Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 3 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ConverterPIX - pmx -> pix
Autor Wiadomość
mwl4
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
ConverterPIX - pmx -> pix
Cześć,
jak zapewne wiecie, SCS Tools for Blender został wydany dawno temu, ale ciągle nie było możliwości edytowania modeli, które są zapisane w formacie gry.
Właśnie dlatego napisałem pewne narzędzie jakiś czas temu, i przyszedł czas na podzielenie się nim. Projekt jest Open Source, być może komuś może się przydać wiedza jak odczytywać formaty gry.

Repozytorium GitHuba: https://github.com/mwl4/ConverterPIX

Tam znajdziecie źródła, jak i binaria (windows x86 & linux). Jak tego użyć?

To jest całkiem proste, tutaj film wyjaśniający podstawy:
https://www.youtube.com/watch?v=DpUSlQxMVuw

Co to wspiera:
- pmg(0x13)
- pmd(0x04)
- pma(0x03)
- ppd(0x15)
- tobj(magic = 1890650625)
- mat


Już niedługo wsparcie dla .pmc.

PS. Po więcej informacji czytajcie pomoc (converter_pix -h)

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.!

Oryginalny wątek: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=162&t=216158
31/08/2016 09:54 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Borsuk , limowski , Michal_Z_gno , Adam.J , err1911 , .:KoxTrucker:. , VresT
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #2
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
Program działa ładnie więc polecam - Magda Gessler :E
Image



Ps. Biorę się za dalszą zabawę z programem Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
01/09/2016 04:19 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: limowski
bisson1976
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #3
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
Ciekawe czy dzięki temu będzie można w końcu w blenderze robić prefaby?
01/09/2016 05:25 PM
Odpowiedz cytując ten post
mwl4
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #4
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
(01/09/2016 05:25 PM)bisson1976 napisał(a):  Ciekawe czy dzięki temu będzie można w końcu w blenderze robić prefaby?

Już można bez problemu. Dzięki temu programowi wczytasz prefaby znajdujące się już w grze.
01/09/2016 07:04 PM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #5
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
jesteś bogiem Smile
01/09/2016 07:13 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
siedlecki95 Offline
lakiernik
***
ViP

Skąd: Szczecin
Liczba postów: 314
Dołączył: 02/03/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 170
Podziękowano mu 146 raz(y)
Post: #6
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
po imporcie model jest szary czemu nie ma tekstur??

27/08/2017 09:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #7
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
włączyłeś w blenderze tekstury?
27/08/2017 09:39 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
siedlecki95 Offline
lakiernik
***
ViP

Skąd: Szczecin
Liczba postów: 314
Dołączył: 02/03/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 170
Podziękowano mu 146 raz(y)
Post: #8
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
tak
edit: nie moge wczytać jakiegokolwiek modelu z wersji 1.28 a robie wszystko tak samo jak mwl4

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27/08/2017 09:50 PM przez siedlecki95.)
27/08/2017 09:49 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #9
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
a masz światło? Co ci piszę jak importujesz?
27/08/2017 10:47 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
siedlecki95 Offline
lakiernik
***
ViP

Skąd: Szczecin
Liczba postów: 314
Dołączył: 02/03/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 170
Podziękowano mu 146 raz(y)
Post: #10
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
swiatło jest , zaraz wstawie tu zdjęcie

https://www.flickr.com/photos/136771523@...5774966283

w folderze jest wypakowany base.scs

model mana madstera został skonwertowany narzędziem mwl4

aha i zauwaz ze chyba jest podana zła sciezka do matów chociaz według mnie wszystko jest tam dobrze zrobione

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27/08/2017 11:11 PM przez siedlecki95.)
27/08/2017 11:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa