Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdjecia z Ets 2
Autor Wiadomość
kierman Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Brzeg(PL),Letterkenny(IRL)
Liczba postów: 214
Dołączył: 04/12/2014
Reputacja: 2
Podziękował: 222
Podziękowano mu 121 raz(y)
Post: #11
RE: Zdjecia z Ets 2
(12/06/2017 12:24 PM)Kamil_ napisał(a):  Dwa zdjęcia te same dałeś kolego Smile A poza tym bardzo ładnie, mi się podoba 10/10

Juz naprawiam Smile

Image
2013 Scania R520 V8 Streamline + 2012 Berger Ecotrail
12/06/2017 02:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kierman Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Brzeg(PL),Letterkenny(IRL)
Liczba postów: 214
Dołączył: 04/12/2014
Reputacja: 2
Podziękował: 222
Podziękowano mu 121 raz(y)
Post: #12
RE: Zdjecia z Ets 2
Cool

Wstawiam dwie ostatnie fotki z trasy 105'tka zanim wrocilem na swoja 106'tke

Image
Image

Mam cos rowniez nowego napstrykane ze 106'tki, ogolnie kilometry nawijaja sie na kola Wink

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
2013 Scania R520 V8 Streamline + 2012 Berger Ecotrail
09/07/2017 09:07 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
kierman Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Brzeg(PL),Letterkenny(IRL)
Liczba postów: 214
Dołączył: 04/12/2014
Reputacja: 2
Podziękował: 222
Podziękowano mu 121 raz(y)
Post: #13
RE: Zdjecia z Ets 2
Witam

Troche mnie tu nie bylo. Wszystko spowodowane brakiem roboty w ostatnim czasie gdyz nie jezdze juz zestawem i choc rozgladam sie za nowa robota to cos tam jezdze w kurierce po kraju, ale o tym za chwile. Na poczatek dodam z aparatu ostatnie zdjecia XF'a jakie zrobilem.

Image
Image
Image

Obecnie wiec pomagam szwagrowi we wlasnym biznesie, otoz ma on otwarty sklep z odzieza uzywana sprowadzana z Irlandii, posiada wlasnego busa, ktorym latam bezposrednio po towar na polnoc Irlandii gdzie ma dogadane zbiorki odziezy. Tyle tylko ze taki kurs trafia sie dwa razy w miesiacu, a w pozostalych dniach robie nim kurierke po kraju czy tam przeprowadzki lub co badz wpadnie byle by auto robilo na siebie. Szukam roboty spowrotem na duze, ale poki co mu pomagam. Zdjec malo bo glownie jazda w kolo komina jednak cos tam cyklem bo juz raz na wyspach bylem Smile

Image
Image

Taki tam masterek z 2006r z 400tys. przelotu i z tona ladownosci. Pozdrawiam

Image
2013 Scania R520 V8 Streamline + 2012 Berger Ecotrail
10/09/2017 11:08 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
kierman Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Brzeg(PL),Letterkenny(IRL)
Liczba postów: 214
Dołączył: 04/12/2014
Reputacja: 2
Podziękował: 222
Podziękowano mu 121 raz(y)
Post: #14
RE: Zdjecia z Ets 2
elo Wink

Dwie luzne z ''busiarzowania''

Image
Image

Przyjalem sie na okres probny w jednej z malych Wroclawskich firm transportowych gdzie ganiaja mnie po kraju. Przydzielono mnie na ten czas ''Integralke'' 390 konna z 99 roku w stanie dosc srednim, ale coz sie dziwic, wiek i prawie 1.7mln przelotu robi swoje. Co bedzie dalej czas pokaze, czy tu zostane czy odejde...

Image
Image
Image

Image
2013 Scania R520 V8 Streamline + 2012 Berger Ecotrail
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16/09/2017 12:29 PM przez kierman.)
13/09/2017 05:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wojciech v8 Online
...
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 474
Dołączył: 14/08/2017
Reputacja: -1
Podziękował: 269
Podziękowano mu 231 raz(y)
Post: #15
RE: Zdjecia z Ets 2
Jest dobrze. Smile
13/09/2017 05:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kierman
Hardcor123 Offline
Driver...
*****
Pomocnik

Skąd: Zamość/Krynice
Liczba postów: 2,436
Dołączył: 29/07/2014
Reputacja: 67
Podziękował: 1344
Podziękowano mu 1622 raz(y)
Post: #16
RE: Zdjecia z Ets 2
Coś dwa takie same zdjęcia sie wrzuciły :E Ale poza tym zestaw całkiem spoko.

Image
13/09/2017 05:53 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kierman
Negan44 Offline
Zawodowy Kierowca
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól (FNW)
Liczba postów: 1,510
Dołączył: 29/06/2015
Reputacja: 80
Podziękował: 114
Podziękowano mu 1110 raz(y)
Post: #17
RE: Zdjecia z Ets 2
Jak zawsze kozak foty panie Wink

Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili. Pokaż, że się mylili ~ Magik
13/09/2017 05:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kierman
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 14,000
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 524
Podziękował: 21960
Podziękowano mu 10544 raz(y)
Post: #18
RE: Zdjecia z Ets 2
Fotki pierwsza klasa Smile

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
14/09/2017 08:51 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kierman
kierman Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Brzeg(PL),Letterkenny(IRL)
Liczba postów: 214
Dołączył: 04/12/2014
Reputacja: 2
Podziękował: 222
Podziękowano mu 121 raz(y)
Post: #19
RE: Zdjecia z Ets 2
d z i e k i Big Grin

O to ciagnik jaki dostalem na stan, Premium'ka z 2009r z przelotem 805tys, Kronka ta sama co przy Integrali. Wreszcie jakas miedzynarodowka wpadla bo polecialem az do fina do Vassa 1700km, a na powrot zaladowalem do Warszafki mebelki do Dhl'a. Biggrin2

Image
Image
Image
Image

Image
2013 Scania R520 V8 Streamline + 2012 Berger Ecotrail
16/09/2017 05:39 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wojciech v8 Online
...
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 474
Dołączył: 14/08/2017
Reputacja: -1
Podziękował: 269
Podziękowano mu 231 raz(y)
Post: #20
RE: Zdjecia z Ets 2
Foty spoko, ale fajnje by ta Premiumka z jakimś panitjobem wyglądała.
16/09/2017 05:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kierman
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  zdjęcia z ets keri 4 280 20/02/2018 08:13 PM
Ostatni post: keri

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości