Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 10 głosów - 3.1 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PDK - Trans
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #111
RE: PDK - Trans
Fotki wyglądają bardzo ładnie ale renówka chyba bardziej pasowała do tej naczepy.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16/09/2018 11:30 PM przez Michal_Z_gno.)
16/09/2018 11:30 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WeiserPL
WeiserPL Offline
Mar-Trans
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 373
Dołączył: 19/07/2016
Reputacja: 15
Podziękował: 723
Podziękowano mu 621 raz(y)
Post: #112
RE: PDK - Trans
(16/09/2018 11:30 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  Fotki wyglądają bardzo ładnie ale renówka chyba bardziej pasowała do tej naczepy.

Dzięki za opinię, ale jednak Volvo to Volvo, przyjemniej się jeździ Wink a czy pasuje czy nie pasuje to już kwestia gustu
17/09/2018 03:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WeiserPL Offline
Mar-Trans
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 373
Dołączył: 19/07/2016
Reputacja: 15
Podziękował: 723
Podziękowano mu 621 raz(y)
Post: #113
RE: PDK - Trans
Welcome! Weekend, jest czas to można relacje napisać. Zapraszam:




Image

Czermin-Piła-Brema
Środa-Czwartek

Środa:
W poniedziałek późnym wieczorem wróciłem do domu z Hiszpanii. Myślałem, że będzie trochę więcej wolnego ze względu na weekend w trasie, ale we wtorek rano dostałem telefon od spedytora, że jeszcze w środę mam zrobić kółko na Niemcy i piątek powinienem być na bazie. No dobra, jak trzeba to trzeba. 11:30 miałem awizację w Pile w Philips Lightning. Miejce załadunku mi znane, bo jakiś czas temu jeszcze Premiumką tam ładowałem się na Francję. Tym razem do Bremy. O 7 przyjechałem do Czermina na bazę wpakować się do Volvo. O 8 mogłem wyjeżdzać, żeby idealnie zdążyć. Najpierw lokalnymi do Grabu, potem DW443 na Jarocin. Następnie wjechałem na obwodnicę i dalej jedenastką do samego Poznania. Odbiłem jednak chwilę przed, żeby objechać via A2 oraz S11. Przed Chludowem dwupasmówka się skończyła i znowu zwykła krajówka. Jednak jechało się ciągle bez problemów przy grzejącym słońcu. Ach, dobrze, że mam klime Cool Oborniki trochę się przykorkowały, ale to standard. Chodzież, Ujście i już praktycznie byłem w Pile. Postanowiłem jechać przez centrum. I tak jest mały ruch, to nie Poznań. Punktualnie stawiłem się na awizację. Stanąłem przed bramą i poszedłem do cieciowni spytać co i jak. Od razu mogłem wjeżdżać pod rampę. 14 ton żarówek. Załadunek poszedł im dosyć sprawnie, bo około 30 minut i po sprawie. Jeszcze papiery i kierunek Niemcy. Opuściłem Piłę, DK10 w stronę Szczecina. Wałcz o dziwo bez większych korków. Ledwo ledwo z czasem, ale udało mi się dolecieć do Mirosławca na pauzę 45 minut. Akurat w sam raz pora na obiad. Sam sobie ugotowałem, na szybko pozmywałem i można jechać dalej. Szybko mi minęło i byłem na A6 w kierunku Kołbaskowa. Po drugiej stronie przy Orlenie ITD trzepała kogoś. Ja trochę napięty grafik, więc szczęście dopisało. A11 leciałem do Eberswalde. Tam na węźle stwierdziłem, że zjadę na landówkę numer 167 do A24 na Hamburg, bo nie opłacało się o tej godzinie ringiem pchać. Dobrze się tam jechało. Nie za duży ruch przynajmniej. Zaraz po wjechaniu na autostradę zjechałem na Autohofa na długą pauzę.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Czwartek:
Mój dzień zaczął się wcześnie rano. Jak wstałem poszedłem ogarnąć się do toalety. Oczywiście wszystko zabite, na dupach postawali, ale co zrobić. Palimy klamota i trzeba lecieć na rozładunek. A24 ciągnąłem ciągle do Hamburga. Tam ze względu na godzinę trochę się korkowało. Potem już jedynką na Breme. Jedynie jedna zwężka była, bo robili coś z barierkami, ale tak to ciągle 9 dych. Rozładunek miałem w magazynie Lorel Logistik, który mieścił się praktycznie przy autostradzie. Jedynie zjechałem węzłem, światła, w lewo ciąć i byłem na miejscu. Wyrobiłem się w sam raz na 4 godziny. Jedynie trochę opóźnienie było z rozładunkiem, więc dopiero o 12 mogłem odjeżdżać od rampy. Droga do kraju była bardzo podobna, więc nie ma co opisywać. Do następnego!

Image

Image

Image
22/09/2018 07:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Maseł , Michal_Z_gno
Maseł Offline
-betonexpress-
****
Trucker

Skąd: Myślenice
Liczba postów: 710
Dołączył: 08/08/2014
Reputacja: 42
Podziękował: 1400
Podziękowano mu 1249 raz(y)
Post: #114
RE: PDK - Trans
Adam nie kłam, ty jesteś spedytorem :E Relacja jak zwykle 10/10

22/09/2018 07:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WeiserPL
Urbannn Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Legnica
Liczba postów: 122
Dołączył: 29/12/2015
Reputacja: 4
Podziękował: 166
Podziękowano mu 188 raz(y)
Post: #115
RE: PDK - Trans
Bajka Panie! Big Grin

22/09/2018 08:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WeiserPL
WeiserPL Offline
Mar-Trans
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 373
Dołączył: 19/07/2016
Reputacja: 15
Podziękował: 723
Podziękowano mu 621 raz(y)
Post: #116
RE: PDK - Trans
(22/09/2018 07:17 PM)Maseł napisał(a):  Adam nie kłam, ty jesteś spedytorem :E Relacja jak zwykle 10/10

Ciiiichooo, i nie do końca Big Grin
22/09/2018 09:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa