapmakera, a ja napiszę że nie nakreśliłem jeszcze dokładnie
jaką ostatecznie formę przybierze cały projekt.
Zdecydowanie zmodyfikuje wszystko tak, że będzie to całkiem osobny projekt. Nie będzie to nakładką na 'twór" promodsów i nigdy nie będzie z nim kompatybilne.
Nie pozwolę sobie znowu na jakąkolwiek zależność od tego kto co kiedy wyda.

Dokładnie co i jak i kiedy to za wcześnie żeby cokolwiek pisać.
Czeka mnie sporo roboty z modyfikacją wszystkich plików.Projekt będzie prowadzony na razie jako "prywatny"
Prawdopodobnie będę 'prowadził' jednocześnie jakby dwa projekty.

Oszczędzam tutaj jakiekolwiek pisanie większych szczegółów, gdyż wszyscy wiemy ze temat jest "podpatrywany przez złodziei" a ja napisałem i tak dostatecznie dużo.
01/03/2017 11:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Tedy , Deczor , Marek_30 , panzerdragon , TADEO , Ziom
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #488
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Cytat:@DIESIRAE, ja już się pogubiłem w kwestii kto jest, kto był a kto będzie pracownikiem scs, mrzumi też na przełomie października/listopada zeszłego roku rzekomo już nie pracował dla scs i kreował się na opozycjonistę, teraz znowu pracuje i wypowiada się jako strona. Cyrk drodzy Państwo. Ściema czy fakt, w sumie guzik mnie to obchodzi jednak zdarzenie godne odnotowania tym bardziej kuriozalna wydaje się propozycja mediacji PR vs PM.
Gdzie się wypowiadam jako strona?
Gdzie się kreowałem na opozycjonistę?
Dlaczego propozycja wydaje Ci się kuriozalna?

Cytat:a tak w ogóle, qrde Kolego @mrzumi
no właśnie jak to jest, po co ta cała tajemnica
od dłuższego czasu wiem od załogi PM, że szara eminencja czyli Mandelsoft jest od jesieni pracownikiem SCSu i nie wierzę że nic Ci na ten temat nie wiadomo.
Prędzej czy później to i tak wypłynie ale o co chodzi, ludzie mają nie wiązać PM z SCSem?? Na forach od dawna tętnią swoim życiem różne teorie spiskowe.
Jaka tajemnica? Czego oczekujesz od SCS? Aby podawało Ci informacje o każdym zatrudnianym pracowniku? Czy może kamery i mikrofony w całym biurze abyś wiedział kto tam jest i o czym rozmawia? Zresztą co by miało zmienić zatrudnienie jednego człowieka który działał mod?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02/03/2017 08:29 AM przez mrzumi.)
02/03/2017 08:23 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Borsuk Niedostępny
(ex eTrucker)
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 333
Dołączył: 27/02/2014
Reputacja: 148
Podziękował: 282
Podziękowano mu 2185 raz(y)
Post: #489
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Piotrek, mam jedną złotą zasadę, nie upubliczniam wiadomości z pw, choć nie wiedzieć czemu takowe od Ciebie na początku listopada w związku z rzekomym odejściem z scs otrzymałem. Przecież jestem teraz tylko zwykłym graczem. Rozumiem że miało to na celu wyłącznie zaskarbienie mojego zaufania i chodziło bym w końcu przymknął się z krytyką waszych projektów. Tak i uczyniłem, w końcu przestałem się tym emocjonować co wyszło mi na zdrowie Big Grin. Nie chcę robić Ci problemów czy bawić się w odbijanie piłeczki bez względu czy to co pisałeś do mnie szczerze czy kłamałeś. Powtórzę raz jeszcze, guzik mnie to już obchodzi Smile. Temat zamknięty.

Propozycja mediacji jest kuriozalna ponieważ, po pierwsze nie jesteś bezstronny, jesteś stroną, przedstawicielem scs i wiadomo że będziesz robił to co dla scs jest korzystne. Logiczne. Przecież sam napisałeś że nie "robi" się do własnego gniazda, prawda? Po drugie, skoro strony nie chcą się porozumieć ponieważ istnieje między nimi zbyt duża różnica poglądów na siłę nikogo nie uszczęśliwisz, choć wiem że byłoby to dla was najbardziej korzystne. Po tym jak prezentuje się Polska, popieram ekipę PR w tym co i jak robią oraz Radola że projekt będzie rozwijał jako priv, podsycając nim zainteresowanie. PM nic lepszego nie ma do zaoferowania, poza tym obrzydza mnie ich sposób działania, rodem z piaskownicy.
02/03/2017 09:22 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #490
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Ja bym w tą całą sytuację nie wciągał @muszmi'ego, gdyż jest to po prostu czysty zbieg okoliczności że mamy tam (w SCS-ie) polskiego przedstawiciela i że pracuje on od jakiegoś czasu razem z prowadzącym projekt promods.
@mrzumi zaczął pracę w SCS-ie zdecydowanie wcześniej.Jedno nie ma z drugim nic wspólnego.

Znamy sie z @mrzumi'm i wiem ze po poprostu chciał wykorzystać że obaj pracują razem i znaleźć może sposób na jakieś rozwiązanie, gdyż jak kilkakrotnie pisał, obie strony popełniły błędy.

Jednak, na pewno prowadzenie projektu promods było pewnym wyznacznikiem zatrudnienia MandelSoft'a w SCS-ie i to już nie jest zbieg okolicznosci.
Przede wszystkim, tak jak pisaliśmy kiedyś między sobą, ten człek po prostu za bardzo chce przełożyć zwyczaje, standardy, ustalenia itp rzeczy z pracy zawodowej w SCSie do projektu fanowskiego.
Nie może zrozumieć że to dla mapmakrów przy takim projekcie to nie jest praca zawodowa, nie musimy trzymać sie kurczowo wytycznych a i ludzie oczekują pewnych "szaleństw" i uwolnienia wyobraźnji często te eksperymentowania, a nie robienia wszystkiego zgodnie z jakimiś tabelkami i standardami pod groźbąże jak coś przekroczymy to nadzorujacy projekt to odrzuci i cofnie do poprawki.

Po prostu za bardzo przejął się rolą - i duże znaczenie miało tu jego zatrudnienie w SCS-ie bo to tak wygląda że chciałby coś udowodnić i zaimponować swoim pracodawcom - i pewnie tu mam rację.
Dlatego też to z boku to tak wygląda jakby promods robił coś "na przyszłosć" dla SCS-u (dla mnie to raczej nierealne)
Byc może jednak MandelSoft ma jakieś tam marzenia i swoje prywatne cele, dlatego takie jego podejście i naciski.
Jakie podejscie zarzadzającego taki i odbiór jego produktu.

Wydaje mi się, że zaczynamy poruszać zbyt wielu tematów naokoło i w sumie bez sensu wałkowanie tego wszystkiego.
Ja z tym postem kończe pisanie w tym dziale dotyczącym promods.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02/03/2017 09:44 AM przez RadolSzczecin.)
02/03/2017 09:37 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa