Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods
Autor Wiadomość
Marcin1693 Offline
B.M.W <3
***
ViP

Skąd: Śrem [PSE]
Liczba postów: 271
Dołączył: 12/07/2017
Reputacja: 5
Podziękował: 245
Podziękowano mu 341 raz(y)
Post: #1
ProMods
Cześć,

Jeżeli dany temat był już poruszany to przepraszam. Niedługo będę się zabierał do instalacji Promods i tutaj moje pytanie. Jakie ma jeżeli ma wogóle wymagania systemowe promods. Czy będzie spadek fpsów czy nie ma to znaczenia? Dodam że do tej pory miałem tylko DLC Going east i na całej Europie przy ustawieniach średnich gra szła mi płynnie bez wielkich ścin. Pytanie czy utrzyma się to na mapie promods?

Pozdrawiam, Marcin!

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]
14/07/2017 12:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,061
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 615
Podziękował: 32409
Podziękowano mu 14452 raz(y)
Post: #2
RE: ProMods
ProMods zwiększa wymagania gry więc licz się z obniżką ustawień grafiki zwłaszcza, że słyszałem iż nowe PM jest raczej słabo zoptymalizowane.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14/07/2017 12:18 PM przez Michal_Z_gno.)
14/07/2017 12:17 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Marcin1693
Marcin1693 Offline
B.M.W <3
***
ViP

Skąd: Śrem [PSE]
Liczba postów: 271
Dołączył: 12/07/2017
Reputacja: 5
Podziękował: 245
Podziękowano mu 341 raz(y)
Post: #3
RE: ProMods
Ok, w takim razie dzięki za odpowiedź. Tylko ciekawe czy zmiany będą kolosalne czy też minimalne.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]
14/07/2017 12:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Marcin1693 Offline
B.M.W <3
***
ViP

Skąd: Śrem [PSE]
Liczba postów: 271
Dołączył: 12/07/2017
Reputacja: 5
Podziękował: 245
Podziękowano mu 341 raz(y)
Post: #4
RE: ProMods
Dodam, że na mapie promods zamierzam jeździć głównie po kraju.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]
14/07/2017 12:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Deczor Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Dublin
Liczba postów: 483
Dołączył: 24/03/2014
Reputacja: 15
Podziękował: 289
Podziękowano mu 443 raz(y)
Post: #5
RE: ProMods
Z moich obserwacji wynika że przy najbardziej rozbudowanych miejscach, przy wschodzie słońca i deszczu na podstawce z 60fps spadki miałem o 10 FPS na mapie PM i innych mam spadki o kolejne 5, raczej nie spada poniżej 45 ale częściej się zdarza. Myślę że traffic jazzycata swoje też robi.
14/07/2017 12:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Marcin1693
Marcin1693 Offline
B.M.W <3
***
ViP

Skąd: Śrem [PSE]
Liczba postów: 271
Dołączył: 12/07/2017
Reputacja: 5
Podziękował: 245
Podziękowano mu 341 raz(y)
Post: #6
RE: ProMods
O! Czyli jeżeli będzie tak jak mówisz to przy moich specyfikacjach też nie powinienem mieć znaczących problemów. Dzięki za odpowiedzi! Temat można zamknąć. Pozdrawiam.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]
14/07/2017 12:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Deczor Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Dublin
Liczba postów: 483
Dołączył: 24/03/2014
Reputacja: 15
Podziękował: 289
Podziękowano mu 443 raz(y)
Post: #7
RE: ProMods
Jeszcze jedno przed ściągnięciem PM na ich stronie generujesz plik def i tam możesz ustawić że masz słabą konfigurację zmieni to odległość rysowania obiektów co przekłada się na FPSy.
14/07/2017 01:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
rafaelcz82 Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Wołomin
Liczba postów: 597
Dołączył: 26/08/2015
Reputacja: 14
Podziękował: 369
Podziękowano mu 588 raz(y)
Post: #8
RE: ProMods
Z ProMods mam trochę inne doświadczenie jeśli chodzi o generowanie pliku def. Odległość generowania detali otoczenia ustawiam z doświadczenia na większą, niż w podstawce ETS2. Dzięki temu ścinki obrazu nie są już tak duże, jak to było dotychczas. Nie ma też doczytywania co mniejszych detali otoczenia w ostatniej chwili, tuż przed samą ciężarówką.
15/07/2017 11:43 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Marcin1693 Offline
B.M.W <3
***
ViP

Skąd: Śrem [PSE]
Liczba postów: 271
Dołączył: 12/07/2017
Reputacja: 5
Podziękował: 245
Podziękowano mu 341 raz(y)
Post: #9
RE: ProMods
Dzięki za przydatne rady jak już wgram PM to dam znać o jakim kolwiek problemie. Pozdrawiam!

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.[/align]
15/07/2017 06:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak połączyć ProMods z ProMods Trailers & Company? Kurdianeł 3 1,119 11/09/2016 11:01 AM
Ostatni post: djdarklighter

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości