Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 4 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prace MM w Map Editor
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 14,027
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 525
Podziękował: 22025
Podziękowano mu 10566 raz(y)
Post: #31
RE: Prace MM w Map Editor
MM sprawdź w proporcjach drogi (klawisz P) czy masz zaznaczoną opcję "show ui map" (czy jakoś tak to się nazywa :E) a jak nie to ją zaznacz i droga powinna być widoczna na mapie.



Ps. FKS a co ma postawienie bloku do widoczności drogi na mapie Pytajnik (takie pytanie retoryczne :E). I właśnie dlatego nie powinieneś się brać za handlowanie bazami ponieważ jak widać nie masz jeszcze odpowiedniej wiedzy na temat ME Big Grin.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31/10/2016 05:54 PM przez Michal_Z_gno.)
31/10/2016 05:45 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX , Adam.J
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
******
Moderator

Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,855
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 192
Podziękował: 2256
Podziękowano mu 2802 raz(y)
Post: #32
RE: Prace MM w Map Editor
Danke Wodzu :E pomogła twoja rada

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31/10/2016 05:57 PM przez MAD MAX.)
31/10/2016 05:56 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,510
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 80
Podziękował: 114
Podziękowano mu 1110 raz(y)
Post: #33
RE: Prace MM w Map Editor
Fajnie to wygląda Piotrze Smile

Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili. Pokaż, że się mylili ~ Magik
31/10/2016 06:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
FKS Stal Mielec Offline
Mikołajka
****
Trucker

Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 1,088
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 13
Podziękował: 129
Podziękowano mu 544 raz(y)
Post: #34
RE: Prace MM w Map Editor
(31/10/2016 05:45 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  MM sprawdź w proporcjach drogi (klawisz P) czy masz zaznaczoną opcję "show ui map" (czy jakoś tak to się nazywa :E) a jak nie to ją zaznacz i droga powinna być widoczna na mapie.



Ps. FKS a co ma postawienie bloku do widoczności drogi na mapie Pytajnik (takie pytanie retoryczne :E). I właśnie dlatego nie powinieneś się brać za handlowanie bazami ponieważ jak widać nie masz jeszcze odpowiedniej wiedzy na temat ME Big Grin.

Bardziej była to mała podpowiedź względem co można umieścić, niż odpowiedź na pytanie.

Jestem złodziejem, łachmytą, kłamcą... Nie wolno mi ufać... Jestem zerem...
Nie robię na tą chwile żadnych map i modeli gdyż jestem grubym leniem.
Jak nie dziś to się jutro zabiję...
31/10/2016 07:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 14,027
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 525
Podziękował: 22025
Podziękowano mu 10566 raz(y)
Post: #35
RE: Prace MM w Map Editor
FKS to układaj te zdania trochę składniej i konkretniej bo w sumie z tekstu można wnioskować różnie Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
31/10/2016 11:14 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,510
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 80
Podziękował: 114
Podziękowano mu 1110 raz(y)
Post: #36
RE: Prace MM w Map Editor
Bardzo ciekawie to wygląda, a więc życzę powodzenie w budowie bazy

Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili. Pokaż, że się mylili ~ Magik
31/10/2016 11:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
Adam.J Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 704
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 45
Podziękował: 1023
Podziękowano mu 528 raz(y)
Post: #37
RE: Prace MM w Map Editor
Im więcej osób będzie się bawiło w ME tym większy będziemy mieli wybór dodatków do map, jeśli oczywiście zostaną upublicznione Smile no i powodzenia życzę w dalszej zabawie w ME Smile

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
01/11/2016 10:22 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
******
Moderator

Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,855
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 192
Podziękował: 2256
Podziękowano mu 2802 raz(y)
Post: #38
RE: Prace MM w Map Editor
Tu masz rację tylko że wiele osób potrafi coś stworzyć np. bazę ale traktuje to jak niewiadomo co by to było i nie udostępnia tego. Może dla tego że to jest pracochłonna praca i szkoda im to udostępniać za free.
Ten projekt planuję zrobić dla naszej VS więc nie będzie udostępniony w download
Lecz mam zamiar dalej coś robić aby nabrać wprawy i będzie to udostępniane, nie muszę chyba mówić że jeszcze bardzo wolno i opornie mi to idzie bo musi trochę czasu minąć zanim poznam funkcje i możliwości ME Tongue

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
01/11/2016 11:05 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Adam.J Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 704
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 45
Podziękował: 1023
Podziękowano mu 528 raz(y)
Post: #39
RE: Prace MM w Map Editor
Ja bawię się w ME jeszcze od czasów PTTM potem Haulin następnie ETS a teraz ETS 2 i tak mnie cały czas coś zaskakuje ale najważniejsze to się nie poddawać Smile

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
01/11/2016 12:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
******
Moderator

Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,855
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 192
Podziękował: 2256
Podziękowano mu 2802 raz(y)
Post: #40
RE: Prace MM w Map Editor
Potrzebuję małej pomocy bo już nie wiem o co chodzi bo nie mam zleceń na terenie bazy.
Generalnie podstawę zrobiłem tak jak w poprzedniej bazie czyli dałem bryłę jako podłoże, skopiowałem teren ze zleceniami z tej samej firmy co wtedy i tylko dodatkowo położyłem asfalt.
Próbowałem na drodze prowadzącej do bazy we właściwościach włączać i wyłączać ruch AI i tylko przy włączonym ruchu to jeżdżą inne auta ale zleceń i tak nie ma.
Ktoś wie co jeszcze można zrobić aby były zlecenia Pytajnik
Image

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
02/11/2016 07:38 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Prace Matrixa z Map Edytorem MatrixGamesPL 4 205 19/06/2018 11:27 AM
Ostatni post: MatrixGamesPL
  Map by Dominiko | Prace nad mapą / zgłaszanie błędów Dominiko 8 1,017 12/08/2017 09:24 AM
Ostatni post: Kocham_DAF-A
  Prace Irka w Map Editorze Iruś 44 11,435 14/01/2016 03:43 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Prace truckera w map editor. trucker2121 12 4,816 16/12/2015 09:54 PM
Ostatni post: trucker2121

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości