Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z boxerem
Autor Wiadomość
I3enek Offline
MTD Butkiewicz
***
ViP

Skąd: EZG
Liczba postów: 221
Dołączył: 23/07/2011
Reputacja: 15
Podziękował: 141
Podziękowano mu 238 raz(y)
Post: #1
Problem z boxerem
Witam mam problem z Peugeotem boxerem mianowicie wywala przy ładowaniu save-a może ktoś zerknąć o co chodzi i poradzić jak to naprawić? Smile
Image
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Uciekaj ile sił jeśli goni cię śmierć
Całą pi**e odkręć i przed siebie ziomek pędź

Image

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/02/2017 08:25 PM przez I3enek.)
24/02/2017 08:17 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #2
RE: Problem z boxerem
według logu to głównie coś z .matami ale jest coś z wariantem. Oraz plik .pmg jest stary. Musisz dać do blendera i zrobić eksport na najnowszą wersję.
25/02/2017 01:34 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
I3enek Offline
MTD Butkiewicz
***
ViP

Skąd: EZG
Liczba postów: 221
Dołączył: 23/07/2011
Reputacja: 15
Podziękował: 141
Podziękowano mu 238 raz(y)
Post: #3
RE: Problem z boxerem
A jest może jakiś poradnik jak tam coś robić?. Nigdy się w blenderze nie bawiłem i nie wiem co i jak tam.

Uciekaj ile sił jeśli goni cię śmierć
Całą pi**e odkręć i przed siebie ziomek pędź

Image

25/02/2017 09:58 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2635
Podziękowano mu 1171 raz(y)
Post: #4
RE: Problem z boxerem
Czasem jest tak żeby zaimportować jakiś model i potem eksportować musisz połączyć foldery przed importem (czyli folder modu z folderem SCS)( czyli folder base i def i folder modu) a potem dopiero eksportować bo mogą mieć wspólne mat-y lub dds-y

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
25/02/2017 11:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa