Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Model 3D bazy a ME
Autor Wiadomość
WikTOREk Offline
Nadolak <3
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 124
Dołączył: 04/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 97
Podziękowano mu 148 raz(y)
Post: #1
Model 3D bazy a ME
Witam, czy jeśli stworze swój własny model bazy 3D w całości, bez podłoża aby modele magazynów czy innych pierdol, to da rade to dodać do ME? Czy każdy model ma być oddzielnie? I jeśli np mam miarę [m] to jakie przyjąć normy wysokości modeli/szerokości czy inne aby później skład nie był większy od całej bazy lub mały jak 126p Big Grin Ktos coś wie? Modeluje w ac3d Smile

Po więcej zapraszam tutaj:Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
26/03/2018 03:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Perkins Offline
eluwa
****
Trucker

Skąd: Osieck [WOT]
Liczba postów: 1,510
Dołączył: 31/03/2013
Reputacja: 56
Podziękował: 1100
Podziękowano mu 1535 raz(y)
Post: #2
RE: Model 3D bazy a ME
Da radę, trzeba tylko zrobić odpowiednio pmg, pmd i dopisać. Potem zostanie tylko ułożenie na mapie Big Grin

,,A wieczorem - na bazę, jak do cichego portu - Wpłyniemy razem..."

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Prawo Jazdy
Kat. B - 26.03.2019
Kat. C - 24.03.2020
Kat. CE - 02.07.2020
Uprawnienia na wózek widłowy - 10.07.2019
26/03/2018 04:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #3
RE: Model 3D bazy a ME
Tak. Robisz odzielnie magazyny w ac3d i zapisujesz je. Później wbijasz do blendera i ustawiasz, dodajesz znaczniki i zapisujesz jako prefab.
26/03/2018 04:39 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #4
RE: Model 3D bazy a ME
A ja bym polecał dodanie wszystkie modele odzielnie gdyż jest wtedy swoboda i możesz w każdej chwili przestawić dany obiekt.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26/03/2018 04:40 PM przez Misiek.)
26/03/2018 04:40 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WikTOREk Offline
Nadolak <3
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 124
Dołączył: 04/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 97
Podziękowano mu 148 raz(y)
Post: #5
RE: Model 3D bazy a ME
Okej a jaka skale przyjac?

Po więcej zapraszam tutaj:Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
26/03/2018 04:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34109
Podziękowano mu 15553 raz(y)
Post: #6
RE: Model 3D bazy a ME
Najlepiej wgraj sobie jakiś standardowy model z gry jako swoisty szablon i rób skalę pod niego.
Oczywiście jeśli będziesz budynki eksportował jako zwykłe modele do ME to jest też możliwość ich doskalowania w samym MapEdytorze.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
26/03/2018 07:53 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WikTOREk Offline
Nadolak <3
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 124
Dołączył: 04/03/2018
Reputacja: 1
Podziękował: 97
Podziękowano mu 148 raz(y)
Post: #7
RE: Model 3D bazy a ME
ja stworze model, co do konwertu czy dania tego do ME poszukam osoby, dziś już nic nie zrobiłem bo załatwiałem coś innego Smile tez do vs

Po więcej zapraszam tutaj:Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
26/03/2018 08:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa