Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 2.5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulacja pozycji kolumy kierownicy
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 943
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2591 raz(y)
Post: #21
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
(23/07/2016 10:27 PM)HasuFrogg napisał(a):  ...ale jak wydadzą za darmo a nie jako płatne "mini DLC" to niech będzie.

Przecież regulacja fotela też nie była jako dlc.
Warto spojrzeć dokładnie na prezentacje - to jest dodana dodatkowa opcja na stale do już istniejących - standardowych.
To jest taka sama sytuacja jak dodatkowa opcja z podczepianiem naczepy.
Przestańcie mylić rodzaj dodatków.
Jestem już po testach tego i fajnie że jest to dodane.

NA początku było pełno głosów ze za mało opcji i regulacji jak na rodaj gry i w nazwie "Symulator".
Teraz jak coś tam co chwila dodają ..to też niektórym nie pasuje.

Po za tym ciekawostka:
Zostanie dodana nowa opcja "preferred job lenght"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/07/2016 12:54 PM przez RadolSzczecin.)
24/07/2016 12:38 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,025
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 118
Podziękowano mu 1081 raz(y)
Post: #22
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
A ta nowa opcja za co będzie odpowiadać ?

Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili. Pokaż, że się mylili ~ Magik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
24/07/2016 02:03 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
oszczepanek12 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 29
Dołączył: 29/01/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 2
Podziękowano mu 16 raz(y)
Post: #23
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
Preferowany czas pracy ? Nie rozumiem co z tego chodzi Big Grin
A to prawda że któryś patch ma dodać 5 miast w niemczech ?
24/07/2016 04:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
HasuFrogg
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #24
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
(24/07/2016 12:38 PM)RadolSzczecin napisał(a):  
(23/07/2016 10:27 PM)HasuFrogg napisał(a):  ...ale jak wydadzą za darmo a nie jako płatne "mini DLC" to niech będzie.

Przecież regulacja fotela też nie była jako dlc.
Warto spojrzeć dokładnie na prezentacje - to jest dodana dodatkowa opcja na stale do już istniejących - standardowych.
To jest taka sama sytuacja jak dodatkowa opcja z podczepianiem naczepy.
Przestańcie mylić rodzaj dodatków.
Jestem już po testach tego i fajnie że jest to dodane.

NA początku było pełno głosów ze za mało opcji i regulacji jak na rodaj gry i w nazwie "Symulator".
Teraz jak coś tam co chwila dodają ..to też niektórym nie pasuje.

SCS strasznie lubi pompować balonik co takich drobiazgów jak nawet ta regulacja kierownicy.

Po za tym ciekawostka:
Zostanie dodana nowa opcja "preferred job lenght"

No już już Radol nie spinaj się tak.
Jaja sobie robiłem z tym płatnym DLC ale z drugiej strony mamy wychwalać SCS za co ? Kilka miesięcy robili regulacje kierownicy ? Przecież taką "popierdółkę" zrobi jeden człowiek w max tydzień czasu ot straszna rewolucja w symulatorze faktycznie dodanie animacji i kilku definicji.
24/07/2016 04:41 PM
Odpowiedz cytując ten post
Kurdianeł Offline
Tylko Scania!!!
****
Trucker

Skąd: Chełm [LC]
Liczba postów: 1,203
Dołączył: 30/10/2013
Reputacja: 51
Podziękował: 1814
Podziękowano mu 1932 raz(y)
Post: #25
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
Lepiej niech w końcu wydadzą DLC France, Renault T, albo zajmą się za robotę BDF-ów albo za możliwość posiadania własnych naczep



Moja maszyna:
Procesor: AMD Ryzen 7 2700
Grafika: MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z
Płyta: MSI B450M Mortar Titanium
RAM: Adata XPG Gammix D10 DDR4 16GB
Dysk SSD 1: Plextor 256GB M.2 PCIe
Dysk SSD 2: Plextor 512GB M.2 PCIe
Zasilacz: be quiet! System Power 9 CM 600W
Obudowa: Sharkoon DG7000-G RGB
25/07/2016 03:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,099
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34101
Podziękowano mu 15548 raz(y)
Post: #26
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
Ja wam powiem tak:
Sam często krytykowałem SCS za wprowadzanie patchy nic nie wnoszących znaczniejszego do gry, za dodanie podwozi do BDF w modelach (nie widocznie, nie wykorzystane jak na razie i leżące odłogiem w base) ale taką funkcję regulacji uważam już za coś bardziej konkretnego i moim zdaniem to akurat będzie dobra zmiana gdyż nie będzie trzeba przerabiać modelu animacji aby "zająć odpowiednią pozycję za kółkiem" bo aktualnie to trochę średnio to jest bo jak się ustawi odpowiednio kamerę to zwykle nie widać dobrze wszystkich zegarów itp. Oczywiście wiadomo, że też wolałbym mieć zamiast tego te własne naczepy itp. ale taka zmiana też nie uważam, że jest jakaś zła zawsze lepszy rydz niż nic.


HasuFrogg tu nie zgodzę się , że to tylko pierdółka bo do tego należało na nowo wymyślić animację do gry gdyż aktualnie modele były stateczne tzn. działały tylko w pozycji ustalonej w samym modelu i gracz nie miał wpływu na ich pozycję a dokładniej kąt obrotu w osiach góra - dół, przód - tył. Czyli dodanie tej opcji to opracowanie na nowo systemu animacji w grze i nie jest to na bank góra tydzień pracy dla jednej osoby bo aby takie coś wprowadzić to nie wystarczy posiedzieć trochę w blenderze, dodać paru defów itp. i gotowe (trzeba tu jednak wprowadzić nową funkcję do tych animacji której nie było dotąd w żadnym modelu z gry).
Pewnie zaraz powiesz, że moderzy już to zrobili wcześniej ale tu też powiem, że to nie było to samo bo np. DAF Szeryfa (nie wiem czy dobrze login napisałem) był zrobiony zupełnie inaczej czyli tak jak pisałeś poprzez edycję modelu animacji, dodanie pliku .pma itp. a dodatkowo to był model stateczny czyli miałeś silnik odpalony - kierownica do jazdy i silnik zgaszony - kierownica do góry (czyli dwie pozycje animacji bez możliwości bezpośredniej regulacji tego w grze). A tu jednak będzie można sobie ją wyregulować pod siebie co jest znaczącą różnicą zwłaszcza pod kątem wykonania tego.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25/07/2016 03:30 PM przez Michal_Z_gno.)
25/07/2016 03:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Rosok , Wawrzyn5252 , VresT , limowski , rambo88pl
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 943
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2591 raz(y)
Post: #27
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
(24/07/2016 04:41 PM)HasuFrogg napisał(a):  Jaja sobie robiłem z tym płatnym DLC ale z drugiej strony mamy wychwalać SCS za co ? Kilka miesięcy robili regulacje kierownicy ?

Przecież nikt tutaj niczego nie wychwala. Dodano nową opcje regulacji i tyle.
Zawsze to cos dodatkowo do ustawienia sobie 'pod siebie' i kolejna mała rzecz przybliżająca grę do miana symulatora.

Nie wiem skąd u Ciebie wiedza że przez kilka miesięcy robili tę regulacje kierownicy.
Typowe marudzenie kogoś kto nie zna się na tym.
Od kilku miesiecy to większość studia 'siedzi' nad nowym dlc, a nowe dlc to nie tylko samo budowanie w edytorze - to nowe modele, prefaby i wszystko to co ma być użyte.
To, ile takich mniejszych projektów jak ta regulacja jest jeszcze w kolejce do wykonania lub już w fazie końcowym do wdrożenia, to też nie wiesz dokładnie.

Nie pisz więc tak jakby całe studio siedziało od miesiećy nad tą regulacją bo
niestety piszesz bzdury.

Doskonale sprawę dodania tej regulacji objaśnił wyżej Michał.
Ja napiszę tylko ze o wiele lepiej wolę takie coś wprost od SCS-u, niż mod, który za jakis czas może przestać być kompatybilny.
Wcale więc nie mam za złe że SCS cos doda - co zrobili moderzy.
Może nie jest to na tyle "efekcjarskie" ale na pewno bardziej praktyczne i funkcjonalne.

p.s.
Należy też pamietać że równocześnie rozwijany jest ATS i niektóre funkcje bedą wprowadzone jednocześnie do obu gier.
To takze wymusza pewna specyficzną pracę i czas poświęcony na wdrozenie takich dodatków.

Już to gdzieś napisałem i powtórzę:
Wyobraźcie sobie że ETS2 kompletnie nie można moddować i nie ma dostępu do plików.
Myślę że wtedy większe znaczenie nabrało by wszystko to co dodatkowo doda nam SCS do gry, a na widok takiej 'popierdółki' jak ta regulacja to nie jeden obślinił by sobie klawiaturę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25/07/2016 10:38 PM przez RadolSzczecin.)
25/07/2016 10:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Rosok , WiTo , Marek_30 , Aves , rambo88pl
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Regulacja pozycji za kierownicą czyli nowa funkcja w ETS2 Michal_Z_gno 9 7,506 25/04/2014 10:20 AM
Ostatni post: Śliwka

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa