Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 25 głosów - 4.56 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poland Rebuilding 2.5.8 (1.49) [Download]
Autor Wiadomość
xxtrokerxx Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Rabka Zdrój
Liczba postów: 180
Dołączył: 17/08/2016
Reputacja: -4
Podziękował: 48
Podziękowano mu 30 raz(y)
Post: #201
RE: Poland Rebuilding 2.0
gdzie mam sprawdzic to kodowanie ? w 7zip ?
Jak edytuję pliki zadziała mi z pro modsem i rus map najnowszą ?

Bo po edycji jak włączam grę wpadam w dziurę i nic nawet na mapie nie widać konturów zadnego kraju
19/12/2017 05:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
prenrzyk Online
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 77
Dołączył: 03/12/2013
Reputacja: 2
Podziękował: 16
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #202
RE: Poland Rebuilding 2.0
Widac nie wszystkie pliki edytowałes.Ja na początku zapomniałem o pliku def. I wtedy tez po wejsciu w mape zaraz mnie wywalało z gry.
Posprawdzaj spokojnie tak jak radził Radol.Do ogarnięcia wszystko w darmowym programie 7zip.
Układ map musi byc taki jak tu : https://www.promods.net/viewtopic.php?p=...3e#p193322
19/12/2017 06:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #203
RE: Poland Rebuilding 2.0
Edycje plików tekstowych manifest.sii możesz robić dowolnym edytorem tekstów, ważne aby zapis był w kodowaniu czcionki UTF-8 i podczas zapisu tak powinno być ustawione w edytorze tekstów.
Należy to sprawdzić w ustawieniach programu bo nieraz standardowo w programie ustawione jest na ANSI

W notatniku wybór kodowania powinieneś mieć w oknie tuż przed zapisem pliku na dole w okienku opisanym jako "kodowanie: "

Już po edycji Przy późniejszym, ponownym pakowaniu już plików w 7-zip, archiwa powinny być pakowane bez kompresji - no i oczywiscie z końcówką .scs
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19/12/2017 06:46 PM przez RadolSzczecin.)
19/12/2017 06:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ojciecmajster Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 18
Dołączył: 19/11/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 11 raz(y)
Post: #204
RE: Poland Rebuilding 2.0
Witam wszystkich,
zrobiłem dokładnie wszystko jak było opisane w notepadzie++.
Gra się uruchamia pod wersją 1.30, jednak po kilku sekundach wywala na pulpit.
Mapa łączona z Promods. W logu widziałem jakiś error w firmie w Ostrołęce.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20/12/2017 09:33 AM przez ojciecmajster.)
20/12/2017 09:33 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wujek600kv Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Łowicz/Płock
Liczba postów: 50
Dołączył: 28/11/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 5 raz(y)
Post: #205
RE: Poland Rebuilding 2.0
To znaczy że nie będzie nowego PR na Święta tylko mamy gzrebać w jakiś plikach ? Nie każdy to potrafi. Szkoda Sad
20/12/2017 01:31 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
prenrzyk Online
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 77
Dołączył: 03/12/2013
Reputacja: 2
Podziękował: 16
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #206
RE: Poland Rebuilding 2.0
Nie chce się mądrzyć ale skoro ja dałem rade - zajęło mi to co prawda całe popołudnie - to każdy powinien dać rade.
W programie 7-zip
1.PPM wypakuj
2.w powstałym folderze otwieramy w notatniku plik manifest.sii
3.zmieniamy jak pisze Radol / jak ktos nie ma dodatku italia to niech tego nie dopisuje /
4.zapisz jako - na dole zmieniamy na wszystkie pliki i kodowanie na UTF-8 .nazwa pliku to manifest.sii
5.pyta czy zamienic plik - tak
6.zaznaczamy wszystkie pliki PPM otwieramy 7-zip /dodaj do archuwum.
7.ustawiamy format zip bez kompresji.
8.zapisujemy i gotowe

Robimy tak z kazdym plikiem od PR
20/12/2017 01:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #207
RE: Poland Rebuilding 2.0
(20/12/2017 09:33 AM)ojciecmajster napisał(a):  Witam wszystkich,
zrobiłem dokładnie wszystko jak było opisane w notepadzie++.
Gra się uruchamia pod wersją 1.30, jednak po kilku sekundach wywala na pulpit.
Mapa łączona z Promods. W logu widziałem jakiś error w firmie w Ostrołęce.
Przypomnę aby pozmieniać w każdym archiwum , w tym także w "def' oraz w patchu do mapy również.

W Ostrołęce wziełem sobie zlecenie z Tartaku do Transinet i wsio ok.
Jeśli w logu miałeś jakiś błąd warto by było abyś go przedstawił.
Ponieważ nastąpiły pewne zmiany w plikach SCS-u warto najpierw odrzucić wszelkie inne używane mody i spróbować tylko z samymi mapami.
Takie "dostosowanie" mapy jak opisałem też trzeba traktować jako "próbne" i niepewne.
Nie ma pewności czy aby gdzieś coś nam się nie wykrzaczy. Jest nawet spore prawdopodobieństwo że może tak być.
Ja trochę pojeździłem i miałem ok, ale oczywiscie nie sprawdziłem wszystkiego i wszystkich firm, dostaw..itd..itd

Edit:
Patrząc w log gry widzę kilka drobnych errorów, które mogą spowodować wywalenie gry - ale nie muszą.
Reszta komunikatów to różne warrning lub konwersja prefabów do nowszej wersji - co nie powoduje żadnych ujemnych skutków podczas gry.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20/12/2017 02:54 PM przez RadolSzczecin.)
20/12/2017 02:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ojciecmajster Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 18
Dołączył: 19/11/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 11 raz(y)
Post: #208
RE: Poland Rebuilding 2.0
Wczytałem mapę na innym profilu gdzie garaż mam we Wrocławiu. Tam o dziwo wszystko działa. Natomiast na drugim profilu (garaż w Nurnberg) po kilku sekundach gra wywala do pulpitu.

oto kilka ostatnich linijek loga.

00:08:20.629 : Map loaded
00:08:20.641 : Loading save '/home/profiles/50696F7472204C6374/save/autosave/game.sii'
00:08:20.865 : Building routing graph.
00:08:21.910 : Route data generation started.
00:08:21.914 : Route data generation finished.
00:08:21.934 : Company item without company assignment! (4867.39 6.05078 -51951)
00:08:21.940 : Economy reset - company mismatch
00:08:26.508 : [actor] Initialized at [4155.7;62.9;8452.3]
00:08:26.510 : Road network navigation caching started.
00:08:27.484 : Cached navigation loaded
00:08:27.484 : Road network navigation caching finished.
00:08:27.577 : Garage update started.
00:08:27.634 : Garage spawn point not found! (brect)
00:08:27.667 : Garage spawn point not found! (ostroleka)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (shlisselburg)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (kholm)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (gomel)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (luga)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (vyazma)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (minsk)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (voronezh)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (velig)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (borisoglebsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (mstislavl)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (engels)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (orsha)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (porkhov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (mozir)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (kaluga)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volochyok)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (vyborg)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (tver)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (roslavl)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (sluck)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (luki)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (kolomna)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (krasnoslob)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (tambov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (saratov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volgograd)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volzhskiy)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (yukhnov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (klin)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (valday)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (kursk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volokolamsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (rgev)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (baranovichi)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (babruysk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (smolensk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (ostashkov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (mogilev)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (orel)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (peterburg)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (novgorod)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (moscow)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (bryansk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (pskov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (pinsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (tula)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (nevel)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (vitebsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (obninsk)
00:08:28.595 : Garage update finished.
00:08:29.015 : [actor] Initialized at [4155.7;62.9;8452.3]
00:08:29.460 : Incompatible save game loaded.
00:08:43.127 : [model] Model geometry '/vehicle/ai/train_cars/sc_psgr_car.pmg' has incorrect file version 506d6713 - expected version 506d6714


EDIT:
sprzedałem garaż w Nurnberg i kupiłem jakiś w Nowogardzie. Póki co wszystko działa. Nie mniej jednak przydała by się fachowa korekta plików.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20/12/2017 06:18 PM przez ojciecmajster.)
20/12/2017 04:51 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xxtrokerxx Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Rabka Zdrój
Liczba postów: 180
Dołączył: 17/08/2016
Reputacja: -4
Podziękował: 48
Podziękowano mu 30 raz(y)
Post: #209
RE: Poland Rebuilding 2.0
http://wklej.org/id/3326907/ wyrzuciło mnie jak przepłynąłem z sant petersburga do szwecji
20/12/2017 06:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ojciecmajster Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 18
Dołączył: 19/11/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 11 raz(y)
Post: #210
RE: Poland Rebuilding 2.0
Wszystko piknie działało póki nie przekroczyłem granicy Niemiec. Od razu wywala. Czyżby już Niemcy nałożyli sankcje?

Koncówka loga:
00:04:26.724 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_specjalne/01_common/common2.ppd' version 21 to current version (22)
00:04:27.186 : [di8] Input buffer overflow for device 'mouse' (error code: 0x1).
00:05:59.702 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:05:59.702 : Failed to register water level for item: 0x750cf694f600000
00:06:23.725 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_specjalne/01_common/common4.ppd' version 21 to current version (22)
00:06:44.375 : Creating save-game file (/home/profiles/50696F7472204C6374/save/autosave_drive/game.sii) ...
00:06:44.381 : Game has been auto-saved.
00:07:30.464 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck_always.ppd' version 21 to current version (22)
00:07:45.863 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:07:45.863 : Failed to register water level for item: 0x39eb1f688600000
00:07:50.197 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:07:50.197 : Failed to register water level for item: 0x17901832880007e
00:08:06.015 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:08:06.015 : Failed to register water level for item: 0x7c5ca3136d00000
00:08:10.949 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:08:10.949 : Failed to register water level for item: 0x734cb2ef0900001
00:08:32.188 : [music] Failed to load stream 'http://tx.whatson.com/icecast.php?i=northsound2.mp3'.
00:08:46.453 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:08:46.453 : Failed to register water level for item: 0x734d1656af00001
00:08:54.254 : [music] Failed to load stream 'http://vipicecast.yacast.net/skyrock'.
00:09:16.476 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck_always.ppd' version 21 to current version (22)
00:09:33.723 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/car.ppd' version 21 to current version (22)
00:09:35.890 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck.ppd' version 21 to current version (22)
00:10:02.063 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_agencja_pracy/agencja_pracy_01.ppd' version 21 to current version (22)
00:10:08.010 : [model] Unknown variant name 'default' on model '/road_template/pro/hw/hw2b_ow_pro_pl.pmd'
00:10:21.779 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/level_crossing/level_cross_pl_side.ppd' version 21 to current version (22)
00:10:49.937 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_specjalne/01_common/common1.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:06.487 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/car_always.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:18.917 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:19.167 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_stacje_benz/miasto/stacja_paliw_miasto.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:24.302 : [model] Unknown look name 'old_city_2' on model '/prefab/ew/4x2_3a.pmd'
00:11:24.319 : [model] Unknown look name 'old_city_2' on model '/prefab/ew/4x2_3a.pmd'
00:11:25.701 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_cross/road1_xroad1_t_nt_sidewalk_angle.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:50.043 : Creating save-game file (/home/profiles/50696F7472204C6374/save/autosave_drive_1/game.sii) ...
00:11:50.049 : Game has been auto-saved.
00:11:57.011 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck.ppd' version 21 to current version (22)
00:12:03.493 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_stacje_benz/miasto/stacja_paliw_miasto.ppd' version 21 to current version (22)
00:12:04.256 : [model] Model geometry '/vehicle/ai/train_cars/sc_psgr_car.pmg' has incorrect file version 506d6713 - expected version 506d6714
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20/12/2017 06:48 PM przez ojciecmajster.)
20/12/2017 06:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Photo Poland Rebuilding [Worklog] RadolSzczecin 1,646 784,916 17/04/2024 10:00 PM
Ostatni post: RadolSzczecin
Question Poland Rebuilding [Pomoc] Michaleczeq 278 126,827 06/04/2023 05:11 PM
Ostatni post: abuk
  Poland rebuilding pachankz2 5 2,429 14/02/2021 02:04 PM
Ostatni post: pachankz2
Bug Poland Rebuilding [Błędy] DIESIRAE 300 139,071 03/12/2020 10:26 PM
Ostatni post: Michaleczeq
  ma ktos moze mda na baze poland rebuilding 1.35 z gorydzieki FELEK1234 1 2,881 21/04/2020 12:15 PM
Ostatni post: Bytnarek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa