Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pare spraw. Michał zajrzyj!
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,099
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34107
Podziękowano mu 15548 raz(y)
Post: #11
RE: Pare spraw. Michał zajrzyj!
Więc jeśli chodzi o naczepę to są błędy w samym modelu a dokładniej:
Cytat:00:07:49.745 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/trailer_eu/krone/cool_liner/plain.tobj" in the read_only mode
Brakuję lub jest walnięty plik plain.tobj

Cytat:00:07:53.270 : <ERROR> [model] Unknown look name 'stokes' on model '/vehicle/trailer_eu/overweight/overweight_lod_02.pmd'
00:07:53.270 : <ERROR> [model] Unknown look name 'stokes' on model '/vehicle/trailer_eu/overweight/overweight_lod_03.pmd'
Problem z wariantem modelu.

Ogólnie to naczepę najlepiej sobie zaimportuj do zmoda popraw cały model (ogarnij te drzewka itp.) i zrób jeszcze raz eksport do gry.

A i jeszcze skoro przy logu to jest sporo błędów z matami i definicjami w MANie Tongue

7. Co do wycieraczek tu musiałbyś edytować model animacji a dokładniej model wipers.pmd
Czyli musiałbyś podstawić pod ten model swoje wycieraczki a następnie zrobić animację w zmodzie.
Tu też bym Ci na początki zabawy odradzał takie rzeczy na początek bo to już trochę potrzeba umiejętności więc najlepiej sobie zaimportuj ten wipers.pmd i przesuń cały model wycieraczek mocno na dół (aby nie było go widać w grze) - jest to taki półśrodek i w sumie to takie trochę nie profesjonalne podejście do tej sprawy ale lepsze to niż nic nie zrobienie z tym.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
10/03/2016 06:16 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Skipper Offline
Mistrz
***
ViP

Skąd: Słubice (Woj.Lubuskie)
Liczba postów: 190
Dołączył: 14/07/2014
Reputacja: 32
Podziękował: 48
Podziękowano mu 57 raz(y)
Post: #12
RE: Pare spraw. Michał zajrzyj!
(10/03/2016 05:34 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  1. Usuwasz linijkę ze ścieżką do modelu exterioru w definicji od interioru czyli:
w def/vehicle/truck/nazwa trucka/interior/plik.sii
usuwasz linijki z: ext_model, ext_variant, ext_look np.
Przed edycją:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Po edycji:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .


3. Nadal nie podałeś nic konkretnego bo możliwości błędów w logu jest tyle, że nie da się tego wszystkiego opisać tak na raz więc to się robi już na konkretnym logu i konkretnym przykładzie.

5. A po kiego chcesz jakiś inny model ale z animacjami od SCS bo przecież modele wnętrz od SCS są akurat bardzo dobrej jakości więc lepiej sobie edytować coś z gry Tongue Ale jak ustawisz precyzyjnie model to animacje powinny pasować.


Ps. Dobrze, że robisz na zmodzie 3 bo jest łatwiej i lepiej (nie trzeba się bawić w jakieś konwerty .pmg, poprawianie matów itp.) Big Grin

Co do tego interka.Który to dokładnie plik bo mam ich kilka i co się zmieniło bo ślepy jestem i nie widzę :/
12/03/2016 02:51 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,099
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34107
Podziękowano mu 15548 raz(y)
Post: #13
RE: Pare spraw. Michał zajrzyj!
To zmień to do wszystkich defach jak masz kilka wariantów.

A linijki co masz usunąć to są te:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Oczywiście ścieżkę do .pmd i warianty kabiny będziesz miał inne podane bo te są na przykładzie Actrosa MPIII

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12/03/2016 03:08 PM przez Michal_Z_gno.)
12/03/2016 03:07 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa