Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATS To ETS2
Autor Wiadomość
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #1
ATS To ETS2
Witam, chciałem to zostawić dla mnie. Ale mam kilka powodów że nie mogę tego zrobić , więc przechodząc do rzeczy: To spróbować modele przystosować z Ats'u do Ets 2, najprawdopodobniej może to być łatwe bo gry są spokrewnione ze sobą. Na końcu spróbować mapę przystosować! Nie liczę na realizację!!
08/06/2016 04:16 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
HasuFrogg
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #2
RE: ATS To ETS2
Napisz jeszcze raz tak by można było znaleźć w tym sens bo nic nie zrozumiałem.
Takie masło maślane teraz jest.
08/06/2016 05:09 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoNrAd FH:. , Wawrzyn5252 , Ania
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #3
RE: ATS To ETS2
(08/06/2016 05:09 PM)HasuFrogg napisał(a):  Napisz jeszcze raz tak by można było znaleźć w tym sens bo nic nie zrozumiałem.
Takie masło maślane teraz jest.

Chyba chodzi o to, by połączyć ETS2 i ATS w jedną grę.

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
08/06/2016 05:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,051
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2626
Podziękowano mu 1168 raz(y)
Post: #4
RE: ATS To ETS2
Jeśli chodzi o modele to jest troszku przerabiania definicji ale ja np. dzisiaj przerobiłem sobie część modeli z ATS do ETS 2 i mam zamiar sobie poprzerabiać resztę. (w tej chwili mam jakieś około 700 oczywiście trzeba by się jeszcze poprzerabiać dds bo są amerykańskie)

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
08/06/2016 05:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Saszu
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: ATS To ETS2
Przecież kilka modeli jest skonwertowanych a ATS do ETS2. Wink Jeśli chodzi o mapę, nie skonwertujesz jej, jedynie to modele, prefaby itp. rzeczy, a siatkę dróg trzeba zrobić w ME.
08/06/2016 05:54 PM
Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #6
RE: ATS To ETS2
(08/06/2016 05:09 PM)HasuFrogg napisał(a):  Napisz jeszcze raz tak by można było znaleźć w tym sens bo nic nie zrozumiałem.
Takie masło maślane teraz jest.

Chodzi oto: żeby modele z gry Ats przystosować do Ets 2. Później próbować odwzorować mapę z Ats z skonwertowanych modeli, po prostu zrobić tak żeby mapę z Ats'u zrobić do Ets 2!
09/06/2016 04:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Aras. Offline
: )
*****
Pomocnik

Skąd: Ordynacja Zamojska !
Liczba postów: 2,908
Dołączył: 14/12/2014
Reputacja: 367
Podziękował: 354
Podziękowano mu 3076 raz(y)
Post: #7
RE: ATS To ETS2
Jak dla mnie bez sensu, po co mapa ATS do ETS2? Nie lepiej kupić ATS i grać, takie jest moje zdanie Big Grin

09/06/2016 04:36 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Adam1067 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 908
Dołączył: 16/01/2012
Reputacja: 25
Podziękował: 871
Podziękowano mu 805 raz(y)
Post: #8
RE: ATS To ETS2
Tym bardziej że jest build pod 32-bitową wersję systemu.Po co robić amerykę w ETS-ie i na odwrót.....

09/06/2016 04:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
HasuFrogg
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #9
RE: ATS To ETS2
(09/06/2016 04:27 PM)FKS Stal Mielec napisał(a):  Chodzi oto: żeby modele z gry Ats przystosować do Ets 2. Później próbować odwzorować mapę z Ats z skonwertowanych modeli, po prostu zrobić tak żeby mapę z Ats'u zrobić do Ets 2!

Kto miałby się zająć "przystosowaniem" modeli do ETS2 oraz kto miałby tą mapę robić ?
Pomysły można przedstawiać różne ale kto miałby to zrobić ?

***

Ja mam pomysł by zrobic ETS2 w GTAV Wink
Niech ktoś zrobi taki mod do GTAV.
09/06/2016 07:44 PM
Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 942
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2589 raz(y)
Post: #10
RE: ATS To ETS2
Z przełożeniem modeli do ETS2 to nie ma problemu - nawet niektóre bazują na tych samych plikach .mat (obie gry mają kilkadziesiąt wspólnych)
Sam przystosowałem kilkanaście modeli i już są używane na mapie promods.
Praktycznie nie ma tu żadnej filozofii - wystarczyło same pliki modelu przełożyć i odpowiednio model dopisać.
To samo z prefabami.

Widze że powraca tutaj temat odnośnie połączenia map i już to kiedyś gdzieś pisałem.
Najpierw trzeba zmienić całkiem ogólne definicje.
Tak w ETS2 jak i w ATS jest np. model.sii , prefab.sii ..itd

Najrozsądniej jak dla mnie, i gdybym miał się za to zabierać to bym tak zrobił: umieścił wszystko co dotyczy ATS (prefaby , modele ..itd) w ogólnym katalogu "ATS"
I dopiero wtedy wszystko zmienił w definicjach, matach , plikach tobj ..itd
Ogólne definicje zmienił na prefab.ats.sii model.ats.sii ..itd

Pliki 'automat' można ewentualnie nadpisać tymi od ATS-a... itd
Jesli juz wszystkie pliki i definicje mamy razem spakowane (ale wciąż osobno) i z ETS2 i ATS, to można spróbować uruchomić na raz dwa edytory i po prostu skopiować mapę ATS do ETS.

Sporo roboty i tylko dla kogoś obeznanego, wtajemniczonego i zapartego w boju.
Trzeba też umieć kilkanaście komend z poza tych standardowych edytora i dobrze też umieć sobie napisać skrypty ułatwiające pracę.
Trzeba też być biegłym w obsłudze porządnego edytora tekstu - aby zmieniać dane w plikach masowo a nie każdy pliczek pojedynczo.
Tak jak pisałem... znam 2-3 osoby którzy by mogli to zrobić, ale nie jest to żaden z Was Tongue (bez urazy)

p.s.
Gdyby nie inny projekt myślę że mógłbym się skusić na takie połączenie.
Jak ktoś nie ma tego 'w małym palcu' to za połączenie niech się lepiej nie zabiera:
(do tego dochodzi kilka innych ważnych rzeczy zwiazanych z edytorem a niekiedy nieznanych 'zwykłemu' mapmakerowi)

Cytat: The editor now supports a batch renaming of some types of objects based on config file.
First you need to prepare configuration file describing the changes which should be applied (see bellow).
Afterwards you need to load the map in the editor, press F3 to open the replacement dialog,
press the Batch replace button and confirm the change. Afterwards you should save and reload the map.

The operation requires that units for both the old and the new names exist during the operation
so you will need to do the operation in separate steps by first adding units under the new names to the definitions,
then doing the rename and afterwards removing the units with the old names from the definitions.

The configuration file must be stored as Documents\Euro Truck Simulator 2\replace.sii.
The file must contain a single unit of type editor_search_replace.
The unit contains string array attribute sectors which must contain names of all sectors in which to apply the changes.
The sector name corresponds to base name of the files used to store that sector (e.g. sec+0001-0001).
The unit also contains additional string array attributes which define the replacements.
The format of the replacement string is "old_name|new_name". Following arrays are supported:
ter_material - terrain materials
road_material - road materials
sidewalk_material - sidewalk materials
bld_scheme - building schemes
model - models
vegetation - vegetations
road_look - road looks
ter_profile - terrain profiles
railing - railings on roads
sign - lamps/bollars along the road
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09/06/2016 09:25 PM przez RadolSzczecin.)
09/06/2016 09:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa