Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 4 głosów - 4 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Euro Truck Simulator 2: Italia
Autor Wiadomość
grzegra Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 23
Dołączył: 14/02/2016
Reputacja: -1
Podziękował: 1
Podziękowano mu 5 raz(y)
Post: #11
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Dobrze piszesz, najpierw przebudować istniejące tereny na podstawce... Wiadomo, i tak większość z Nas używa podstawki tylko do MP, bo żeby jakoś fajnie grać to na singlu trzeba mieć setkę modów Smile (no, może trochę przesadziłem). Tylko jak przebudują to co już wydali, to wydadzą to jako kolejna aktualizacja, a za nowe tereny, każdy zapłaci. I temu też nie ma się co dziwić, jest to w końcu firma, która ma przynosić profit, a nie robić dobrze graczom...
13/08/2017 04:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #12
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Kompletnie nie rozumiem argumentu o utrudnianiu pracy moderom.
SCS robi dodatki dla graczy a nie dla modderów. Nie widzę powodów, żeby studio nie miało robić jakichś terenów tylko dlatego, że zrobili je modderzy. Jeżeli modderzy będą przy tym światli, to jest to wręcz świetny egzamin dla studia - czy zrobi coś w sposób przekonujący graczy do tego że warto kupić DLC a nie grać na modzie...
Moim zdaniem podejście ProMods gdzie biorą dane DLC za podstawkę i co gorsza wymagają posiadania DLC, jest tu błędne.

Idea liftingu zacna. Tylko zespołu map makerów na to za mało. 15-20 map makerów na dwie gry? To wcale nie tak dużo.
13/08/2017 05:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,481
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2990
Podziękowano mu 1061 raz(y)
Post: #13
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Tylko, że moderzy są graczami, bo moder musi przetestować teren, żeby móc stwierdzić, że dany teren jest dobrze zrobiony. A tak btw. to jak wyszła Francja i Skandynawia, to trzeba było teren przystosować do DLC, i dlatego utrudnia to pracę, a po przystosowaniu za pomocą prefabów, roślinności, modelów itp. łatwiej jest przebudowywać, liftingować, czy budować nowe tereny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14/08/2017 09:39 AM przez .:KoxTrucker:..)
14/08/2017 09:29 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
topiq Offline
Jakiś tam gracz 40+
***
ViP

Skąd: Puławy
Liczba postów: 163
Dołączył: 16/03/2017
Reputacja: 8
Podziękował: 66
Podziękowano mu 134 raz(y)
Post: #14
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
(12/08/2017 09:31 PM)mrzumi napisał(a):  Ja osobiście wychodzę z założenia, że powinno najpierw obudować się podstawową mapę DLCkami, a dopiero potem robić DLC za terenem DLC.
Hiszpania - oczywiście, można by robić promy, ale czy nie powiedzielibyście że SCS łasi się na kasę robiąc DLC które jest za terenami jednego DLC? Niby teoretycznie go nie wymaga, no ale jest przydatne żeby rozgrywka wyglądała sensownie. A to wszystko w sytuacji, gdy dałoby radę dokleić jakieś inne DLC do samej podstawki.

Zawsze SCS może pójść na rękę graczom, którzy nie mają DLC bo nie chcą lub ich nie stać (ale jak nie stać na Francję to i Hiszpanii nie kupią) i dać w podstawce ze dwa miasta z DLC Francji na granicy z Hiszpanią. I połączenie wtedy będzie i możliwość wydania DLC. Po za tym jeszcze Bałkany są nie ruszone, góra Skandynawii i Irlandia również. Widać, że studio zostawiło sobie jeszcze sporo terenów do sprzedania w formie DLC. Po za tym, tereny za Bugiem należące do UE też mogą ogarnąć. To również jest Europa.
Widziałbym to tak: DLC Włochy, poprawki starych terenów, praca nad DX11 i znów DLC mapowe, w między czasie jakiś nowy model ciężarówki (Scania, Range T, nowy MAN i co tam jeszcze na licencji mają). Jak to wyjdzie czas pokaże, byle było komu te DLC wydawać, bo w ich tempie połowa graczy, jak nie więcej, grająca od premiery może im się wykruszyć, skoro gra i tak jest robiona pod dzieci 7-13 lat, a z symulatora to tylko nazwa jest.
Widzę po sobie, że DLC Francja przykuła mnie na chwilę, czy DLC Włochy przykują na dłużej? Może jakbym miał więcej czasu. Dla tych, co nie chcą kupować DLC zawsze pozostają modyfikacje mapowe.
Mogliby jednak trochę przyśpieszyć cykl wydawniczy, bo od Francji do wydania DLC Włochy może minąć nawet prawie rok. To jest stanowczo za długi okres między DLC. Dla narzekających na cenę, rok to jest mnóstwo czasu by te 60 zł uzbierać.
14/08/2017 09:48 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Truckere Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 140
Dołączył: 04/10/2016
Reputacja: 12
Podziękował: 35
Podziękowano mu 149 raz(y)
Post: #15
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
W pierwotnej wersji promods, jak była francja, to było od północy do zachodu, a tak to reszty francji nie było, dlatego jedna czy dwie nitki były by wystarczające.

Mój Blaszak

AMD Ryzen 5 5600X GoodRAM IRDM X 2x8 GB 3200Mhz MSI GeForce GTX1660 Super 6GB Ventus XS MSI X470 Gaming Plus MAX

Peryferia
Klawiatura: Logitech G Pro
Mysz: Razer Mamba Chroma Wireless 16.000 DPI
Monitor: LG 29" 21:9 2560x1080p 60Hz
Kierownica: Logitech G923 + Driving Force Shifter
Dodatkowe peryferia: Almar SKRS, Makallos Indicator Box (kierunkowskazy) i buttonbox wykonany na zamówienie
Gamepad: Logitech Rumblepad
Słuchawki: Logitech G733
14/08/2017 11:09 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #16
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Cytat:Tylko, że moderzy są graczami, bo moder musi przetestować teren, żeby móc stwierdzić, że dany teren jest dobrze zrobiony. A tak btw. to jak wyszła Francja i Skandynawia, to trzeba było teren przystosować do DLC, i dlatego utrudnia to pracę, a po przystosowaniu za pomocą prefabów, roślinności, modelów itp. łatwiej jest przebudowywać, liftingować, czy budować nowe tereny.
Może inaczej. Ci których SCS ma zadowolić/ nie wkurzyć czy jakby to nazwać to gracze którzy będą grali w grę, a nie osoby które będą modyfikowały pracę studia.

Cytat:Zawsze SCS może pójść na rękę graczom, którzy nie mają DLC bo nie chcą lub ich nie stać (ale jak nie stać na Francję to i Hiszpanii nie kupią) i dać w podstawce ze dwa miasta z DLC Francji na granicy z Hiszpanią. I połączenie wtedy będzie i możliwość wydania DLC.
Czyli Francja z wielką dziurą w środku? Jasne, możliwe są rozwiązania takie jak promy i inne rzeczy. Zwracam uwagę jedynie na to jakby odebrano DLC za terenem DLC w momencie gdy można duże i głośne DLC przylepić jeszcze do podstawowej mapy.

Bałkanów osobiście bym się nie spodziewał. Mimo że sam uwielbiam tamtejsze tereny.
14/08/2017 02:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,481
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2990
Podziękowano mu 1061 raz(y)
Post: #17
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
To może popatrz na tereny PR, bo Diesirae testuje tereny, które tworzy.
14/08/2017 02:48 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
topiq Offline
Jakiś tam gracz 40+
***
ViP

Skąd: Puławy
Liczba postów: 163
Dołączył: 16/03/2017
Reputacja: 8
Podziękował: 66
Podziękowano mu 134 raz(y)
Post: #18
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
(14/08/2017 02:12 PM)mrzumi napisał(a):  
Cytat:Zawsze SCS może pójść na rękę graczom, którzy nie mają DLC bo nie chcą lub ich nie stać (ale jak nie stać na Francję to i Hiszpanii nie kupią) i dać w podstawce ze dwa miasta z DLC Francji na granicy z Hiszpanią. I połączenie wtedy będzie i możliwość wydania DLC.
Czyli Francja z wielką dziurą w środku? Jasne, możliwe są rozwiązania takie jak promy i inne rzeczy. Zwracam uwagę jedynie na to jakby odebrano DLC za terenem DLC w momencie gdy można duże i głośne DLC przylepić jeszcze do podstawowej mapy.

Bałkanów osobiście bym się nie spodziewał. Mimo że sam uwielbiam tamtejsze tereny.

Każdemu nie dogodzisz choćby nie wiem co. Może być i dziura w środku, stare tereny z poprawkami pod DLC Francja i jakaś autostrada z północnych Włoch bo bliżej do Hiszpanii. Do PM i tak trzeba mieć DLC, jak ktoś zechce zakupić DLC powiedzmy Hiszpania i Portugalia to i wyskrobie przed tym zakupem na Francję pewnie. Chodzi o sytuację, że SCS nie wyda DLC do terenów, które nie przylegają do podstawki.
Czas pokaże co SCS nam wysmaży.
14/08/2017 06:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #19
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Wczoraj na blogu SCS pojawił się nowy wpis i nowe fotki Wykrzyknik
Ogólnie sam wpis mówi o tym, że skala mapki (1:20) jest ograniczająca i ciężko upchnąć tam całą siatkę dróg danego regionu a mimo to udaję im się jakoś stworzyć charakterystyczne punkty a czasami nawet jakoś zbliżyć do centrum miasta.
Czyli w nadchodzącym DLC możemy się spodziewać tego co najważniejsze dla obszaru jaki będzie obejmować - jakieś fragmenty obwodnic, strefy przemysłowe, dość rozbudowane węzły drogowe a wszystko otoczone akcentami znanymi z realnego świata.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Dla zainteresowanych tematem link do oryginalnego wpisu na oficjalnym blogu SCS:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
23/09/2017 06:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , Lanker
Lanker Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 713
Dołączył: 12/08/2013
Reputacja: 22
Podziękował: 882
Podziękowano mu 863 raz(y)
Post: #20
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Gdyby ktoś nie widział to na blogu SCS pojawił się ostatnio post pokazujący nieco architektury przemysłowej Wink

Cytat:Branże są podstawą gospodarki i głównym silnikiem branży transportowej w naszych symulatorach, ponieważ transport ładunków jest najważniejszym podstawowym zadaniem, jakie powierzamy naszym graczom. Przemysł lokalny i ich wymagania w naszych grach muszą przynajmniej częściowo odzwierciedlać rzeczywisty przemysł w danym kraju. Niektóre przewożone ładunki obejmą na przykład typowe włoskie skutery.

Link do wpisu: http://blog.scssoft.com/2017/10/italia-n...tries.html

Image

Image

Image

Image

Image

Image

08/10/2017 01:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: limowski , Michal_Z_gno , Adam.J
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Euro/American Truck Simulator Multiplayer? BLACKVARRIOR 2 1,829 15/02/2020 02:00 PM
Ostatni post: Galaxy
  Euro Truck Simulator 2 - Mighty Griffin DLC Tuning Pack Misiek 14 15,370 18/03/2018 11:14 AM
Ostatni post: Thor
  Euro Truck Simulator 2 - Special Transport Misiek 32 25,507 15/12/2017 11:14 PM
Ostatni post: karol30
  Euro Truck Simulator 2 Christmas Special Marek_30 0 2,342 25/12/2016 07:51 PM
Ostatni post: Marek_30
  Euro Truck Simulator 2 - Schwarzmüller Trailer Pack DLC hCYk 13 8,464 18/09/2016 01:34 PM
Ostatni post: hCYk

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa