Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Seicento Young 900ccm
Autor Wiadomość
malina_pwl Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wolsztyn
Liczba postów: 35
Dołączył: 12/10/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 20 raz(y)
Post: #1
Fiat Seicento Young 900ccm
Witam! Chciałbym Wam zaprezentować Fatalną Imitację Auta Turystycznego (w skrócie FIAT :E ) a rozchodzi się tu o model Seicento, czyli w tłumaczeniu na polski 600.

Auto kupiłem jakoś w październiku w stanie jeżdżącym, ale nadającym się też do napraw. O wnętrzu nie ma się zbytnio co rozpisywać, no bo co tu jest... Jak w każdym seico bieda Tongue
W życiu kieruję się cytatem "Życie jest zbyt krótkie, by jeździć serią". Jako, że jara mnie CarSwag, to w mojej głowie narodziła się "chora" wizja na to auto. Wiadomo, najpierw trzeba zrobić to, co najważniejsze, dopiero potem można grzebać dalej.

Do zrobienia mam:
1. Tuleje na tylnych wahaczach (stukają niemiłosiernie)
2. Inspekcja w bębnach (prawe koło coś nie do końca chce blokować)
3. Założyć linkę od ręcznego (stara się zerwała na śniegu :E )
4. Zrobić coś z lampami z przodu, bo wpadają pod maskę, jakby pas był krzywy

Po tych wszystkich wymaganych naprawach będę się brał już za poważniejsze mody (o ile będę miał kasę, albo nie znajdę E34 w dość dobrym stanie), czyli:

1. Gwint + rozpórki
2. Szeroka stal
3. Maska do pomalowania, ale tu jeszcze muszę pomyśleć, bo:
3.1 Będzie pomalowana w oryginalny kolor
3.2 Będzie pomalowana w czarny mat/półmat
4. Kierownica sportowa (sparco lub momo)
5. Fotele przód (albo skóra z E46 Coupe, albo z Golfa 4)
6. Przyciemnianie szyb (tylna i delikatnie przednie boczne)
7. Jakieś lepsze audio (na razie jest wrzucony do bagażnika głośnik od kompa 100w, niby coś tam tłucze, ale szału nie robi
8. Swap, tylko to już zależy od funduszy, bo wersje są 3
8.1.1 1.2 8V, na skrzyni 6b ze stilo
8.1.2 1.4 16V, również na skrzyni 6b ze stilo
8.1.3 1.4 T-Jet, nie mam pojęcia na jakiej skrzyni, z jakim sprzęgłem
Jeżeli już dojdzie do swapu, to:
8.2.1 Hamulce przód 257mm (wentylowane tarcze + zaciski z adapterem od Punto)
8.2.1 Adaptacja hamulców tarczowych z Fiata Uno (tylko przy 1.4 T-Jet, bo jednak bęben bardzo dobrze hamuje)

Zapomniałem jeszcze dopisać, że do wymiany mam zderzak z przodu (niby od sportinga, ale to jest szpachla, żywica i włókno, więc no...) i lampy do przyciemnienia (przód już gotowy)

Tak jak mówiłem wcześniej, wizja jest naprawdę chora, nawet nie wiem, czy wszystko zrobię, bo cały czas się rozglądam za BMW E34. Jak to mówią, są 2 uda: albo się uda, albo się nie uda :E

Fotki przecinaka:

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
06/02/2018 02:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: xUserN , filipmix024
xUserN Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 729
Dołączył: 20/06/2014
Reputacja: 55
Podziękował: 949
Podziękowano mu 1029 raz(y)
Post: #2
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
Jak będziesz 1,4 T-Jet wsadzał, to przy okazji kup sobie palete półosi :E
Powodzenia w dalszych pracach Smile

Image

06/02/2018 03:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: malina_pwl
filipmix024 Offline
Cygan
**
Użytkownik

Skąd: TJE
Liczba postów: 456
Dołączył: 19/02/2016
Reputacja: 6
Podziękował: 400
Podziękowano mu 178 raz(y)
Post: #3
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
SportingWykrzyknik <3
06/02/2018 04:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Borsuk Offline
Go ahead, make my day.
****
Trucker

Skąd: 52°10′14″N 20°48′43″E
Liczba postów: 1,960
Dołączył: 26/02/2014
Reputacja: 149
Podziękował: 284
Podziękowano mu 2801 raz(y)
Post: #4
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
Zanim wdrożysz procedurę tuningu sprawdź podłogę. Sei lubi gnić tam gdzie nie widać Wink. Każdy ma marzenia i warto je realizować ale wkładanie w takie wozidło więcej niż wymagają tego przepisy i zdrowy rozsądek to strata kasy. Auto za góra 2k a musisz włożyć w niego pewnie 20 kolejnych. Ale kto bogatemu zabroni Tongue.

BTW, albo światło tak pada i wzrok przez to fiksuje albo ktoś nieźle sknocił tego bad looka (krzywizna nad lewym reflektorem).

ImageImage
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06/02/2018 05:02 PM przez Borsuk.)
06/02/2018 04:55 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
malina_pwl Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wolsztyn
Liczba postów: 35
Dołączył: 12/10/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 20 raz(y)
Post: #5
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
(06/02/2018 04:28 PM)filipmix024 napisał(a):  SportingWykrzyknik <3

Fake sporting :/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/02/2018 12:53 PM przez malina_pwl.)
07/02/2018 12:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: filipmix024
malina_pwl Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wolsztyn
Liczba postów: 35
Dołączył: 12/10/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 20 raz(y)
Post: #6
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
(06/02/2018 04:55 PM)Borsuk napisał(a):  Zanim wdrożysz procedurę tuningu sprawdź podłogę. Sei lubi gnić tam gdzie nie widać Wink. Każdy ma marzenia i warto je realizować ale wkładanie w takie wozidło więcej niż wymagają tego przepisy i zdrowy rozsądek to strata kasy. Auto za góra 2k a musisz włożyć w niego pewnie 20 kolejnych. Ale kto bogatemu zabroni Tongue.

BTW, albo światło tak pada i wzrok przez to fiksuje albo ktoś nieźle sknocił tego bad looka (krzywizna nad lewym reflektorem).

Powiem ci, że podłoga sama w sobie jest o dziwo zdrowa (czego nie mogę powiedzieć o progach z tyłu). Powiem ci tak, że w miarę możliwości będę coś tam modził, ale cały czas się rozglądam za jakąś bawarką, seico jest tylko przejściowo. A do bogatych nie należę :E

No i co do badlooka, tak, jest krzywy. Nie ja go robiłem, ale i tak nie wyszedł źle, bo na początku myślałem, że to jest zrobione jak zderzak, czyli szpachla i włókno, ale się myliłem, bo jest w miarę ładnie docięte i wspawane
07/02/2018 12:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 548
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 975 raz(y)
Post: #7
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
Cenię, że masz takie plany na samochód i masz zapał do pracy ale po co ładować w takie stare rupiecie, które niedługo nie przejdzie przeglądu? Zaczekać, kupić coś nowszego i wtedy modzić. E34 byłoby idealne jak pisałeś niż robić to na sejaku

07/02/2018 02:18 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
malina_pwl Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wolsztyn
Liczba postów: 35
Dołączył: 12/10/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 20 raz(y)
Post: #8
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
(07/02/2018 02:18 PM)Wąski napisał(a):  Cenię, że masz takie plany na samochód i masz zapał do pracy ale po co ładować w takie stare rupiecie, które niedługo nie przejdzie przeglądu? Zaczekać, kupić coś nowszego i wtedy modzić. E34 byłoby idealne jak pisałeś niż robić to na sejaku

Wiesz, każdy ma swojego hopla, jak i ja, no i jak znajdę już bimmera, to seico od razu leci do żyda, za to bm-ka będzie zrobiona wg mojej kolejnej chorej wizji, którą mam w głowie :E a póki cento jest ze mną, to coś tam zawsze porobię.

Apropos robienia, grzebania itd. Robiłem znajomemu w passacie lampy z tyłu całe czerwone. Zostało mi trochę lakieru, to wziąłem moje też pomalowałem. I powiem Wam, że jest lepiej niż było, ale jednak będą czarne Tongue

Efekt w Passacie (FL):
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Lampy w cento przed (zdjęcie robione jeszcze wtedy xperią E4, dlatego ta jakość tak leży [*])

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

No i po :E

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Przy okazji przesyłania zdjęć z telefonu na kompa znalazłem zdjęcie Polówki, którą miałem okazję przez pewien czas upalać.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Silnik 1.4 8V, 60KM + pełna dawka paliwa (uwalona sonda). Dość zwinne auto, niestety już od roku jest ciotki :E (ja tylko naprawiałem tego przecinaka Tongue )
13/02/2018 02:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: limowski , xUserN
limowski Offline
(づ ̄ ³ ̄)づ
******
Moderator

Skąd: Limkowice
Liczba postów: 2,085
Dołączył: 19/02/2014
Reputacja: 209
Podziękował: 3735
Podziękowano mu 3313 raz(y)
Post: #9
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
Polo Heart Może nie aż tak dobrze utrzymane jak moje (chamska reklama - Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.), ale nadal całkiem fajne. :E

Image Image
13/02/2018 02:53 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
malina_pwl Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Wolsztyn
Liczba postów: 35
Dołączył: 12/10/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 20 raz(y)
Post: #10
RE: Fiat Seicento Young 900ccm
(13/02/2018 02:53 PM)Limowski napisał(a):  Polo Heart Może nie aż tak dobrze utrzymane jak moje (chamska reklama - Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.), ale nadal całkiem fajne. :E

Ojj uwierz mi, że ciotka na to auto chucha, dmucha, środek ma non stop wylizany (grama kurzu nie znajdziesz), teraz mi tylko suszy głowę, żebym jej lakier spolerował, a na lato chce wsadzać inny zawias (uparła się na sporta, a ja ją przekonuję do gwintu). Poza tym silnik jest suchy jak pieprz, wymyty i uszczelniony. Rdzy brak, bo wszystkie ogniska porobione, dół cały zalany bitexem, więc no ciężko jest się do czegoś doczepić :E
13/02/2018 03:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: limowski , Hardcor123
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa