Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie.
Autor Wiadomość
Teddy PL Offline
Unknown
**
Użytkownik

Skąd: planeta Jowisz
Liczba postów: 170
Dołączył: 21/03/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 31
Podziękowano mu 37 raz(y)
Post: #1
Pytanie.
Po tym jak rozpakowałem base.scs zastanawia mnie jedno do czego służy folder "automat" i czym można otworzyć te pliki z końcówką .mat które są zawarte w tych folderach np. "4b" Pytajnik

Mój profil WoT:
https://www.worldoftrucks.com/en/online_...id=1205414

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/07/2017 10:49 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,945
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 144
Podziękował: 251
Podziękowano mu 2631 raz(y)
Post: #2
RE: Pytanie.
(05/07/2017 10:49 AM)Teddy PL napisał(a):  Po tym jak rozpakowałem base.scs zastanawia mnie jedno do czego służy folder "automat" i czym można otworzyć te pliki z końcówką .mat które są zawarte w tych folderach np. "4b" Pytajnik

Folder automat zawiera wszystkie pliki mat, czyli najprościej rzecz ujmując efekty, odnośniki do dds, odnośniki do tobj itp.
Plik z rozszerzeniem mat możesz otworzyć dowolnym edytorem tekstu, np. notepadem ++ czy systemowym notatnikiem.

Image

Bynajmniej Notabene nie jest kubańskim kuzynem Defacto.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/07/2017 11:00 AM przez Borsuk.)
05/07/2017 10:59 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Teddy PL Offline
Unknown
**
Użytkownik

Skąd: planeta Jowisz
Liczba postów: 170
Dołączył: 21/03/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 31
Podziękowano mu 37 raz(y)
Post: #3
RE: Pytanie.
A jakie ma zastosowanie ten folder np w pacze na dodatkowy Ruch AI, ponieważ zauważyłem że w niektórych modach na ruch jest ten folder a w niektórych go nie ma i mod działa zarówno bez tego foldera i z nim.

Mój profil WoT:
https://www.worldoftrucks.com/en/online_...id=1205414

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/07/2017 11:06 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,945
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 144
Podziękował: 251
Podziękowano mu 2631 raz(y)
Post: #4
RE: Pytanie.
Kiedyś pliki mat znajdowały się w folderach z danymi modelami, do tej pory część działających modów, takich które nie mają odniesienia do base.scs zawiera w sobie folder material a w nim maty Smile. Po prostu Panowie z scs stwierdzili że uporządkują maty i umieszczą je w jednym folderze. Stąd posiadając modele bazujące na modelach scs, po każdej aktualizacji należy uzupełniać o brakujące pliiki mat.

Image

Bynajmniej Notabene nie jest kubańskim kuzynem Defacto.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/07/2017 11:16 AM przez Borsuk.)
05/07/2017 11:14 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Teddy PL Offline
Unknown
**
Użytkownik

Skąd: planeta Jowisz
Liczba postów: 170
Dołączył: 21/03/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 31
Podziękowano mu 37 raz(y)
Post: #5
RE: Pytanie.
Ok Dzięki. Smile

Mam jeszcze tylko jedno pytanko tak z innej beczki.

Czy znasz kogoś kto potrafiłby przerobić mod z Ats-a do Ets 2 i mógłby mi wytłumaczyć jak to zrobić, bo próbowałem sam kombinować ale jak zwykle mnie to przerosło i już nie mam pojęcia co robię nie tak Pytajnik

Lub też chciałbym przenieść trochę ameryki do Ets-a mam na myśli ruch AI, oczywiście nie cały tylko niewielką część, ale też nie wiem jak to zrobić.

Próbowałem bazując się na modzie "Altered traffic from ATS for the ETS", ale ja chciałbym żeby mod był samodzielny i nie podmieniał oryginalnego ruchu i był kompatybilny z moją wersją gry i z innymi modami na ruch AI.

Mój profil WoT:
https://www.worldoftrucks.com/en/online_...id=1205414

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/07/2017 11:34 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,945
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 144
Podziękował: 251
Podziękowano mu 2631 raz(y)
Post: #6
RE: Pytanie.
Jest na forum co najmniej kilku magików co zapewne wiedzą jak jak przenieść modele z ATSa do ETSa i odpowiedzą na Twoje pytanie Smile. W tej kwestii niestety nie pomogę.

Image

Bynajmniej Notabene nie jest kubańskim kuzynem Defacto.
05/07/2017 12:01 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Teddy PL Offline
Unknown
**
Użytkownik

Skąd: planeta Jowisz
Liczba postów: 170
Dołączył: 21/03/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 31
Podziękowano mu 37 raz(y)
Post: #7
RE: Pytanie.
A możesz mi powiedzieć (jeżeli możesz tak oficjalnie tu) lub dać namiary w PM do tych magików Pytajnik

Mój profil WoT:
https://www.worldoftrucks.com/en/online_...id=1205414

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/07/2017 12:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,945
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 144
Podziękował: 251
Podziękowano mu 2631 raz(y)
Post: #8
RE: Pytanie.
Najlepiej załóż temat w dziale pomoc, opisz wszystko, być może ktoś się odezwie Smile.

Image

Bynajmniej Notabene nie jest kubańskim kuzynem Defacto.
05/07/2017 01:05 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Teddy PL Offline
Unknown
**
Użytkownik

Skąd: planeta Jowisz
Liczba postów: 170
Dołączył: 21/03/2016
Reputacja: 1
Podziękował: 31
Podziękowano mu 37 raz(y)
Post: #9
RE: Pytanie.
Dzięki. Smile

Mój profil WoT:
https://www.worldoftrucks.com/en/online_...id=1205414

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/07/2017 01:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości