Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Realistyczne drogi
Autor Wiadomość
.:KoNrAd FH:. Offline
KieroFca Zawodowy (C+E)
****
Trucker

Skąd: LLU
Liczba postów: 1,388
Dołączył: 03/08/2011
Reputacja: 152
Podziękował: 3162
Podziękowano mu 1408 raz(y)
Post: #11
RE: Realistyczne drogi
A tekstura dróg? przesunąć linie te białe i dać więcej pobocza?

28/08/2016 07:15 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ukaszeł Offline
Rajdowiec Bombowiec :e
****
Trucker

Skąd: Częstochowa
Liczba postów: 404
Dołączył: 01/08/2012
Reputacja: 11
Podziękował: 200
Podziękowano mu 359 raz(y)
Post: #12
RE: Realistyczne drogi
to już brzmi, jednak nie wiem czy nie trzeba będzie ogarnąć ruchu ai, żeby jeździł według nowych linii.

Image
28/08/2016 07:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
polik1997
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #13
RE: Realistyczne drogi
Ale w sumie raczej większość graczy w szczególności z posiadaniem kierownicy chciałoby pojeździć na takich drogach Wink Trzeba by było porozumieć się z ludźmi którzy tworzyli najlepsze mapy i ludźmi z SCS'u
28/08/2016 07:17 PM
Odpowiedz cytując ten post
Ukaszeł Offline
Rajdowiec Bombowiec :e
****
Trucker

Skąd: Częstochowa
Liczba postów: 404
Dołączył: 01/08/2012
Reputacja: 11
Podziękował: 200
Podziękowano mu 359 raz(y)
Post: #14
RE: Realistyczne drogi
polik1997, ustaw się w kolejce do SCS.. oni i tak już robią słabe rzeczy, a ty dasz im pomysł przez który nic nie będą robić.. albo jest wyjście. kup skandynawie ( jeśli nie masz ) i tam są wąskie drogi Smile

Image
28/08/2016 07:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
polik1997
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #15
RE: Realistyczne drogi
Mam wszystko co możliwe Big Grin
28/08/2016 07:21 PM
Odpowiedz cytując ten post
HTSvs Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Opole / Wrocław
Liczba postów: 19
Dołączył: 21/07/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #16
RE: Realistyczne drogi
Przy zmianie tekstur obawiam się że ruch ai jechałby po ścieżce przypisanej do i tak danej drogi... więc by jeździł po liniach.
28/08/2016 07:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: siedlecki95
polik1997
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #17
RE: Realistyczne drogi
Ale można by było zwęzić tak minimalnie do ścieżki ruchu AI
28/08/2016 07:30 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoNrAd FH:.
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #18
RE: Realistyczne drogi
Nic to nie zmieni - samochody mijały by sie w dokładnie tej samej odległości od siebie - jakby ta droga nie wyglądała i gdzie by nie miała linii.
Po za tym do tego dochodzą roznego rodzaju skrzyżowania (prefaby) a to też musi pasować.

Jak masz jako takie pojęcie to możesz sie ewentualnie w to bawić się na oryginalnej mapie - bo tam masz zdecydowanie mniej rodzai dróg.
Trzeba pamiętać że definiujesz wygląd dróg jakby w dwojaki sposób bo wygląd poprzez samą teksturę , a rozmiary pasa drogi, pobocza i odległosci linii w definicjach.
(jak wspomniałem AI i tak jedzie sobie jednak wedle linii zapisanej w modelu)

Według mnie temat umrze śmiercią naturalną bo porócz chęci trzeba mieć i też pojęcie co i jak działa.
Niech ktos to zrobi tylko na samej mapie SCS-u a będzie dobrze, bo promods to ma za dużo tego w zasobach.

Żeby uzyskać pożądany efekt (nie tylko wizualny) musisz zmodyfikować tor jazdy AI... życzę powodzenia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/08/2016 07:51 PM przez RadolSzczecin.)
28/08/2016 07:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
polik1997
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #19
RE: Realistyczne drogi
https://s12.postimg.org/97udv6rql/ets2_00034.jpg
https://s12.postimg.org/k8pj07jzh/ets2_00035.jpg

W lusterkach widać jak wg mnie powinna być szeroka jezdnia, może być o te kilka wirtualnych CM szersza ale fajne by było jakby ta droga tak wyglądała tzn chodzi o pasy
28/08/2016 07:50 PM
Odpowiedz cytując ten post
polik1997
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #20
RE: Realistyczne drogi
(28/08/2016 07:46 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Nic to nie zmieni - samochody mijały by sie w dokładnie tej samej odległości od siebie - jakby ta droga nie wyglądała i gdzie by nie miała linii.
Po za tym do tego dochodzą roznego rodzaju skrzyżowania (prefaby) a to też musi pasować.

Jak masz jako takie pojęcie to możesz sie ewentualnie w to bawić się na oryginalnej mapie - bo tam masz zdecydowanie mniej rodzai dróg.
Trzeba pamiętać że definiujesz wygląd dróg jakby w dwojaki sposób bo wygląd poprzez samą teksturę , a rozmiary pasa drogi, pobocza i odległosci linii w definicjach.
(jak wspomniałem AI i tak jedzie sobie jednak wedle linii zapisanej w modelu)

Według mnie temat umrze śmiercią naturalną bo porócz chęci trzeba mieć i też pojęcie co i jak działa.
Niech ktos to zrobi tylko na samej mapie SCS-u a będzie dobrze, bo promods to ma za dużo tego w zasobach.

Dziękuję za odpowiedź Big Grin Trochę szkoda, no a ja zbytnio dobry w takie rzeczy nie jestem, ale mógłbym się w to pobawić
28/08/2016 07:53 PM
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Realistyczne prędkości. SharkM4X 3 1,750 23/03/2020 01:36 PM
Ostatni post: rafaelcz82

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa