Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
Autor Wiadomość
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,932
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 126
Podziękował: 210
Podziękowano mu 2144 raz(y)
Post: #1
Star Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
W tym miejscu postaram się opisać kilka ułatwień poprawiających grafikę w grach ETS2 oraz ATS, zarówno podczas rozgrywki jak i robienia screenshotów. Dla graczy nieposiadających większej wiedzy dotyczących obróbki fotek informację tu zawarte mogą być przydatne. Celowo w poradniku będę używam sformułowania "fotki" tylko dlatego że tak się powszechnie przyjęło, choć są to tak naprawdę to screenshoty i niewiele mają wspólnego z fotografią która zazwyczaj jest obrazem zarejestrowanym na matrycy aparatu fotograficznego :E.
Zachęcam do lektury. Ostrzegam będzie grubo Tongue.

W związku że obie gry mają bardzo podobną budowę posłużę się przykładem ATSa, analogicznie możecie postępować w przypadku ETSa. Poradnik podzielę na kilka części, w pierwszej postaram się opisać kilka elementów które warto poprawić w modach, na co zwrócić uwagę dodając mody pogodowe itp. Druga część mojego wywodu to instalacja i wstępna (podstawowa) konfiguracja programu Reshade Sweet FX. Trzecia część poradnika to kilka sztuczek na które warto zwrócić podczas robienia fotek. Wybaczcie że w kilku miejscach będą używał skrótów myślowych gdyż opisanie wszystkiego krok po kroku zajęłoby mi miesiące Tongue.

Więc po kolei. Na pierwszy ogień idą programy poprawiające pogodę w grze. Przyznam że pojęcie mod graficzny/pogoda jest używany zamiennie choć znaczenia mają zgoła odmienne, prawda jest taka że każdy mod na pogodę wpływa na grafike w grze. Można co nie co w nich poprawić by obraz był bardziej realny.

Jak wiemy domyślna gra oferuję dość mocno rozmazany obraz, jest to efekt zbyt mocnego efektu bloom.
W przypadku domyślnej pogody musicie najpierw wypakować za pomocą scs extractora plik def następnie odnajdujecie plik hdr.sii. W przypadku modów plik hdr.sii najczęściej można odnaleźć otwierając pliki definicji w folderze def/climate.
Zasada modyfikacji plików hdr.sii jest taka sama w przypadku modów jak i plików wypakowanych wprost z gry. Pozwolicie że posłużę się przykładem plików gry.
Plik hdr.sii otwieracie dowolnym edytorem tekstowym, może to być systemowy notatnik, pobrany za darmo z netu notepad ++ lub inny dowolny edytor. Dla zobrazowania z czym mamy do czynienia posłużę się wyjątkowo plikiem otwartym w wordzie.

Image

Jak na załączonym zdjęciu, odszukujemy w pliku wszystkie linijki bloom_multiplier i modyfikujecie zawartość.

bloom_multiplier: (1, 1, 1)

Wartość 1 jest domyślną wartością, tu polecam dwie opcje do wyboru. Opcja pierwsza dość radykalna likwidująca całkowicie efekt bloom z gry czyli zmiana parametrów w linijkach na 0.

bloom_multiplier: (0, 0, 0)

Powyższa opcja pozwoli maksymalnie wyostrzyć otoczenie, niestety w niektórych wypadkach może być "za ostra". Opcja druga czyli odrobinę złagodzona, zawsze możemy ją sobie odrobinę zwiększyć np. do wartości. Tu macie pole do popisu, co komu odpowiada Wink.

bloom_multiplier: (0.4, 0.4, 0.4)

Jeśli zapisaliśmy plik, tworzymy moda z poprawionym pliczkiem. Na pulpicie tworzymy nowy folder o nazwie def, do folderu wrzucamy pliczek hdr.sii, następnie za pomocą programu 7-zip wybieracie z menu kontekstowego polecenie (dodaj do archiwum), nazywacie jakoś swojego moda, w nazwie archiwum zmieniamy rozszerzenie zip na scs (format archiwum zip, stopień kompresji normalna, metoda kompresji deflate). Zapisujemy plik i wrzucamy do folderu mod. Od tej chwili możemy wedle własnych upodobań zmieniać rozmycie w grze.

Jak wspomniałem powyżej, plik hdr.sii znajduje się we wszystkich modach typu Improved Weather, modyfikujecie go wedle uznania na tej samej zasadzie jak pokazałem powyżej.

Jeśli efekt bloom macie wstępnie ogarnięty warto przejść do punktu drugiego czyli pobrania oraz wstępnej konfiguracji programu Reshade Sweet FX. W poradniku posłużę się starszą wersją Reshade 2.0 (jest już wersja 3.0). Moim skromnym zdaniem wersja 2.0 jest odrobinę prostsza w konfiguracji i jest dostępnych na nią kilka ciekawych presetów które bez żadnych modyfikacji spokojnie wystarczają do ukazania innego oblicza gry.

Wersję 2.0 czasem trudno znaleźć w necie więc możecie ją pobrać ode mnie.


Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Pobrane archiwum wypakowujmy do nowo utworzonego folderu na pulpicie.

Image

Następnie uruchamiamy ReShade Setup

Image

Pojawi się okienko programu.

Image

Klikamy na Auto Select, odszukujemy plik startowy ATSa jak na pasku który zaznaczyłem na czerwono. Klikamy na ikonę amtrucks.

Image

Pojawi się okienko wyboru rodzaju bibliotek. Zalecam rezygnacje z opcji Autodetect i ręczne zaznaczenie opcji DX9 3D.

Image

W ten sposób Reshade Sweet FX został zainstalowany, pozostaje jeszcze jego wstępna konfiguracja. Zawartość folderu utworzonego na pulpicie można już usunąć. Pozostaje jeszcze wstępna konfiguracja programu Sweet FX.
W celu dokonania tej zacnie trudnej operacji musimy udać się do folderu w którym zainstalował się program. Domyślna ścieżka:

C/Pliki programów x86/Steam/steamapps/common/American Truck Simulator/bin/win_x64/SweetFX/Global_settings

Otwieramy edytorem tekstu plik Global_settings

Image

Jedną z kluczowych ustawień podstawowej konfiguracji jest opcja zaznaczona na zdjęciu. Ponieważ w grze często przycisk scroll jest przypisany do inne funkcji warto go zmienić. Będzie on odpowiadał za włączenie i wyłączenie efektów wedle życzenia.
Ja osobiście zalecam włączanie funkcji przyciskiem F11, służy on domyślnie do oznaczania lokalizacji, chyba do błędów itp.

Image

Teraz krótkie wyjaśnienie co do czego służy. Opcja aktywacji lub dezaktywacji funkcji polega na zmianie cyferki.

define ReShade_ToggleKey - jak ustaliliśmy przycisk definiujacy włączenie efektów w tym wypadku F11.
define ReShade_Start_Enabled - definiowanie czy efekty maja być uruchamiane wraz ze startem gry czy nie (1-on, 2-off)
define ReShade_Screenshot_Format - definiowanie formatu wykonywania fotek 1 = bmp, 2 = png
define ReShade_ShowToggleMessage - opcja ta odpowiada za krótka wiadomość tekstową która pojawia sie na chwile podczas startu gry, w ten sposób macie pewność że Sweet FX działa w tle. (0-off, 1-on).
define SweetFX_Greeting - w zasadzie jak wyżej.
define ReShade_ShowClock - pokazanie czasu w grze (0-off, 1-on)
define ReShade_ShowFPS - pokazanie fps w grze (0-off, 1-on)

Na tym koniec wstępnej konfiguracji programu. teraz przechodzimy do pobrania odpowiedniego presetu. W tym celu odwiedzamy stronę
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Image

Odnajdujecie podkategorię Euro Truck Simulator 2. Pobieramy interesujący was preset. Preset to nic innego jak zestaw ustawień Sweet FX. Zalecam pobierać presety z wersja shaderów 2.0 (pierwsza kolumna po prawej informuje o wersji), będą one wtedy w pełni kompatybilne w Sweet FX 2.0.

Image

Na początek i nie tylko polecam preset Real Road Project. Myślę że w większości zadowolą was jego ustawienia. Klikacie na nazwę preseta, następnie zjeżdżamy na sam dół i pobieramy ustawienia. Domyślnie mają one nazwę.

SweetFX_Settings_Euro Truck Simulator 2_Real Road Project

Teraz przechodzimy do ustawień programu sweet FX.

C/Pliki programów x86/Steam/steamapps/common/American Truck Simulator/bin/win_x64/SweetFX/

Teraz zajmiemy się plikiem SweetFX_settings. Polecam zrobić jego kopię dodając
# przed nazwą. plik o nazwie:
#SweetFX_settings będzie pomijany przez grę, następnie nazwę pliku presetu Real Road Project
zmieniamy z
SweetFX_Settings_Euro Truck Simulator 2_Real Road Project
na
SweetFX_setting

i wklejamy w miejscu starych ustawień.

Oczywiście polecam zrobienie kopii pliku presetu i zmianę ustawień shaderów pod siebie. Podobnie jak w przypadku ustawień globalnych także tu na zasadzie aktywacji i dezaktywacji możecie modyfikować co tam chcecie.
Dla przykładu podam dość ciekwą opcję poprzez którą można świetnie porównać na bieżąco efekty sprzed i po zmianach.

Otwieramy SweetFX_setting edytorem tekstu, odnajdujemy linijkę
define USE_SPLITSCREEN
zmieniamy wartość z 0 na 1, zapisujemy plik i uruchamiamy grę.
Funkcja Splitscreen dzieli ekran na dwie części, przed i po zastosowaniu efektów.

Image

Teraz ostatnia kwestia tj, robienie zdjęć z pomocą programu Sweet FX. Jest to pewna niedogodność gdyż zdjęcia wykonujemy nie tradycyjnie za pomocą edytora foto jak ma to miejsce domyślnie lecz za pomocą przycisku Print Screen. Nie byłoby problemu gdyby nie HUD celownika aparatu jaki pozostaje podczas robienia fotek. Z tym przychodzi moja małą modyfikacja o durnie brzmiącej nazwie no viewfinder mod. Odsyłam do modyfikacji pod linkiem poniżej:

Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Działa ona zarówno w ETS2 jak i ATS. Po jej aktywacji możecie za pomocą skądinąd idealnego menadżera fotek edytować zdjęcie, po naciśnięciu przycisku myszy znika tzw celownik, wtedy za pomocą klawisz PrtSc robicie fotkę z efektami Sweet FX. I tu mała uwaga. Zdjęcia wykonane za pomocą PrtSc zapisują się w lokacji:

C/Pliki programów x86/Steam/steamapps/common/American Truck Simulator/bin/win_x64/SweetFX/

Nie należy ich szukać w folderach ze screenshotami Tongue.

Oczywiście jeśli komuś mało zachęcam do zabawy programami graficznymi celem dopieszczenia fotek, tylko pamiętajcie wszystko z umiarem Wink. Oczywiście niezastąpione w tej kwestii są Photoshop czy darmowy Gimp niemniej celem dodania jakiś drobnych efektów często wystarcza darmowy Photoscape. O samym kadrowaniu nie będę pisał bo sa od tego kursy i podręczniki czy tutoriale internetowe powszechnie dostępne.

Oczywiście pojawią się pytania w jaki sposób Sweet FX wpływa na wydajność w grze. Otóż nie zaobserwowałem spadków fps wynikających z zastosowania tego małego programu w porównaniu do gry bez Sweet FX.
Jeśli coś jest niejasne, coś pominąłem lub chcecie coś jeszcze wiedzieć w tej kwestii zapraszam do dyskusji w tym temacie.
A jeśli Sweet FX znudziło się wam lub nie spełniło waszych oczekiwań wystarczy z lokalizacji:

C/Pliki programów x86/Steam/steamapps/common/American Truck Simulator/bin/win_x64

Usunąć wszystkie pliki prócz
amtrucks
steam_api64.dll


W ten sposób program zostanie zdezaktywowany Smile.
Pozdrawiam wszystkich co dotrwali do końca :E.

Oczywiście naprodukowałem się troszkę i chcąc by konkretnie to forum z tego korzystało zabraniam w całości lub części wynoszenie tego poradnika na inne strony lub fora internetowe. Jestem autorem wszystkich tekstów oraz zdjęć tu zawartych.

ImageImage

W związku z tym że teksty w sygnaturkach są wyrazem ludzkiego zidiocenia, w ramach nowej świeckiej tradycji resztę dostępnej wolnej przestrzeni wypełnię domyślnym tekstem.


Dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01/07/2017 06:56 AM przez Borsuk.)
15/02/2017 12:18 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: bumbumek , Ania , Adam.J , truckerkrzysio38 , Hardcor123 , Makson , VresT , Wawrzyn5252 , Kurdianeł , Venosky , Bozo , Oxton , Szymon500 , .:KoxTrucker:. , err1911 , prezes1289
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 2,311
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 78
Podziękował: 2525
Podziękowano mu 2488 raz(y)
Post: #2
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
No chłopie, tym to żeś zapunktował 0recourse Rewela poradnik, wszycho dokładnie opisane, nawet nie ma o co szczegółowo zapytać! Dziękuję! Osobiście tylko jedno mi się nasuwa na myśl - a jak z wygładzaniem krawędzi i drżącymi teksturami w oddali? Obecnie używam NVIDII Inspectora do tego, i cóż, mimo iż działa świetnie, ma to wpływ na wydajność ETSa.
15/02/2017 12:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Borsuk
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,932
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 126
Podziękował: 210
Podziękowano mu 2144 raz(y)
Post: #3
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
(15/02/2017 12:33 PM)bumbumek napisał(a):  No chłopie, tym to żeś zapunktował 0recourse Rewela poradnik, wszycho dokładnie opisane, nawet nie ma o co szczegółowo zapytać! Dziękuję! Osobiście tylko jedno mi się nasuwa na myśl - a jak z wygładzaniem krawędzi i drżącymi teksturami w oddali? Obecnie używam NVIDII Inspectora do tego, i cóż, mimo iż działa świetnie, ma to wpływ na wydajność ETSa.

Program sam w sobie nie ingeruje w ustawienia gry, działa na zasadzie nakładki. Także jeśli masz drżące tekstury domyślnie w grze, Sweet FX raczej tego nie wyleczy, może jedynie zatuszować. Z poczynionych obserwacji wiem że ważne mieć aktywowaną synchronizację pionową , nic także nie zastąpi wysokiego skalowania, powyżej 300% wtedy nawet opcja Antialiasing MLAA może być wyłączona bo niepotrzebnie zżera zasoby. Generalnie subiektywnie Nvidia lepiej sobie radzi z wygładzeniem krawędziami niż AMD, pamiętam to kiedyś po przesiadce z GF 660 GTX na R9 280X, wrażenie że wszystko jest ostre i kwadratowe, funkcja wygładzenia jest lepiej zoptymalizowana na poziomie sterownika w Nv, porównując choćby te same ustawienie w grze. Także polecam indywidualnie przetestować Wink.

ImageImage

W związku z tym że teksty w sygnaturkach są wyrazem ludzkiego zidiocenia, w ramach nowej świeckiej tradycji resztę dostępnej wolnej przestrzeni wypełnię domyślnym tekstem.


Dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
15/02/2017 12:52 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 2,311
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 78
Podziękował: 2525
Podziękowano mu 2488 raz(y)
Post: #4
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
Cóż, moja lekko leciwa EVGA GTX 770 (2GB) ledwo co zipie na niektórych terenach w ETSie (głównie na ProModsie), dodatkowo ma się wszycho na full (poza wyłączonymi skalowaniem i MLAA, których rolę przejęła NVIDIA Inspector), plus kilka wymaksowanych opcji w configu...

Wcześniej używałem jakiegoś sweetfx'a, w którym w settingsach miałem tylko aktywowane wygładzanie tekstur. Działało to świetnie do czasu, aż w pewnym momencie zauważyłem, że przestało, więc wywaliłem całość w pierony, i kombinowałem z wymuszeniem AA poprzez sterownik właśnie - niestety wyniki były mizerne, tzn. dalej tekstury drgały w oddali, a AA działało tylko wewnątrz kabiny - więc wypróbowałem wspomnianego przeze mnie Inspectora, i się u mnie świetnie przyjął.

A wracając do twego poradnika - czy te ustawienia itd. działają też bezbłędnie na ETSie? Bo ty już się chyba tylko głównie skupiasz na ATSie, czyż nie?
15/02/2017 09:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,932
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 126
Podziękował: 210
Podziękowano mu 2144 raz(y)
Post: #5
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
ATS posłużył jedynie jako przykład jednej z gier od scs. W związku z tym że to praktycznie fork ETSa, procedura konfiguracji programu w przypadku ETSa jest identyczna Wink. Działa i używam.

Sweet FX można uruchomić także w innych grach, pod warunkiem że gra jest wpierana przez projekt. Taka mała ciekawostka, z aktywnym Sweet FX z presetem od ETS2 uruchomiłem Mafię 2 :E. Gra leciwa a efekt zwala z kolan Tongue.

ImageImage

W związku z tym że teksty w sygnaturkach są wyrazem ludzkiego zidiocenia, w ramach nowej świeckiej tradycji resztę dostępnej wolnej przestrzeni wypełnię domyślnym tekstem.


Dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
15/02/2017 09:55 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: bumbumek
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 2,311
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 78
Podziękował: 2525
Podziękowano mu 2488 raz(y)
Post: #6
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
Tak tak, ja używałem sweetfx'a do GTA IV, zanim nie przesiadłem się na ten cały enhanced mod, czy jak mu tam było Szczerbol
15/02/2017 10:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kakon124 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Inowrocław
Liczba postów: 50
Dołączył: 18/10/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 1 raz(y)
Post: #7
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
Da się screen zapisany przez SweetFX wrzucić jako screen z gry a nie prace graficzną ?
11/03/2017 10:05 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,932
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 126
Podziękował: 210
Podziękowano mu 2144 raz(y)
Post: #8
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
(11/03/2017 10:05 PM)kakon124 napisał(a):  Da się screen zapisany przez SweetFX wrzucić jako screen z gry a nie prace graficzną ?

SweetFX zapisuje obrazy w formatach bmp. lub png. , oba formaty możesz prosto edytować za pomocą windowsowego painta lub jakiegokolwiek innego programu graficznego i zapisać do formatu jpg.

ImageImage

W związku z tym że teksty w sygnaturkach są wyrazem ludzkiego zidiocenia, w ramach nowej świeckiej tradycji resztę dostępnej wolnej przestrzeni wypełnię domyślnym tekstem.


Dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12/03/2017 06:49 AM przez Borsuk.)
12/03/2017 06:48 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Marmac Offline
Ten Ziomek ...
***
ViP

Skąd: Inowrocław
Liczba postów: 363
Dołączył: 19/03/2016
Reputacja: 3
Podziękował: 169
Podziękowano mu 205 raz(y)
Post: #9
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
Super poradnik Borsuku , masz jakieś informacje co do FPS? Zostają na miejscu czy uciekają? Smile

Nie ważne ile dni jest w twoim życiu, Ważne ile życia jest w twoich dniach...<3
12/03/2017 07:25 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,932
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 126
Podziękował: 210
Podziękowano mu 2144 raz(y)
Post: #10
RE: Jak uzyskać najlepsze efekty graficzne w grze - poradnik
(12/03/2017 07:25 AM)Marmac napisał(a):  Super poradnik Borsuku , masz jakieś informacje co do FPS? Zostają na miejscu czy uciekają? Smile

DziękiWink. Przy ustawieniach z poradnika ilość fps nie powinna się zmienić, jednak należy podejść do sprawy indywidualnie i samemu przetestować czy widać różnicę, generalnie nie zauważyłem zmian w wydajności pomiędzy grą bez Sweet FX a ze Sweet FX. Wiadomo też że wydajność sprzętowa każdego komputera jest inna, także polecam przetestować, program nie jest w żaden sposób inwazyjny a uzyskane efekty dość ciekawe.

ImageImage

W związku z tym że teksty w sygnaturkach są wyrazem ludzkiego zidiocenia, w ramach nowej świeckiej tradycji resztę dostępnej wolnej przestrzeni wypełnię domyślnym tekstem.


Dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
12/03/2017 07:36 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Poradnik] Jak włączyć konsolę TruckerArus 0 2,668 15/03/2015 04:35 PM
Ostatni post: TruckerArus

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości