Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
FKS Stal Mielec Offline
Mikołaj Rafał Sztefen
**
Użytkownik

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 801
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 9
Podziękował: 60
Podziękowano mu 351 raz(y)
Post: #151
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
(12/10/2016 10:02 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Szlaban jak i animowana brama są pierwotnie autorstwa kolegi satana.
Nie wiem czy to dokładnie jego wersja ale po modelu wnioskuje że tak.
Problemem trochę ograniczającym jego zastosowanie jest fakt że trzeba mieć kupiony garaż w mieście w obrębie którego to miasta postawimy taki model - inaczej trigger uaktywniający nie zadziała.

pewnie szatana, ale szlaban działa samodzielnie i nie potrzebuje garażu Smile

Chcesz: Model, Prefab Czy Bazę? Pisz Do Mnie! Smile


Jak czegoś nie zrobię to zrobi to ktoś inny... Big Grin


Życie jest najważniejszym projektem.
Wykonaj go najlepiej jak umiesz.
13/10/2016 04:16 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
FKS Stal Mielec Offline
Mikołaj Rafał Sztefen
**
Użytkownik

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 801
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 9
Podziękował: 60
Podziękowano mu 351 raz(y)
Post: #152
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Miłego seansu! Smile



Chcesz: Model, Prefab Czy Bazę? Pisz Do Mnie! Smile


Jak czegoś nie zrobię to zrobi to ktoś inny... Big Grin


Życie jest najważniejszym projektem.
Wykonaj go najlepiej jak umiesz.
13/10/2016 02:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
FKS Stal Mielec Offline
Mikołaj Rafał Sztefen
**
Użytkownik

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 801
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 9
Podziękował: 60
Podziękowano mu 351 raz(y)
Post: #153
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
I tak dalej! Smile




Chcesz: Model, Prefab Czy Bazę? Pisz Do Mnie! Smile


Jak czegoś nie zrobię to zrobi to ktoś inny... Big Grin


Życie jest najważniejszym projektem.
Wykonaj go najlepiej jak umiesz.
14/10/2016 05:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
FKS Stal Mielec Offline
Mikołaj Rafał Sztefen
**
Użytkownik

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 801
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 9
Podziękował: 60
Podziękowano mu 351 raz(y)
Post: #154
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Kolejny Filmik Smile



Chcesz: Model, Prefab Czy Bazę? Pisz Do Mnie! Smile


Jak czegoś nie zrobię to zrobi to ktoś inny... Big Grin


Życie jest najważniejszym projektem.
Wykonaj go najlepiej jak umiesz.
18/10/2016 07:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
FKS Stal Mielec Offline
Mikołaj Rafał Sztefen
**
Użytkownik

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 801
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 9
Podziękował: 60
Podziękowano mu 351 raz(y)
Post: #155
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Sztefen Od Kuchni Big Grin



Chcesz: Model, Prefab Czy Bazę? Pisz Do Mnie! Smile


Jak czegoś nie zrobię to zrobi to ktoś inny... Big Grin


Życie jest najważniejszym projektem.
Wykonaj go najlepiej jak umiesz.
18/10/2016 07:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , .:KoxTrucker:.
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Numer GG: 18226658
Skąd: Gniezno
Liczba postów: 12,796
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 504
Podziękował: 18593
Podziękowano mu 9487 raz(y)
Post: #156
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Prace "od kuchni" fajnie się ogląda ale filmik nadal uważam, że jest trochę za długi Tongue (takie pokazanie prac to powinien być filmik maksymalnie 5 -7 minut).

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
18/10/2016 10:11 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,529
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2741
Podziękowano mu 833 raz(y)
Post: #157
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Prace niezłe, ale dla mnie to powinno być około 10 minut z timelapsem 4x albo 6x.
19/10/2016 04:34 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
FKS Stal Mielec Offline
Mikołaj Rafał Sztefen
**
Użytkownik

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 801
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 9
Podziękował: 60
Podziękowano mu 351 raz(y)
Post: #158
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Zapraszam Smile



Chcesz: Model, Prefab Czy Bazę? Pisz Do Mnie! Smile


Jak czegoś nie zrobię to zrobi to ktoś inny... Big Grin


Życie jest najważniejszym projektem.
Wykonaj go najlepiej jak umiesz.
23/10/2016 12:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , .:KoxTrucker:.
DIESIRAE Offline
Vip
***
ViP

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 105
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 8
Podziękował: 8
Podziękowano mu 250 raz(y)
Post: #159
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
Czołem

Zamiast pipcyć się z gruntowaniem do poziomu jezdni tego ekranu dźwiękochłonnego w ten sposób jaki demonstrujesz na filmieFacepalm_emote_gif lepiej i szybciej byłoby gdybyś ustawiał go w ileś tam punktów na tej jezdni obok a potem objąwszy ramką wszystkie ustawione nody tego ekranu dźwiękochłonnego nacisnął ctrl+F5 powodując tym samym automatyczne zgruntowanie tych nód do poziomu profilu jezdniWink

dodatkowo mając je odrazu wszystkie podświetlone użycie ctrl+G spowodowałby, że te wszystkie nody połączone by zostały w jeden, taki większy model tego ekranu dźwiękochłonnego.

Ogólnie takie łączenie niektórych modeli w jedną większą całość jest istotne, bo kiedy na lokacji mapy ustawisz bardzo dużo nód np. takiego ekranu i ogólnie różnych innych modeli itd. to może doprowadzić do lagowania w takim miejscu.
Więc dobrze jest łączyć te liniowe np. modele w większe całości żeby model był wywoływany i generowany odrazu jako cały odcinek a nie pkt. po pkt.

Po połączeniu masz nową nodę taka niebieską dla całego ekranu, ale łatwo potem takim większym modelem manewrować (podnosić, opuszczać itd. albo całym naraz lub każdy pkt. łączenia osobno - nie działa wtedy dla takiego modelu gruntowanie automatyczne)

Sposób prosty i do ogarnięciaWink

zaoszczędzisz sporo czasu na pierdołachTongue

edit;

bo zapomniałem
aby rozłączyć model na pojedyncze części, po kliknięciu niebieskiej nody opcja dismiss czy jakoś tak, wtedy model jest rozłączony a mając odrazu nody podświetlone i klikając jedną z nich wywołujemy menu modelu w którym możemy go zmienić na inny typ np. innego ekranu dźwiękochłonnego po czym ponowne ctrl+G łączy na powrót w jedną większą całość.

Takie większe modele możemy kopiować i przenosić w inne miejsce, przy czym używając kombinacji wyżej opisanych gruntować je do poziomu gruntu w nowych lokacjach itd.

Filmiki będą wtedy krótsze lub bedzie w nich więcej akcji i efektu końcowego Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23/10/2016 05:22 PM przez DIESIRAE.)
23/10/2016 05:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:. , Adam.J
FKS Stal Mielec Offline
Mikołaj Rafał Sztefen
**
Użytkownik

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 801
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 9
Podziękował: 60
Podziękowano mu 351 raz(y)
Post: #160
RE: EditMP-Czyli Moje Dupne Zmagania :P
(23/10/2016 05:08 PM)DIESIRAE napisał(a):  Czołem

Zamiast pipcyć się z gruntowaniem do poziomu jezdni tego ekranu dźwiękochłonnego w ten sposób jaki demonstrujesz na filmieFacepalm_emote_gif lepiej i szybciej byłoby gdybyś ustawiał go w ileś tam punktów na tej jezdni obok a potem objąwszy ramką wszystkie ustawione nody tego ekranu dźwiękochłonnego nacisnął ctrl+F5 powodując tym samym automatyczne zgruntowanie tych nód do poziomu profilu jezdniWink

dodatkowo mając je odrazu wszystkie podświetlone użycie ctrl+G spowodowałby, że te wszystkie nody połączone by zostały w jeden, taki większy model tego ekranu dźwiękochłonnego.

Ogólnie takie łączenie niektórych modeli w jedną większą całość jest istotne, bo kiedy na lokacji mapy ustawisz bardzo dużo nód np. takiego ekranu i ogólnie różnych innych modeli itd. to może doprowadzić do lagowania w takim miejscu.
Więc dobrze jest łączyć te liniowe np. modele w większe całości żeby model był wywoływany i generowany odrazu jako cały odcinek a nie pkt. po pkt.

Po połączeniu masz nową nodę taka niebieską dla całego ekranu, ale łatwo potem takim większym modelem manewrować (podnosić, opuszczać itd. albo całym naraz lub każdy pkt. łączenia osobno - nie działa wtedy dla takiego modelu gruntowanie automatyczne)

Sposób prosty i do ogarnięciaWink

zaoszczędzisz sporo czasu na pierdołachTongue

edit;

bo zapomniałem
aby rozłączyć model na pojedyncze części, po kliknięciu niebieskiej nody opcja dismiss czy jakoś tak, wtedy model jest rozłączony a mając odrazu nody podświetlone i klikając jedną z nich wywołujemy menu modelu w którym możemy go zmienić na inny typ np. innego ekranu dźwiękochłonnego po czym ponowne ctrl+G łączy na powrót w jedną większą całość.

Takie większe modele możemy kopiować i przenosić w inne miejsce, przy czym używając kombinacji wyżej opisanych gruntować je do poziomu gruntu w nowych lokacjach itd.

Filmiki będą wtedy krótsze lub bedzie w nich więcej akcji i efektu końcowego Tongue

Nawet ja nie myślałem o taki dokończeniu. Projekt powoli, a powoli będzie się rozwijał bo tylko ja przy nim siedzę i nie mam tyle czasu. Ale jak znajduję z godzinę to nagrywam, montuje i wrzucam Smile

Chcesz: Model, Prefab Czy Bazę? Pisz Do Mnie! Smile


Jak czegoś nie zrobię to zrobi to ktoś inny... Big Grin


Życie jest najważniejszym projektem.
Wykonaj go najlepiej jak umiesz.
24/10/2016 05:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Moje zmagania w ME. .:KoxTrucker:. 174 17,819 07/02/2017 08:48 AM
Ostatni post: .:KoxTrucker:.

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości