Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 3 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ConverterPIX - pmx -> pix
Autor Wiadomość
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #11
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
wypakuj z archiwum def z folderu gry. Zrób ścieżkę do tych z .sii i je tam skopiuj i powinno działać. A z tymmodem to zrób sobie folder np. blender_moje_projekty a w nim np. moj_man i .itp I w tym base najlepiej żeby był też base
27/08/2017 11:37 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
siedlecki95 Offline
lakiernik
***
ViP

Skąd: Szczecin
Liczba postów: 315
Dołączył: 02/03/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 170
Podziękowano mu 146 raz(y)
Post: #12
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
https://www.youtube.com/watch?v=TRZDOxmqjHo robiłem import równiez tym sposobem i dalej nie ma tekstur man oczywiscie jest na 1.28 wersja blendera 2.78
https://www.flickr.com/photos/136771523@...188088165/

Edit: Image co to jest za błąd??

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/08/2017 12:54 AM przez siedlecki95.)
28/08/2017 12:34 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mwl4
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #13
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
@siedlecki95, użyj ConverterPIXWrapper. Daj link do modu, który próbujesz wczytać to powiem więcej.
28/08/2017 12:20 PM
Odpowiedz cytując ten post
siedlecki95 Offline
lakiernik
***
ViP

Skąd: Szczecin
Liczba postów: 315
Dołączył: 02/03/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 170
Podziękowano mu 146 raz(y)
Post: #14
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
(28/08/2017 12:20 PM)mwl4 napisał(a):  @siedlecki95, użyj ConverterPIXWrapper. Daj link do modu, który próbujesz wczytać to powiem więcej.

Man euro 5 autorstwa madster (najnowsza wersja modyfikacji)

edit: uzywałem ConverterPIXWrapper

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/08/2017 01:30 PM przez siedlecki95.)
28/08/2017 01:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mwl4
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #15
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
https://www.youtube.com/watch?v=cfHxWUVIAT0

Spróbuj jeszcze raz tak jak na filmie :-)
28/08/2017 02:34 PM
Odpowiedz cytując ten post
siedlecki95 Offline
lakiernik
***
ViP

Skąd: Szczecin
Liczba postów: 315
Dołączył: 02/03/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 170
Podziękowano mu 146 raz(y)
Post: #16
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
robie wszystko tak samo ale po imporcie widok sam mi się ustawia na Material więc nie musze tego zmnieniać oczywiscie dalej nie mam tekstur model cały szary
edit: u ciebie na górnym pasku jest lamps 0/0 u mnie jest 0/1 nie wiem jak to zmienić

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/08/2017 03:05 PM przez siedlecki95.)
28/08/2017 03:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #17
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
Te lamp to jest światło. A w przypadku mwl4 to ma ustawione od scs'u.
28/08/2017 03:16 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
siedlecki95 Offline
lakiernik
***
ViP

Skąd: Szczecin
Liczba postów: 315
Dołączył: 02/03/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 170
Podziękowano mu 146 raz(y)
Post: #18
RE: ConverterPIX - pmx -> pix
musiałem wywalić filmic lighting tera na oswietlerniu zwykłym blendera jest git
mwl4 dzięki za pomoc

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/08/2017 03:47 PM przez siedlecki95.)
28/08/2017 03:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa