Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z node znajdującym się w innym sektorze
Autor Wiadomość
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
Zbanowany

Skąd: Bytom
Liczba postów: 80
Dołączył: 06/07/2015
Podziękował: 52
Podziękowano mu 112 raz(y)
Post: #1
Problem z node znajdującym się w innym sektorze
Po krótce najszybciej jak umiem.

Były sobie prace w edytorze. Przesuwając sobie node pola zapomniałem o tym że gdzieś w tym polu jest granica między sektorami. Dowiedziałem się o tym kiedy odpaliłem zapisaną mapę (Bez tego nowego sektora) następnym razem, gdy zaatakowały mnie dwa błędy. Konkretnie że jeden item jest zduplikowany i że jeden coś tam. Konkretnie ten error wygląda tak:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Ponieważ przed chwilą sprawdziłem ten item i go usunąłem (Problem o którym mówię dotyczy jakiegoś pola, a tutaj chodziło o jakiś model, po jego usunięciu coś tam zniknęło, ale wrócę do opowieści, w każdym razie informacja wyglądała podobnie.

Odpalam mapę, sprawdzam który item jest zduplikowany i widze że node od pola. No to go przesuwam i w jego miejscu zostaje inne pole bez żadnego node które się kończy... W polu, dosłownie.
Image

Po usunięciu tego zduplikowanego pola za pierwszym razem schrashowało mi ME (Głupi nie zapisałem loga), jednak za drugim podejściem (Przypomnę że nadal nie mam w plikach mapy tego brakującego sektora) zostaje mi takie o to dziwne node którego nie da się zaznaczyć przesunąć, nic.
Image

To fioletowe nad tym zduplikowanym polem.

Byłem mądry, dzisiaj odpaliłem edytor z brakującym sektorem i moim oczom ukazuje się to.
Image

Image

Które jest tylko widoczne z konkretnych kątów kamery.
Image

No i do teraźniejszości teraz wracam. W trakcie pisania tego posta sprawdziłem co to za item i mnie wysłało do jakiegoś modelu oddalonego od tego pola, był to model skopiowany za pomocą skrótu klawiszowego, sprawdziłem, ten który kopiowałem znajduje się w tym samym sektorze co kopia którą postawiłem też w tym samym sektorze.
Po usunięciu kopii polne anomalie zniknęły, ale ten niepokojący node nie zniknął.
Image

Nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić, a w każdym razie tak zrobić by nie tracić "wszystkiego".
Z bliska wygląda tak:
Image

A z tego co udało mi się zobaczyć przy pomocy A to znajduje się w tym nowo dodanym sektorze. Podejrzewam że bez loga będzie ciężej, ewentualnie mogę podesłać ten który teraz mi się Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść..

Jeśli przy następnym odpaleniu edytora znowu mi się coś pokaże to tym razem loga zapiszę razem ze screenshotem (Człowiek uczy się na błędach a błędem tym razem było olanie ostrzeżenia).

Okazuje się że nie przenosi mnie do jakiegoś tam modelu. (Widziany z prawej strony).
Image

Po prostu tutaj w ziemi znajduje się drugi podejrzany node ;_;
Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/02/2017 09:36 PM przez elot360.)
08/02/2017 09:11 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #2
RE: Problem z node znajdującym się w innym sektorze
No i tak przez nie uwagę Twoja robota w ME poszła w p....u Big Grin Gra będzie teraz crashowała w okolicach tej lokacjiTongue

http://modding.scssoft.com/wiki/Document...e/Commands

tu masz zbiór komend do konsoli, większość bardzo przydatnych, zanim popełnisz kolejne krytyczne błędy po testuj te komendy w ME żeby wiedzieć do czego służą i w czym mogą pomóc

rozwiązanie dla Ciebie

- odpal ME
- z game loga skopiuj nr uid błędu krytycznego najpewniej będzie pisało inconsistence node uid ............. (w miejscu kropek jest pozycja tej nody)
- w uruchomionym ME tyldą wywołaj konsole
- użyj komendy
g_delete_uid (po spacji ctrl+v i powinien wstawić Ci skopiowany wcześniej z game loga nr/pozycja nody)
- enter
- zapis mapy
- przepakowanie mapy

i problem powinien zniknąćWink


Pod powyższym linkiem jest wiele innych przydatnych do ETSa knifów, radziłbym doczytać, potestowaćTongue
08/02/2017 09:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , elot360 , Dawid2849
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
Zbanowany

Skąd: Bytom
Liczba postów: 80
Dołączył: 06/07/2015
Podziękował: 52
Podziękowano mu 112 raz(y)
Post: #3
RE: Problem z node znajdującym się w innym sektorze
DIESIRAE, niech ci bóg w pamięci RAM wynagrodzi, dzięki wielkie!
08/02/2017 10:47 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Łączenie dróg z zakończonym node o tym samym kolorze elot360 13 5,669 14/09/2016 05:34 PM
Ostatni post: elot360

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa