Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 4 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prace MM w Map Editor
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Numer GG: 18226658
Skąd: Gniezno
Liczba postów: 13,045
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 506
Podziękował: 19136
Podziękowano mu 9649 raz(y)
Post: #31
RE: Prace MM w Map Editor
MM sprawdź w proporcjach drogi (klawisz P) czy masz zaznaczoną opcję "show ui map" (czy jakoś tak to się nazywa :E) a jak nie to ją zaznacz i droga powinna być widoczna na mapie.



Ps. FKS a co ma postawienie bloku do widoczności drogi na mapie Pytajnik (takie pytanie retoryczne :E). I właśnie dlatego nie powinieneś się brać za handlowanie bazami ponieważ jak widać nie masz jeszcze odpowiedniej wiedzy na temat ME Big Grin.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31/10/2016 05:54 PM przez Michal_Z_gno.)
31/10/2016 05:45 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX , Adam.J
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
******
Moderator

Numer GG: 45969813
Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,886
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 191
Podziękował: 2254
Podziękowano mu 2778 raz(y)
Post: #32
RE: Prace MM w Map Editor
Danke Wodzu :E pomogła twoja rada

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31/10/2016 05:57 PM przez MAD MAX.)
31/10/2016 05:56 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Jeffrey Dean Morgan Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Numer GG: 53416664
Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,404
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 74
Podziękował: 115
Podziękowano mu 1040 raz(y)
Post: #33
RE: Prace MM w Map Editor
Fajnie to wygląda Piotrze Smile

31/10/2016 06:04 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
FKS Stal Mielec Offline
I tak wszyscy umrzemy
***
ViP

Numer GG: Brak :P
Skąd: Mielec Okolice [RMI]
Liczba postów: 968
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 13
Podziękował: 91
Podziękowano mu 458 raz(y)
Post: #34
RE: Prace MM w Map Editor
(31/10/2016 05:45 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  MM sprawdź w proporcjach drogi (klawisz P) czy masz zaznaczoną opcję "show ui map" (czy jakoś tak to się nazywa :E) a jak nie to ją zaznacz i droga powinna być widoczna na mapie.



Ps. FKS a co ma postawienie bloku do widoczności drogi na mapie Pytajnik (takie pytanie retoryczne :E). I właśnie dlatego nie powinieneś się brać za handlowanie bazami ponieważ jak widać nie masz jeszcze odpowiedniej wiedzy na temat ME Big Grin.

Bardziej była to mała podpowiedź względem co można umieścić, niż odpowiedź na pytanie.

Życie nie radość.
31/10/2016 07:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Numer GG: 18226658
Skąd: Gniezno
Liczba postów: 13,045
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 506
Podziękował: 19136
Podziękowano mu 9649 raz(y)
Post: #35
RE: Prace MM w Map Editor
FKS to układaj te zdania trochę składniej i konkretniej bo w sumie z tekstu można wnioskować różnie Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
31/10/2016 11:14 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
Jeffrey Dean Morgan Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Numer GG: 53416664
Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,404
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 74
Podziękował: 115
Podziękowano mu 1040 raz(y)
Post: #36
RE: Prace MM w Map Editor
Bardzo ciekawie to wygląda, a więc życzę powodzenie w budowie bazy

31/10/2016 11:15 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
Adam.J Offline
Trucker
****
Trucker

Numer GG: 573366
Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 582
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 34
Podziękował: 776
Podziękowano mu 427 raz(y)
Post: #37
RE: Prace MM w Map Editor
Im więcej osób będzie się bawiło w ME tym większy będziemy mieli wybór dodatków do map, jeśli oczywiście zostaną upublicznione Smile no i powodzenia życzę w dalszej zabawie w ME Smile

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
01/11/2016 10:22 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
******
Moderator

Numer GG: 45969813
Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,886
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 191
Podziękował: 2254
Podziękowano mu 2778 raz(y)
Post: #38
RE: Prace MM w Map Editor
Tu masz rację tylko że wiele osób potrafi coś stworzyć np. bazę ale traktuje to jak niewiadomo co by to było i nie udostępnia tego. Może dla tego że to jest pracochłonna praca i szkoda im to udostępniać za free.
Ten projekt planuję zrobić dla naszej VS więc nie będzie udostępniony w download
Lecz mam zamiar dalej coś robić aby nabrać wprawy i będzie to udostępniane, nie muszę chyba mówić że jeszcze bardzo wolno i opornie mi to idzie bo musi trochę czasu minąć zanim poznam funkcje i możliwości ME Tongue

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
01/11/2016 11:05 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Adam.J Offline
Trucker
****
Trucker

Numer GG: 573366
Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 582
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 34
Podziękował: 776
Podziękowano mu 427 raz(y)
Post: #39
RE: Prace MM w Map Editor
Ja bawię się w ME jeszcze od czasów PTTM potem Haulin następnie ETS a teraz ETS 2 i tak mnie cały czas coś zaskakuje ale najważniejsze to się nie poddawać Smile

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
01/11/2016 12:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
******
Moderator

Numer GG: 45969813
Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,886
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 191
Podziękował: 2254
Podziękowano mu 2778 raz(y)
Post: #40
RE: Prace MM w Map Editor
Potrzebuję małej pomocy bo już nie wiem o co chodzi bo nie mam zleceń na terenie bazy.
Generalnie podstawę zrobiłem tak jak w poprzedniej bazie czyli dałem bryłę jako podłoże, skopiowałem teren ze zleceniami z tej samej firmy co wtedy i tylko dodatkowo położyłem asfalt.
Próbowałem na drodze prowadzącej do bazy we właściwościach włączać i wyłączać ruch AI i tylko przy włączonym ruchu to jeżdżą inne auta ale zleceń i tak nie ma.
Ktoś wie co jeszcze można zrobić aby były zlecenia Pytajnik
Image

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
02/11/2016 07:38 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Map by Dominiko | Prace nad mapą / zgłaszanie błędów Dominiko 8 558 12/08/2017 09:24 AM
Ostatni post: Kocham_DAF-A
  Przeniesienie sektorów Map Editor Jaszczur 0 226 29/06/2017 05:58 PM
Ostatni post: Jaszczur
  Prace Irka w Map Editorze Iruś 44 8,741 14/01/2016 03:43 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Prace truckera w map editor. trucker2121 12 4,057 16/12/2015 09:54 PM
Ostatni post: trucker2121
Wink Map editor by lukash64 lukash64 21 5,893 09/04/2015 07:52 AM
Ostatni post: kacpero1050

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości