Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Własne Dźwięki do ME
Autor Wiadomość
WiTo Offline
:.. LINKIN PARK..:
***
ViP

Skąd: Oława
Liczba postów: 670
Dołączył: 13/02/2015
Reputacja: 49
Podziękował: 640
Podziękowano mu 556 raz(y)
Post: #1
Własne Dźwięki do ME
Witam Smile

Chciałbym przedstawić wam poradnik o treści jak dodać własne dźwięki do ME,przyda się osobą które robią własną mapkę Smile

To do rzeczy

Potrzebny nam będzie jakiś dźwięk (Youtube)
Dla celów poradnika będzie to piosenka Linkin Park 2smiech
1)
Kopiujemy jej link
(W Moim przypadku będzie to piosenka ,,Faint" więc link do niej
(Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.))
2) Teraz przydałoby się ją jakoś pobrać na komputer Smile
Polecam konwerter online video converter
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
****Jak juz jesteśmy na stronie to wklejamy link,następnie wybieramy Format pliku
W naszym przypadku będzie to .ogg,Jakość audio chyba jest bez różnicy ja zawsze daję 64kbps i działa Smile
****Następnie wybieramy od którego fragmentu ma nam przekonwertować nasz podkład do ME(Polecam nie dłużej niż dwie minuty)
****Klikamy START i czekamy aż nam się pobierze Smile
Teraz możemy zamknąć już przeglądarkę i przechodzimy najlepiej na pulpit
****Tworzymy dwa Foldery def i sound. W Folderze ,,def" tworzymy kolejny folder o nazwie world
****Teraz przyda nam się jakiś edytor tekstu ja polecam Notepad++
Tworzymy nowy dokument tekstowy i wklejamy to
Cytat:SiiNunit
{


sound_item_data : sound.linkin
{
name: "faint"
sound_path: "/sound/linkin.ogg"
sound_is_3d: true
min_dist: 5
max_dist: 100

}
}
Wytłumaczenie poszczególnych linijek dodam w późniejszym czasie bo obecnie nie mam go za dużo Sad Ale na chłopski rozum zrozumiecie Smile
*****Zapisujemy go pod nazwą sound_item_data.muzyka i dajemy go do folderu world (def/world) ten który stworzyliśmy
A nasz podkład dajemy do folderu sound
****Teraz możemy to wszystko dodać do Archiwum (WinRaR)
Metoda kompresji====BEZ KOMPRESJI
Format Archiwum====ZIP

Dajemy do folderu Mod,zaznaczamy w menadżerze wpisujemy Edit Map,czy co już tam wpisujecie Tongue
I cieszymy się z własnego dźwięku w grze Smile

PS.Przy okazji możecie pobrać paczkę dźwięków Smile
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

PORADNIK NAPISANY TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA FORUM ETRUCKS.PL
KOPIOWANIE W CZĘŚCI LUB CAŁOŚCI ZAKAZANEWykrzyknik

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04/07/2018 03:38 PM przez WiTo.)
04/07/2018 03:37 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Nicko , Michal_Z_gno , Jakubek
maciek5200 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 11
Dołączył: 01/12/2018
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 1 raz(y)
Post: #2
RE: Własne Dźwięki do ME
mi nie działa
28/03/2019 08:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Poradnik] Jak zrobić swoje własne ekrany ładowania. Jakubek 0 1,683 17/06/2020 01:08 PM
Ostatni post: Jakubek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa