Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 12 głosów - 4.33 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wirtualny Spedytor
Autor Wiadomość
haski1992 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 1
Dołączył: 25/02/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #11
RE: Wirtualny Spedytor
Używam tego programiku parę dni i naprawdę się przydaje ale mam z nim mały problem mianowicie nie mam na liście towarów : ciężarówki scani i yacht a moi znajomi maja te ładunki co może być nie tak ?

Czy planujesz dodać polskie nazwy ładunków ?
01/03/2016 11:52 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #12
RE: Wirtualny Spedytor
(25/02/2016 03:16 PM)UstrzyckiPL napisał(a):  Jedno pytanie, jak długo może mi on rozszyfrowywać plik z profilem bo u mnie mu to strasznie długo schodzi, ciągle nie rozszyfrował? Smile

Ciężko powiedzieć. U mnie plik waży kilka MB (ok 300tyś przejechane na tym profilu) i robi to ok 1-2s. Jeśli masz dużo większy plik, to może to zająć więcej czasu. Im większa mapa, tym też może zająć więcej czasu. Możesz mi spróbować podesłać cały folder profilu i zobaczę o co chodzi.

SzymiGamming napisał(a):Gdy go zainstalowałem i użyłem to mi ets-a usuneło.
Nie możliwe... A napiszesz coś więcej?

haski1992 napisał(a):nie mam na liście towarów : ciężarówki scani i yacht a moi znajomi maja te ładunki co może być nie tak ?

Czy planujesz dodać polskie nazwy ładunków ?

Ładunki są zczytywane z rynku przesyłek każdorazowo. Ponieważ rynek jest zazwyczaj duży, to szansa na to, że nie pojawia się jakiś ładunek jest minimalna. Jeżeli nie masz DLC - heavy coś tam (tego dodającego naczepy) to nie będziesz miał dodatkowych ładunków z tego DLC. Możesz wymusić istnienie danego ładunku dodając go w pliku cargo.fil, ale jeżeli zrobisz to źle, to będzie Ci resetować ekonomię za każdym razem gdy dodasz ładunek.
Nie, nie planuję robić tłumaczenia ładunków, ponieważ ładunki są wczytywane bezpośrednio z save'a - program czyta Twojego save'a, patrzy jakie są tam wpisane ładunki i wyświetla je na ekranie. Tłumaczenie wymagałoby dodania słownika, a co za tym idzie zmniejszenie uniwersalności programu...
Popróbuj sobie, dojdziesz do tego Smile No i możesz się języka poduczyć Big Grin
01/03/2016 03:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #13
RE: Wirtualny Spedytor
Nowa wersja 1.3 dostępna. A w niej:
- Wybór dowolnego save'a - nie tylko autosave'a
- Dystans nie jest ustalony na stałe na 3tyś km. Jest zmienny, a program uczy się cały czas dodając sobie nowe dane
- Manifest - dostępny plik z manifestem w którym są dane dotyczące zaplanowanej podróży
- Naprawa błędów.

Można wybrać dowolny save, a nie tylko autosave. W związku z tym, zmienia się ścieżka którą podajemy przy wczytywaniu pliku na coś w tym stylu:
Libraries\Documents\Euro Truck Simulator 2\profiles\[profile_name]\save\[save_name]
oczywiście, profile_name zamieniamy na nazwę profili a save_name na nazwę save'a - tutaj będzie m.in autosave, 1,2 etc.

Program ma wbudowaną bazę danych odległości między poszczególnymi miastami. Program, uczy się tych odległości w miarę, jak się go używa. Na początku dostajecie wstępnie wypełnioną bazę z 17 tyś połączeń z mapy ProMods. Jeżeli ktoś używa innych map, to niestety ale będzie musiał chwilę poczekać, aż program wyłapie połączenia. Odległości się wczytują za każdym razem, gdy wczytujemy grę, tak więc można uruchomić program i wczytać save nawet jeżeli nie zamierzamy dodawać tras - program wyłapie nowe połaczenia i doda je do bazy danych (im częściej wczytujemy, tym szybciej zbuduje się baza danych połączeń - średnio co 24h w grze rynek przesyłek zastępuje wszystkie połączenia nowymi). Program ma możliwość importu/eksportu bazy danych, aby dało się wymienić danymi z kolegami ze spedycji i szybciej zbudować pełną bazę.
Załączyłem dodatkowy plik bazy danych - Database1_clear.sdf - jest to czysta baza. Jeżeli ktoś chce użyc programu do ATSa, zalecam skopiowanie go do innego folderu i podmienienie pliku Database1.sdf powyższym plikiem. Chodzi o to, aby nie mieszać miast z ETS'a i ATS'a. Póki co miasta się nie dublują, ale może to kiedyś nastąpić, poza tym, baza posiadając wszystkie połączenia z dwóch gier może przestać być wydajna.

Plik manifest.txt tworzy się w katalogu programu i zapisuje dane odnośnie zleceń dodanych. Plik jest nadpisywany za każdym razem gdy naciśniemy save, więc nie tworzy naszej historii...

Można pobrać nową wersją stąd (link bez zmian):
https://www.adrive.com/public/c8dbZM/Vir...editor.rar
04/03/2016 11:51 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,025
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 118
Podziękowano mu 1081 raz(y)
Post: #14
RE: Wirtualny Spedytor
Program mi się wgl nie odpala.
04/03/2016 01:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #15
RE: Wirtualny Spedytor
(04/03/2016 01:11 PM)Siweczek napisał(a):  Program mi się wgl nie odpala.

Twój komentarz jest bardzo pomocny Wink Masz bilbioteki MSVC++ 2012 zainstalowane? Czy wyrzuca jakiś błąd, cokolwiek?
04/03/2016 02:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,025
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 118
Podziękowano mu 1081 raz(y)
Post: #16
RE: Wirtualny Spedytor
Tak mam zainstalowane. Po prostu się program nie wyświetla.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04/03/2016 02:39 PM przez Negan44.)
04/03/2016 02:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #17
RE: Wirtualny Spedytor
Przepraszam, muszę dojść do tego, dlaczego na innych komputerach to nie działa... niestety, u mnie działa jak trzeba, co bardzo utrudnia odnalezienie problemu. Niestety, nie byłem w stanie zrobić tego na szybko. Przywracam link do poprzedniej wersji. Dam Wam znać, jak wrzucę nową, działającą paczkę - pewnie w przyszłym tygodniu dopiero.
04/03/2016 03:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MadGreg Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 36
Dołączył: 19/12/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 54
Podziękowano mu 12 raz(y)
Post: #18
RE: Wirtualny Spedytor
Mi program działa bezproblemowo (działa nawet w ATS'ie!), kawał dobrej roboty xyzan, czekam na wersje 1.3 Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04/03/2016 04:15 PM przez MadGreg.)
04/03/2016 04:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,025
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 118
Podziękowano mu 1081 raz(y)
Post: #19
RE: Wirtualny Spedytor
To jest wersja 1.3.
04/03/2016 04:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MadGreg Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 36
Dołączył: 19/12/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 54
Podziękowano mu 12 raz(y)
Post: #20
RE: Wirtualny Spedytor
(04/03/2016 04:16 PM)Siweczek napisał(a):  To jest wersja 1.3.

Odpalając program widzę 1.2 , poza tym autor napisał że wycofuje tą wersję i wstawia starą , przeczytaj kilka postów wyżej.
04/03/2016 04:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa