Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 12 głosów - 4.33 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wirtualny Spedytor
Autor Wiadomość
Dorpolowy Offline
Szpedycyjny hahmyt
****
Trucker

Skąd: Kłobuck [SKL] // Brecey FR
Liczba postów: 316
Dołączył: 26/09/2016
Reputacja: 22
Podziękował: 379
Podziękowano mu 505 raz(y)
Post: #331
RE: Wirtualny Spedytor
(15/09/2018 08:14 PM)Beniu774 napisał(a):  Witam mam problem taki że gdy wybieram ładunki dodaje ich np 5 czy 6 zapisuje w savie to jak wchodze w gre to one mi się nie wyświetlają. Jak to wygląda że wchodzimy w rynek przesyłek i od razu je mamy czy jak ? zrobiłem wszystko tak jak było w instrukcji

Musisz wczytać ten Save który tworzyłeś przed generacją ładunków Smile mam nadzieję że jak wczytasz dany zapis gry to problem zniknie Big Grin

15/09/2018 10:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Poniek Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 1
Dołączył: 22/07/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #332
RE: Wirtualny Spedytor
Wyjdzie jakaś aktualizacja,żeby móc generować zlecenia z nowego promodsa?
16/09/2018 08:23 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #333
RE: Wirtualny Spedytor
Nie jest potrzebna aktualizacja aby generowac ladunki z nowego promodsa.
16/09/2018 03:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Beniu774 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 2
Dołączył: 04/09/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #334
RE: Wirtualny Spedytor
(15/09/2018 10:44 PM)Dorpolowy napisał(a):  
(15/09/2018 08:14 PM)Beniu774 napisał(a):  Witam mam problem taki że gdy wybieram ładunki dodaje ich np 5 czy 6 zapisuje w savie to jak wchodze w gre to one mi się nie wyświetlają. Jak to wygląda że wchodzimy w rynek przesyłek i od razu je mamy czy jak ? zrobiłem wszystko tak jak było w instrukcji

Musisz wczytać ten Save który tworzyłeś przed generacją ładunków Smile mam nadzieję że jak wczytasz dany zapis gry to problem zniknie Big Grin

Wczytałem ten save i nadal nic .... zazaczyłem że z Antwerpii do Frankfurtu pomarańcze zapisałem wszedłem w gre wczytałem ten save i iby jest jakiś ładunek do Frakfurtu ale nie pomarańćze tylko brzoskwinie ... hmmm nie rozumiem tego
16/09/2018 06:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #335
RE: Wirtualny Spedytor
A masz jakiś mod podmieniający ładunki? Bo źle wykonane mody tego typu (nie będę wnikał w szczegóły) powodują, że ładunki się mieszają. Usuń mod na ładunki/naczepy i zobacz jeszcze raz, powinno przestać się mieszać.
16/09/2018 08:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #336
RE: Wirtualny Spedytor
Jest dostępna nowa wersja, która jest zgodna z grami w wersji 1.32

Program działa wyłącznie z rynkiem przesyłek. NIE DZIAŁA z własną naczepą - i na razie nie będzie.
Myślę, że ta wersja wymaga kilku słów wyjaśnień. Rynek ładunków został zaprojektowany w taki sposób, że nie ma możliwości wstawienia niczego w pliku zapisu. Gra generuje 'ziarno' (ciąg przypadkowych znaków), które potem jest interpretowane przez grę, jako ładunek, miejsce docelowe itp. To jak jest interpretowane ziarno, zależy również od tego, jaką naczepę posiadamy przypiętą do ciągnika. Odwrócenie tego procesu teoretycznie jest możliwe, ale bez wzorów które stosuje SCS, wymagałoby miesięcy pracy. To jest powód, dla którego ta wersja działa wyłącznie z rynkiem naczep i nie działa z własną naczepą. Rozmawiałem z programistą z SCSu na ten temat, ale nie spodziewałbym się, aby SCS zmieniło sposób zapisywania gry dlatego, że ktoś robi program zewnętrzny.
Także, Spedytor pozostaje wyłącznie do użytku przy rynku przesyłek.
Link w pierwszym poście!
21/09/2018 08:50 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: limowski , Szczuru , Tedy
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #337
RE: Wirtualny Spedytor
Wrzuciłem poprawkę 2.03.
Naprawia błędy związane z wagą ładunków, oraz poprawia stabilność rynku przesyłek - nadal się niestety zdarza, że rynek się restartuje po dodaniu ładunków. Walczę z tym, ale to dość skomplikowany proces.
02/10/2018 10:46 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: GrakuPL
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #338
RE: Wirtualny Spedytor
I tak wymiatasz, powodzenia. Wink

02/10/2018 03:53 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: xyzan
bonczi Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 3
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 6
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #339
RE: Wirtualny Spedytor
Xyzan,

Po pierwsze ogromne dzięki nie tylko za stworzenie tego niesamowicie użytecznego narzędzia, ale też za ciągłe jego rozwijanie i wsparcie dla użytkowników.

i jeśli juz o wsparciu mówimy...
Mam wrażenie, że pojawił się (mam oczywiście zainstalowaną wersję 2.06/patch 1.33) pewien problem z naczepami podkontenerowymi. Wygląda mi na to, że wybranie ładunku, który posiada przypisane również definicje konternera 40-stopowego (a nie tylko 20-tki) wywala błąd "daingling pointer". Możesz spróbować to przetestować na przykładzie cargo: "clothes_c" albo "apples_c". U mnie za każdym resetuje rynek. Nie ma problemu przy wyborze ładunków powiązanych wyłącznie z "krótkim" kontenerem - np. ADR-y.

Ręczne przeniesienie definicji z innego, wygenerowanego losowo przez grę w innym miejscu zlecenia, działa prawidłowo. Pozwala mi to domniemywać, że coś na rzeczy jest z samym "Wirtualnym Spedytorem". Będę wdzięczny za analizę i ew. poprawki, bo nie wyobrażam już sobie powrotu do ręcznej edycji game.sii Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12/12/2018 12:29 AM przez bonczi.)
10/12/2018 01:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #340
RE: Wirtualny Spedytor
jak dodajesz ładunek (jeszcze przed zapisaniem), to w pliku error.log pojawia się to, co będzie potem zapisane w pliku save. Możesz mi to również przesłać? Zaczyna się od lini:
12.12.2018 11:29:21: Job from:
i cały zapis tego, co będzie automatycznie wstawione.
Przede wszystkim chodzi o to, co jest wstawione w polach trailer_definition i trailer_variant:
Ja widzę coś, co może być podejrzane, a mianowicie wariant:
trailer_def.apples_c.krone.boxliner40
co sugeruje kontener 40'', którego nie ma na naczepę krone...
popatrzę u siebie co się dzieje, ale nie mogę zagwarantować, żę cokolwiek uda się naprawić.
12/12/2018 11:39 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: bonczi
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa