Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - 4.67 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prace MM w Map Editor
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,102
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34114
Podziękowano mu 15563 raz(y)
Post: #61
RE: Prace MM w Map Editor
Ogólnie ta baza nawet fajna tylko ten dojazd taki trochę śmieszy na około (trzeba było jeszcze zrobić ze dwa okrążenia bazy zanim się wyjedzie na główną drogę :E) np. zamiast spirali droga mogłaby biec tak:
Image


A poważnie to jak na drugą w życiu bazę jest OK i nie ma się czego doczepić.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/11/2016 04:48 PM przez Michal_Z_gno.)
08/11/2016 04:42 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,025
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 118
Podziękowano mu 1081 raz(y)
Post: #62
RE: Prace MM w Map Editor
Baza wygląda idealnie

Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili. Pokaż, że się mylili ~ Magik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
08/11/2016 04:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2636
Podziękowano mu 1171 raz(y)
Post: #63
RE: Prace MM w Map Editor
Jak na początki zabawy w ME to jest super 10/10

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
08/11/2016 05:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #64
RE: Prace MM w Map Editor
Więc tak: Popraw wjazd do bazy bo wygląda trochę brzydką, dodaj jakieś otoczenie (Bloki mieszkalne lub jakieś firmy przemysłowe) oraz na zakrętach zaznacz opcje "Superfine" która robi że zakręty są zakrętami, a nie kwadratowymi zakrętami Smile
08/11/2016 05:25 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MAD MAX
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
****
Trucker

Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,178
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 195
Podziękował: 2204
Podziękowano mu 2840 raz(y)
Post: #65
RE: Prace MM w Map Editor
(08/11/2016 05:25 PM)FKS Stal Mielec napisał(a):  Więc tak: Popraw wjazd do bazy bo wygląda trochę brzydką, dodaj jakieś otoczenie (Bloki mieszkalne lub jakieś firmy przemysłowe) oraz na zakrętach zaznacz opcje "Superfine" która robi że zakręty są zakrętami, a nie kwadratowymi zakrętami Smile

Dzięki za podpowiedź zakręty są już poprawione a wjazd taki zostanie bo założenie miałem takie aby to bardziej przypominało zwykłą bazę niż coś nowoczesnego i odpicowanego.

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
08/11/2016 06:00 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
****
Trucker

Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,178
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 195
Podziękował: 2204
Podziękowano mu 2840 raz(y)
Post: #66
RE: Prace MM w Map Editor
No i naczepy firmowe również stanęły na placu dzięki FKS Stal Mielec

Image

Image

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
09/11/2016 04:06 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , .:KoxTrucker:.
danio18310
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #67
RE: Prace MM w Map Editor
Jak wgrałeś skina do naczepy ?
09/11/2016 06:28 PM
Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #68
RE: Prace MM w Map Editor
Baza nawet OK, tylko lekko lewituje. Zrób górkę przy ogrodzeniu i będzie git!
09/11/2016 07:15 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
****
Trucker

Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,178
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 195
Podziękował: 2204
Podziękowano mu 2840 raz(y)
Post: #69
RE: Prace MM w Map Editor
Ona nie lewituje, dookoła ziemia przylega do bazy a w tym prawym rogu też jest górka dodana a nie wiem czemu na zdjeciu tak to wyszlo. Teraz na to zwróciłem uwagę i sprawdzę to dla pewności.

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
09/11/2016 07:28 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MAD MAX Offline
F U R Y - R O A D
****
Trucker

Skąd: Łódź
Liczba postów: 4,178
Dołączył: 23/12/2014
Reputacja: 195
Podziękował: 2204
Podziękowano mu 2840 raz(y)
Post: #70
RE: Prace MM w Map Editor
Witam
kolejnym pomysłem jaki mi przyszedł to zrobienie Skierniewic. Nie wiem jeszcze co z tego będzie ale teraz mam mały i pewnie banalny problem, nie wiem jak usunąć granicę (tą żółtą linię za którą jak wyjdę to nic nie widać)
Image

Wykrzyknik Wykrzyknik
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
12/11/2016 05:08 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Map by Dominiko | Prace nad mapą / zgłaszanie błędów Dominiko 8 4,920 12/08/2017 11:24 AM
Ostatni post: Kocham_DAF-A
  Prace Irka w Map Editorze Iruś 44 23,968 14/01/2016 05:43 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Prace truckera w map editor. trucker2121 12 9,278 16/12/2015 11:54 PM
Ostatni post: trucker2121

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa