Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
On The Road - The Real Truck Simulator
Autor Wiadomość
Trucker_zero Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 41
Dołączył: 30/07/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 12
Podziękowano mu 29 raz(y)
Post: #31
RE: On The Road - The Real Truck Simulator
Ostatnio liczyłem ile SCS zarobiło na swoich produkcjach: znalazłem, że sam ETS2, ATS, ETS1, Scania Truck Driving Simulator zostały sprzedane w 5 milionach egzemplarzy (tylko dane ze Steam!). Nawet jak zaniżymy bardzo średnią cenę sprzedaży na 5 Eur wyjdzie 25 milionów Eur, zróbmy 7 Eur wychodzi 35 milonów Eur. Niestety nie znam wyników sprzedaży German Truck Simulator (który mógł świetnie sprzedać), Going East, Scandinavia, Francja, wszystkie paint jobs, cabin accesories, gryfin, specjalne ładunki, schwarzmuler, Michelin, itp. itd. Rynek jest duży. Nie wiem czy na tyle duży, żeby się nim zainteresowały studia nieco większe od SCS, dla mniejszych jest to na pewno marzenie. Po Niemcach też nie spodziewam się cudów, ale może nas czymś zaskoczą, kto wie. Na pewno będzie to kolejny argument dla tych co chcą zmian w polityce SCSu. A czy oni się ugną? Czas pokaże.
05/03/2017 12:31 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #32
RE: On The Road - The Real Truck Simulator
Rozpisałęm się w shoucie, ale myslę, że mógłby to być dobry przyczynek do merytorycznej dyskusji. Nie wiem czy ten temat jest dobry, ewentualnie proszę o przeniesienie lub wyodręnienie.

Cytat:W On The Road podoba mi się światło. Ale to akurat efekt z silnika. Reszta mi się tam mało podoba. To jest włąśnie różnica między podejściem SCS a Astragonu. Nie ilość funkcji tylko dopracowanie funkcji. Astragon - super robimy wysiadanie z autobusu, ale za sekundę spaceru zauważasz niedopracowanie świata. SCS - aby zrobić wysiadanie z ciężarówki dobrze potrzeba by przebudować cała mapę, otestować colboxy na każdym centymetrze mapy, wiele miejsc przerobić, najlepiej dodać jakieś cutsceny, jakieś nie wiem, płacenie na stacji paliw, questy inne. A wszystko po to żeby gracz parę razy to skorzystał a potem (patrz fernbus i check-iny) wyłączył.
Innymi słowy -> przerobienie całej gry dla chwilowej rozrywki. Wniosek SCS - gra nie warta świeczki, nie chcemy tej funkcji

Myślicie, że SCS puści takie DLC/ funkcję bez żadnego ostrzeżęnia że to skomplikowane misje? Że pozwoli byś jechał z ładunkiem przez miejsca gdzie nie ma opcji byś się zmieścił? Że nie uczuli Ciebie, że z tym się jeździ trochę inaczej? Że pozoli Ci na bezrefksyjne podpięcie ciągnika z najmniejszym silnikiem i układem 4x2. To jest właśnie różnica między dodaniem funkcji do gry, a zrobieniem tego dobrze i kompleksowo. Wtedy wychodzi, że samo zrobienie modelu, wpisanie do ekonomii liczby ton i zaprogramowanie skręcania osi, to dopiero wczesny początek prac.

Teraz może dam inny przykład. Widzieliście na wideo świątecznym oversizy i skrętne osie. Jak by to najprawdopodobniej wyglądało u Astragonu? Wymodelowaliby, naprogramowaliby fizykę skrętu osi, wrzucili do gry, przetestowali że działa. Tylko zaraz... Nie zwróciliście uwagi, że ładunki są tutaj większe, a jednokrotnie też i cięższe? Że przy skrętnych osiach inaczej się bierze zakręty? Najprościej mówiąc - że jazda z takimi ładunkami jest generalnie bardziej skomplikowana? Was tutaj takie ładunki mogą podjarać, mogą być wyzwaniem, nawet wstawione jak przez Astragon. Ale jeżeli będzie zbugowana eskorta, zakręty czy skrzyżowania nie będą niepokonywalne z taką naczepą, to co zrobi niedoświadczony, młody gracz (a tacy to większość)? Natychmiast wystawi recenzję że jest to niegrywalne i do niczego.

Tak samo zakup naczep. Ja go bardzo bym chciał, ale zakup naczep to nie powinno być tylko zrobienie sklepu z naczepami. To szereg dalszych wątpliwości. Ok - kupujesz. Ale gdzie? W salonie ciężarówek? W małym nie ma opcji żeby zespawnować naczepę. Nie zmieści się. To co? Miała być prosta funkcja zakupu naczep, a wychodzi na to, że aby miało to sens, to trzeba przebudować salony, albo rozgrzebywać dawno "zamknięte" miasta aby dodać tam salony naczep. Zaraz, ale czy to nie rozwali modów np. ProMods? To jak już rozgrzebano to może postawić je od nowa w standardzie Francji? A przecież ludzie na forach pisali, że zakup naczep to tylko kilka linijek kodu. No dobra, dajmy na to, że znaleziono formułę jak zrobić zakup z sensem. No ale dobra. Ale co teraz. Zawiozłeś ładunek - widzisz, że stoi tam super naczepa z super ładuneczkiem na drugi koniec mapy. Biere to! Ale co w tym układzie z twoją własną naczepą? zostaje gdzie ją odczepiłeś? Teleportuje się ją do garażu? Którego? W realnym świecie niejednokrotnie długo szukasz ładunku na swoją naczepę. Wy to rozumiecie, Wam by się to podobało. A teraz wyobraźcie sobie że siada do gry dzieciak, który w życiu w to nie grał i ma podejście roszczeniowe. Patrzy a tu połowę czasu jeździ bez ładunku. I wystawia recenzję że gra popaprana bo nic nie wozi. Powiecie - na firankę albo chłodnie coś znajdziesz. Może trzeba olevelować naczepy jak ciężarówki. Powiecie olevelować naczepy. Dobry punkt. To słuszny koncept. No ale dobra, dzieciak skorzystał z trainera, gotowego savu, albo cheat enginu... Do tego gdzie punkty rozładowania i łądunku na już istniejących prefabach. Trzeba by wszystkie skontrolować, albo przepisać logikę tych punktów.

Nie chodzi mi o to, by wybielać SCS. Bo ja chcę tego zakupu! Chodzi o pokazanie, że brak wielu wynika nie z lenistwa tylko ze świadomej decyzji dokonanej po długiej analizie za, przeciw, koszty i korzyści. Chcę pokazać, że rzeczy są znacznie bardziej skomplikowane niż się Wam wydaje, a w szczególności jak wielu pisze. Same zaimplementowanie DX11, może da 1-2 fps i to w zależności od konfiguracji komputera. DX to biblioteka, która daje możliwości. Jak w zwykłej bibliotece - nie będziesz mądrzejszy tylko dlatego że masz kartę do biblioteki narodowej. Będziesz mądrzejszy, jak wykorzystasz jak najwięcej książek i wiedzy, którą możesz tam znaleźć.
Teraz znikam do poniedziałku.
24/03/2017 09:48 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: PLAYER
Trucker_zero Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 41
Dołączył: 30/07/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 12
Podziękowano mu 29 raz(y)
Post: #33
RE: On The Road - The Real Truck Simulator
Tak na prawdę to trudno jest się w tej chwili wypowiadać na temat tej gry. Za tydzień będzie można bardziej, chociaż dopóki gra nie zostanie ogłoszona jako "ukończona" oficjalnie, to też nie ma co wygłaszać jednoznacznych osądów. Jedno jest pewne: na obecnym stadium jest sporo niedociągnięć. Na pewno wszyscy spodziewaliśmy się dużo bardziej ukończonego projektu. Zgodzę się z Tobą, że zrobić dobrą grę, to prawdziwa sztuka. Na pewno SCS wydaje zawsze gry lub dodatki bardzo udane, dokończone i z minimalną ilością błędów. Nikt chyba tu nie napisze, że gry SCS-u są słabej jakości. Główny zarzut pod adresem SCS-u to brak innowacyjności i stagnacja w rozwoju. Coś się chyba jednak zaczyna zmieniać w tej kwestii. Wracając do On The Road pomimo tych niedociągnięć i błędów to kupię tę grę. Porównując np. Fernbusa, to muszę stwierdzić, że tam rozwój cały czas jest. Wczoraj TML np. ogłosiło, że zrobią animację dla wsiadających pasażerów i pozostawiających bagaż w luku. Obie gry wydaje Aerosoft, więc liczę na rozwój OTR. Jak ktoś chce też ją kupic, to teraz jest dobry moment ze względu na cenę, bo potem może być różnie. Na ten moment gry SCS-u są numer jeden, w końcu lata na rynku robią swoje. Nie zmienia to faktu, że konkurencja też dołoży kamyczki do tego wspólnego ogródka Smile
24/03/2017 01:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,025
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 118
Podziękowano mu 1081 raz(y)
Post: #34
RE: On The Road - The Real Truck Simulator
Dowiedziałem się, że demo będzie, ale po wczesnym dostępie Smile

Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili. Pokaż, że się mylili ~ Magik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/04/2017 01:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #35
RE: On The Road - The Real Truck Simulator
Temat o grze przycichł więc trzeba go rozkręcić bo gra się nadal rozwija i niedawno wyszedł patch 0.6.5 Smile
Tak czy siak więcej i lepiej wyjaśni co i jak się tam ma youtuber MATAMET











Tak więc oglądajcie i wypowiadajcie się w temacie Wykrzyknik

Macie jeszcze tak dla przypomnienia link do gry na steamie:
http://steamcommunity.com/app/285380

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
08/12/2017 09:28 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Ania , Adam.J , Borsuk
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #36
RE: On The Road - The Real Truck Simulator
Na tę chwilę nie mogę się przekonać do tego trucksima, a żałuję, gdyż monopol SCS na trucki trwa już zdecydowanie zbyt długo. On the Road być może będzie mega-przyzwoitym tytułem, ale za 2 lata. A czy do tego czasu nie stracę zainteresowania tego typu grą? Time will tell Wink
09/12/2017 12:28 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Scania Truck Driving Simulator Michal_Z_gno 8 6,894 25/01/2013 02:05 PM
Ostatni post: CzesieK_BS

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa