Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Edycja modelu ATS
Autor Wiadomość
Tulipan_90 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd: Zielona Góra
Liczba postów: 4
Dołączył: 07/12/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #1
Edycja modelu ATS
Witam. Domyślam sie że jest gdzieś u Was poradnik na ten temat lecz nie moge za nic znaleźć. Otóż chodzi mi o to w jaki sposób można edytować model ciężarówki do ATS? Konkretnie chodzi mi o zmiane modelu przednich lamp z prostokątnych na 4 okrągłe w jednym z modów (na własny użytek - nie komercyjnie). Dodam że jestem zielony w tych sprawach ale nie mam innego sposobu jak tylko zrobić to samemu bo modelarze napewno nie mają czasu lub chęci na moje widzi mi sie. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21/01/2018 09:33 AM przez Tulipan_90.)
21/01/2018 09:30 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Tulipan_90 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd: Zielona Góra
Liczba postów: 4
Dołączył: 07/12/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #2
RE: Edycja modelu ATS
Nikt nie potrafi mi pomóc czy raczej nikt niechce? Napewno jest u Was jakaś osoba która potrafi robić takie rzeczy. Ponownie zaznacze że chcę zedytować model na własną potrzebe nie po to by być złodziejem czyjejś pracy i później wydawać jakieś własne edycje. Chyba że może ktoś znający sie na rzeczy (najlepiej autor) modyfikacji byłbym skłonny nawet zapłacić za taką edycje, jestem całkowicie ZA jeśli chodzi o płatne modyfikacje, jak najbardziej szanuje czyjąś prace i czas. Pozdrawiam.
P.S. nie będe podawał linków ale chodzi mi konkretnie o model Freightliner'a FLB który od paru lat dość fajnie ewoluuje (napewno każdy z Was zna tą modyfikacje), szczerze to nawet niewiem kto jest autorem ale jeśli tutaj jest to wielkie pozdro dla Niego Smile