Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Euro Truck Simulator 2: Italia
grzegra Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 16
Dołączył: 14/02/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #11
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Dobrze piszesz, najpierw przebudować istniejące tereny na podstawce... Wiadomo, i tak większość z Nas używa podstawki tylko do MP, bo żeby jakoś fajnie grać to na singlu trzeba mieć setkę modów Smile (no, może trochę przesadziłem). Tylko jak przebudują to co już wydali, to wydadzą to jako kolejna aktualizacja, a za nowe tereny, każdy zapłaci. I temu też nie ma się co dziwić, jest to w końcu firma, która ma przynosić profit, a nie robić dobrze graczom...
13/08/2017 02:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 69
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 5
Podziękował: 8
Podziękowano mu 39 raz(y)
Post: #12
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Kompletnie nie rozumiem argumentu o utrudnianiu pracy moderom.
SCS robi dodatki dla graczy a nie dla modderów. Nie widzę powodów, żeby studio nie miało robić jakichś terenów tylko dlatego, że zrobili je modderzy. Jeżeli modderzy będą przy tym światli, to jest to wręcz świetny egzamin dla studia - czy zrobi coś w sposób przekonujący graczy do tego że warto kupić DLC a nie grać na modzie...
Moim zdaniem podejście ProMods gdzie biorą dane DLC za podstawkę i co gorsza wymagają posiadania DLC, jest tu błędne.

Idea liftingu zacna. Tylko zespołu map makerów na to za mało. 15-20 map makerów na dwie gry? To wcale nie tak dużo.
13/08/2017 03:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,558
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2744
Podziękowano mu 838 raz(y)
Post: #13
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Tylko, że moderzy są graczami, bo moder musi przetestować teren, żeby móc stwierdzić, że dany teren jest dobrze zrobiony. A tak btw. to jak wyszła Francja i Skandynawia, to trzeba było teren przystosować do DLC, i dlatego utrudnia to pracę, a po przystosowaniu za pomocą prefabów, roślinności, modelów itp. łatwiej jest przebudowywać, liftingować, czy budować nowe tereny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14/08/2017 07:39 AM przez .:KoxTrucker:..)
14/08/2017 07:29 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
topiq Offline
Zarejestrowani
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd: Puławy
Liczba postów: 20
Dołączył: 16/03/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #14
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
(12/08/2017 07:31 PM)mrzumi napisał(a):  Ja osobiście wychodzę z założenia, że powinno najpierw obudować się podstawową mapę DLCkami, a dopiero potem robić DLC za terenem DLC.
Hiszpania - oczywiście, można by robić promy, ale czy nie powiedzielibyście że SCS łasi się na kasę robiąc DLC które jest za terenami jednego DLC? Niby teoretycznie go nie wymaga, no ale jest przydatne żeby rozgrywka wyglądała sensownie. A to wszystko w sytuacji, gdy dałoby radę dokleić jakieś inne DLC do samej podstawki.

Zawsze SCS może pójść na rękę graczom, którzy nie mają DLC bo nie chcą lub ich nie stać (ale jak nie stać na Francję to i Hiszpanii nie kupią) i dać w podstawce ze dwa miasta z DLC Francji na granicy z Hiszpanią. I połączenie wtedy będzie i możliwość wydania DLC. Po za tym jeszcze Bałkany są nie ruszone, góra Skandynawii i Irlandia również. Widać, że studio zostawiło sobie jeszcze sporo terenów do sprzedania w formie DLC. Po za tym, tereny za Bugiem należące do UE też mogą ogarnąć. To również jest Europa.
Widziałbym to tak: DLC Włochy, poprawki starych terenów, praca nad DX11 i znów DLC mapowe, w między czasie jakiś nowy model ciężarówki (Scania, Range T, nowy MAN i co tam jeszcze na licencji mają). Jak to wyjdzie czas pokaże, byle było komu te DLC wydawać, bo w ich tempie połowa graczy, jak nie więcej, grająca od premiery może im się wykruszyć, skoro gra i tak jest robiona pod dzieci 7-13 lat, a z symulatora to tylko nazwa jest.
Widzę po sobie, że DLC Francja przykuła mnie na chwilę, czy DLC Włochy przykują na dłużej? Może jakbym miał więcej czasu. Dla tych, co nie chcą kupować DLC zawsze pozostają modyfikacje mapowe.
Mogliby jednak trochę przyśpieszyć cykl wydawniczy, bo od Francji do wydania DLC Włochy może minąć nawet prawie rok. To jest stanowczo za długi okres między DLC. Dla narzekających na cenę, rok to jest mnóstwo czasu by te 60 zł uzbierać.
14/08/2017 07:48 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Truckere Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 58
Dołączył: 04/10/2016
Reputacja: 5
Podziękował: 7
Podziękowano mu 27 raz(y)
Post: #15
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
W pierwotnej wersji promods, jak była francja, to było od północy do zachodu, a tak to reszty francji nie było, dlatego jedna czy dwie nitki były by wystarczające.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
14/08/2017 09:09 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Numer GG:
Skąd:
Liczba postów: 69
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 5
Podziękował: 8
Podziękowano mu 39 raz(y)
Post: #16
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
Cytat:Tylko, że moderzy są graczami, bo moder musi przetestować teren, żeby móc stwierdzić, że dany teren jest dobrze zrobiony. A tak btw. to jak wyszła Francja i Skandynawia, to trzeba było teren przystosować do DLC, i dlatego utrudnia to pracę, a po przystosowaniu za pomocą prefabów, roślinności, modelów itp. łatwiej jest przebudowywać, liftingować, czy budować nowe tereny.
Może inaczej. Ci których SCS ma zadowolić/ nie wkurzyć czy jakby to nazwać to gracze którzy będą grali w grę, a nie osoby które będą modyfikowały pracę studia.

Cytat:Zawsze SCS może pójść na rękę graczom, którzy nie mają DLC bo nie chcą lub ich nie stać (ale jak nie stać na Francję to i Hiszpanii nie kupią) i dać w podstawce ze dwa miasta z DLC Francji na granicy z Hiszpanią. I połączenie wtedy będzie i możliwość wydania DLC.
Czyli Francja z wielką dziurą w środku? Jasne, możliwe są rozwiązania takie jak promy i inne rzeczy. Zwracam uwagę jedynie na to jakby odebrano DLC za terenem DLC w momencie gdy można duże i głośne DLC przylepić jeszcze do podstawowej mapy.

Bałkanów osobiście bym się nie spodziewał. Mimo że sam uwielbiam tamtejsze tereny.
14/08/2017 12:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Kierman z piekła rodem.
***
ViP

Numer GG: A po co?
Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,558
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 2744
Podziękowano mu 838 raz(y)
Post: #17
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
To może popatrz na tereny PR, bo Diesirae testuje tereny, które tworzy.
14/08/2017 12:48 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
topiq Offline
Zarejestrowani
**
Użytkownik

Numer GG:
Skąd: Puławy
Liczba postów: 20
Dołączył: 16/03/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #18
RE: Euro Truck Simulator 2: Italia
(14/08/2017 12:12 PM)mrzumi napisał(a):  
Cytat:Zawsze SCS może pójść na rękę graczom, którzy nie mają DLC bo nie chcą lub ich nie stać (ale jak nie stać na Francję to i Hiszpanii nie kupią) i dać w podstawce ze dwa miasta z DLC Francji na granicy z Hiszpanią. I połączenie wtedy będzie i możliwość wydania DLC.
Czyli Francja z wielką dziurą w środku? Jasne, możliwe są rozwiązania takie jak promy i inne rzeczy. Zwracam uwagę jedynie na to jakby odebrano DLC za terenem DLC w momencie gdy można duże i głośne DLC przylepić jeszcze do podstawowej mapy.

Bałkanów osobiście bym się nie spodziewał. Mimo że sam uwielbiam tamtejsze tereny.

Każdemu nie dogodzisz choćby nie wiem co. Może być i dziura w środku, stare tereny z poprawkami pod DLC Francja i jakaś autostrada z północnych Włoch bo bliżej do Hiszpanii. Do PM i tak trzeba mieć DLC, jak ktoś zechce zakupić DLC powiedzmy Hiszpania i Portugalia to i wyskrobie przed tym zakupem na Francję pewnie. Chodzi o sytuację, że SCS nie wyda DLC do terenów, które nie przylegają do podstawki.
Czas pokaże co SCS nam wysmaży.
14/08/2017 04:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Euro Truck Simulator 2 Christmas Special Marek_30 0 600 25/12/2016 05:51 PM
Ostatni post: Marek_30
  Euro Truck Simulator 2 - Schwarzmüller Trailer Pack DLC hCYk 13 2,556 18/09/2016 11:34 AM
Ostatni post: hCYk
  Euro Truck Simulator 2 - Mighty Griffin DLC Tuning Pack FKS Stal Mielec 14 5,877 15/08/2016 06:58 AM
Ostatni post: Kordian2002
  DLC Euro Truck Simulator 2 - Cabin Accessories Rafik145 11 5,383 17/11/2015 06:00 PM
Ostatni post: kierman
  Beta: Euro Truck Simulator 2 aktualizacja 1.16 - Przejście 64-bit! LukaszTrakeR 27 10,189 14/05/2015 07:16 AM
Ostatni post: Rtruth
  Euro Truck Simulator 2: Skandynawia Add-On. Już wkrótce! Piter 176 41,588 06/05/2015 02:14 PM
Ostatni post: kurczak100012
  Nowości ze świata Euro Truck Simulator 2 Wilku 41 10,565 11/11/2014 11:42 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Patch 1.12 do Euro Truck Simulator 2 Michal_Z_gno 35 8,726 14/08/2014 07:15 PM
Ostatni post: VresT
Photo Euro Truck Simulator 2 - Polish Paint Jobs Pack Vin Red 5 2,161 01/07/2014 02:51 PM
Ostatni post: CzesieK_BS
  Euro Truck Simulator 2 - Paint Jobs Canada Michal_Z_gno 0 993 01/07/2014 12:03 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości