Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bramy
Autor Wiadomość
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 990
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 173
Podziękowano mu 631 raz(y)
Post: #1
Bramy
Witam, ostatnio w mojej pustej głowie wyronił się plan. A dokładnie zrobienie animacji bramy. Jak będzie działać?? Po prostu animacje drzwi garażowych trochę zmienić. Obrócić otwarcie na "podłogę" i leciutko poprawić Tongue wypali czy nie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20/07/2016 11:46 AM przez Misiek.)
20/07/2016 11:45 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WiTo Offline
:.. LINKIN PARK..:
***
ViP

Skąd: Oława
Liczba postów: 712
Dołączył: 13/02/2015
Reputacja: 50
Podziękował: 642
Podziękowano mu 556 raz(y)
Post: #2
RE: Bramy
Jak dobrze zrobisz to wypali:E

20/07/2016 12:17 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 990
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 173
Podziękowano mu 631 raz(y)
Post: #3
RE: Bramy
(20/07/2016 12:17 PM)WiTo napisał(a):  Jak dobrze zrobisz to wypali:E

mój poziom blendera to: Typowa Janusz :E Więc nie zrobię Smile
20/07/2016 12:20 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WiTo Offline
:.. LINKIN PARK..:
***
ViP

Skąd: Oława
Liczba postów: 712
Dołączył: 13/02/2015
Reputacja: 50
Podziękował: 642
Podziękowano mu 556 raz(y)
Post: #4
RE: Bramy
(20/07/2016 12:20 PM)FKS Stal Mielec napisał(a):  
(20/07/2016 12:17 PM)WiTo napisał(a):  Jak dobrze zrobisz to wypali:E

mój poziom blendera to: Typowa Janusz :E Więc nie zrobię Smile
Napewno umiesz więcej odemnie,wierze że się za to zabierzesz2smiech2smiech

20/07/2016 12:34 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 990
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 173
Podziękowano mu 631 raz(y)
Post: #5
RE: Bramy
(20/07/2016 12:34 PM)WiTo napisał(a):  
(20/07/2016 12:20 PM)FKS Stal Mielec napisał(a):  
(20/07/2016 12:17 PM)WiTo napisał(a):  Jak dobrze zrobisz to wypali:E

mój poziom blendera to: Typowa Janusz :E Więc nie zrobię Smile
Napewno umiesz więcej odemnie,wierze że się za to zabierzesz2smiech2smiech

przy moim lenistwie...
20/07/2016 12:35 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Hardcor123 Offline
Hardcorowy ( . ) Y ( . )
****
Trucker

Skąd: Zamość
Liczba postów: 2,823
Dołączył: 29/07/2014
Reputacja: 93
Podziękował: 1886
Podziękowano mu 2441 raz(y)
Post: #6
RE: Bramy
Sam zapytałeś czy pomysł wypali i sam Sobie na swoje pytanie odpowiedziałeś... jak weźmiesz się w garść to Ci sie to uda, zobaczysz Wink

Image
20/07/2016 01:01 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,085
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 616
Podziękował: 32446
Podziękowano mu 14462 raz(y)
Post: #7
RE: Bramy
Edycja samego modelu Ci nic nie da bo to trzeba edytować jeszcze plik .pma odpowiadający za pozycję i generalnie cały ruch animacji.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
20/07/2016 01:02 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości