Witam
Chciałbym przedstawić wam poradnik o treści jak dodać własne dźwięki do ME,przyda się osobą które robią własną mapkę
To do rzeczy
Potrzebny nam będzie jakiś dźwięk (Youtube)
Dla celów poradnika będzie to piosenka Linkin Park
1)
Kopiujemy jej link
(W Moim przypadku będzie to piosenka ,,Faint" więc link do niej
(
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.))
2) Teraz przydałoby się ją jakoś pobrać na komputer
Polecam konwerter online video converter
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
****Jak juz jesteśmy na stronie to wklejamy link,następnie wybieramy Format pliku
W naszym przypadku będzie to
.ogg,Jakość audio chyba jest bez różnicy ja zawsze daję 64kbps i działa
****Następnie wybieramy od którego fragmentu ma nam przekonwertować nasz podkład do ME(Polecam nie dłużej niż dwie minuty)
****Klikamy START i czekamy aż nam się pobierze
Teraz możemy zamknąć już przeglądarkę i przechodzimy najlepiej na pulpit
****Tworzymy dwa Foldery
def i
sound. W Folderze ,,def" tworzymy kolejny folder o nazwie
world
****Teraz przyda nam się jakiś edytor tekstu ja polecam Notepad++
Tworzymy nowy dokument tekstowy i wklejamy to
Cytat:SiiNunit
{
sound_item_data : sound.linkin
{
name: "faint"
sound_path: "/sound/linkin.ogg"
sound_is_3d: true
min_dist: 5
max_dist: 100
}
}
Wytłumaczenie poszczególnych linijek dodam w późniejszym czasie bo obecnie nie mam go za dużo
Ale na chłopski rozum zrozumiecie
*****Zapisujemy go pod nazwą
sound_item_data.muzyka i dajemy go do folderu
world (def/world) ten który stworzyliśmy
A nasz podkład dajemy do folderu
sound
****Teraz możemy to wszystko dodać do Archiwum (WinRaR)
Metoda kompresji====
BEZ KOMPRESJI
Format Archiwum====
ZIP
Dajemy do folderu Mod,zaznaczamy w menadżerze wpisujemy Edit Map,czy co już tam wpisujecie
I cieszymy się z własnego dźwięku w grze