Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 769 raz(y)
Post: #81
Smile RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Czołem Smile

Zacytuje sam siebie, tak będzie szybciej Tongue

Faktycznie wychodzą ostatnio cyrki ze strony PM, bo przecież mapa robocza od dawna jest wrzucana na ich serwer więc nie do końca zrozumiałym jest ich obecne biadolenie nad teoretyczną dezorganizacją rynku przesyłek. Być może ekipa PM obawia się dominacji i ew. popularności tego regionu nad pozostałą częścią mapy.

Oczywistą sprawą jest, że im więcej firm w danym mieście/lokacji tym więcej będzie generowanych przesyłek i połączeń Big Grin a o to min. chyba chodzi w tej grze, żeby było co, skąd i dokąd wozić. Moim zdaniem Im więcej firm tym większy realizm a samo ich odnalezienie zajmie więcej czasu a gra trafi na półkę o wiele później.

Przyznaję, że faktycznie firm się namnożyło ale wynikło to spontanicznie w trakcie budowy i pojawienia się ciekawego miejsca na firmę, co automatycznie było adaptowane pod nią. Biorąc pod uwagę rozległość terenu samego Trójmiasta i ilość ciekawych, charakterystycznych i mam nadzieje choć trochę rozpoznawalnych dla niego miejsc które mimochodem powstały to ogólna liczba lub rozlokowanie firm na tych terenach w jakiś szczególny sposób nie rzuca się w oczy. Ot, wyszła spora, chyba unikalna w porównaniu do innych map aglomeracja miejska na której objechanie wszystkich zakamarków/firm zajmie pewnie a może i z ponad 1h. Big Grin

Jeśli chodzi o generowanie ładunków z tego regionu to jest ich rzeczywiście sporo, co jest rzeczą oczywistą przy dużej ilości firm. Oczywista sprawą jest również spora ilość towarów generowanych na rynek "lokalny" co przy rozległości Trójmiasta nie powinno chyba stanowić problemu a tym samym nie możemy tu mówić o jakimś europejskim monopolu na towary czy dezorganizacji rynku towarów. Po prostu jest możliwość realizacji krótkich kursów regionalnych.

Natomiast co do losowego generowania ładunków z całej Europy do Trójmiasta to nie powinno mieć znaczenia, bo o ile do samego Trójmiasta jest spora ilość zleceń ogólnie, to jednak decydującym elementem jest tutaj miasto startowe i firmy znajdujące się w nim a raczej powiązanie przepływu towarów danego rodzaju z firmy A do B. No i przede wszystkim decyzja gracza skąd i dokąd chce jechać i co przewozić.
Pod tym względem losowość generowania zleceń jest taka sama jak dla każdego innego miasta.

ale

mając na uwadze kompromis z ekipą PM, na mapie dokonane będą pewne korekty wynikające bardziej potrzeby jak największej optymalizacji mapy oraz z dopracowania rodzajów użytych firm niż ich ilości. (Spora część firm ma tylko dostawę towaru i jest związana z raczej typowo polskim klimatem którego chyba oczekujecie). Wszystko jest w fazie dopracowywania a co będzie to będzie. Będziemy się starali żeby było tego jak najwięcej

P.S

Prywatnie powiem tak, że ukazanie się hipotetycznego ETS3 w takiej formie logistyczno - ekonomiczno - urbanistycznej jak obecna nie będzie żadną rewolucją a jedynie kontynuacją tego co jest klepane od wielu lat czy kolejnych odsłon gry.
Czyli moim zdaniem Wtórna nuda i schematyzm który w końcu tą grę uśmierci Tongue
Być może panowie z PM nie rozumieją tego i uparcie podążają tą samą drogą Facepalm

ale tak jak pisał Radol

Mapa jest budowana dla Was i to Wy powinniście dokonać ostatecznej oceny i decydować o tym jak m/w mapy maja wyglądać.
13/06/2016 04:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Bozo , bumbumek , Ania , Deczor
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #82
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
W związku z tą przebudową pomorza, czy promem będzie się przepływało tak z Gdańska jak i z Gdyni? Czy jednak tylko z jednego z tych miast będzie możliwa przeprawa (czyli tak jak jest obecnie - oczywiście nie liczę tu Świnoujścia)?
13/06/2016 08:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #83
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Gdańsk i Gdynia będą miały osobne porty.
13/06/2016 09:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: bumbumek
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 626
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 16
Podziękował: 402
Podziękowano mu 691 raz(y)
Post: #84
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Radku, powtórzę za DIESIRAE: "Natomiast co do losowego generowania ładunków z całej Europy do Trójmiasta to nie powinno mieć znaczenia, bo o ile do samego Trójmiasta jest spora ilość zleceń ogólnie, to jednak decydującym elementem jest tutaj miasto startowe i firmy znajdujące się w nim a raczej powiązanie przepływu towarów danego rodzaju z firmy A do B. No i przede wszystkim decyzja gracza skąd i dokąd chce jechać i co przewozić."
Taka jest prawda, jeśli chodzi o mapy w ETS.
A przecież są już dostępne do pobrania programiki do ETS2 służące za generatory kolejnych frachtów. W czym więc problem. Można przecież wozić co się chce i skąd dokąd się tylko zapragnie. No chyba że ProModsów obawy są takie, że polskie Trójmiasto przebije spedycyjnie znaczenie Hamburga, który w rzeczywistości jest tak jakby głównym portem Europy.
13/06/2016 09:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
err1911 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Ruda Kameralna
Liczba postów: 244
Dołączył: 28/07/2015
Reputacja: 4
Podziękował: 753
Podziękowano mu 75 raz(y)
Post: #85
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Radku, ja jestem zdania że to co jest już zrobione powinno zostać a na przyszłość dla równowagi rozbudujcie inne części mapy.
Zgadzam się także z przedmówcami odnośnie wyboru zleceń, każdy decyduje skąd dokąd chce jechać. I wcale nie musi to być Trójmiasto, przecież w rynku zleceń mimo wszystko będą inne zlecenia.
A z drugiej strony jednak rozumiem "Panów z PM" i nieco racji mają. Mimo wszystko mam nadzieję że uda Ci się Radku postawić na swoim a "Panowie z PM" nieco ustąpią.

PS Jeśli Ci się nie uda i w końcowej wersji nie będzie wszystkich firm aktywnych to może dla chętnych zrobisz moda z definicjami na ich odblokowanie. Myślę że wiele osób będzie Ci za to bardzo wdzięcznymi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/06/2016 10:16 PM przez err1911.)
13/06/2016 10:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
daro12345 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 24
Dołączył: 13/08/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #86
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Jakie wymagania ma promods 2.0 bo mój komp nie dał rady (dysk twardy za słaby)
wyrzacało mnie do pulpitu Smile
14/06/2016 05:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #87
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Hej Radek, udało Ci się jakoś dogadać z ekipą ProMods odnośnie niedawnego problemu? Jakieś ostateczne ustalenia?
16/06/2016 02:21 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
lukaszek34
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #88
RE: ProMods 2.03 (1.24.x)
czy to jest kolejna wersja PM 2.03 który ukazał się 19.06 jak to pisano czy już była wcześniej a jest dostosowana do wersji 1.24...
21/06/2016 09:33 AM
Tedy Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 4,483
Dołączył: 09/05/2012
Reputacja: 88
Podziękował: 5322
Podziękowano mu 5367 raz(y)
Post: #89
RE: ProMods 2.03 (1.24.x)
W wersji 2.03 jak napisali naprawiono błędy, które występowały w wersji 2.02 natomiast nie są dodane nowe tereny oraz zmiany w Polsce o których pisał Radol.
21/06/2016 11:29 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
lukaszek34
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #90
RE: ProMods 2.03 (1.24.x)
nie można pobrać tego PM 2.03 na stronie przy wygenerowaniu pliku def wyskakuje error jak i pozostałych plików mapy w partiach
22/06/2016 09:16 AM
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa