Logowanie Zarejestruj

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mario-Express
Autor Wiadomość
Maciejos Offline
Trucker
Trucker

Liczba postów: 337
Reputacja: 18
Podziękował: 804
Podziękowano mu 645 raz(y)
Mario-Express
Mario-Express

Firma Mario-Express została założona na początku 2016 roku. Przedmiotem naszej działalności jest transport produktów, wymagających kontrolowanej temperatury. Nasza stosunkowo młoda flota transportowa, jest gotowa przewieźć każdy państwa ładunek o czasie i do danego miejsca. Nasze zaplecze transportowe składa się głównie z pojazdów marki Scania oraz naczep chłodniczych Schmitz i Krone. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Mario-Express

ul. Fabryczna 13
08-300 Sokołów Podlaski

Image

Image

Image

A teraz kilka słów ode mnie. W firmie jestem tylko kierowcą i został mi przydzielony zestaw, który widzicie u góry. Jest nim Scania RII 560 V8, spięta z naczepą chłodniczą Krone. Na chwilę obecną robię trochę krajówki, ale pewnie na dniach wystartuje gdzieś na zachód albo klasycznie na Italię. Ci, którzy mnie jeszcze kojarzą z tego forum wiedzą, że relacje będą bogate w zdjęcia i opis, a Ci którzy jeszcze nie mieli okazję mnie poznać, będą się mogli do tego przekonać. Do zobaczenia na szlaku! Wink

Image
02/07/2018 05:46 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Paweł Lenny'S
Maciejos Offline
Trucker
Trucker

RE: Mario-Express

Witajcie! Smile

Sokołów Podl. - Przemyśl - Sokołów Podlaski.